A Ley Seca in u Perù

L' lege seccu (littiralmenti "legatu seccu") hè una forma di pruibitu tempurale utilizata in parechji latini americani in l'alizzioni naziunali. A lege pruibisce a venda di l'alkoħolu per un numaru predeterminatu di ghjorni, principiatu in ghjornu dopu l'elezzioni è finisce pocu dopu.

L'idea darrere l' attrazioni seca hè a prumuzione di l'ordine è di u generalisme chì si pò esse chjappi mentre a pupulazione votu per un novu presidente.

Certi parle pò ancu esse elettu à esfurzarà a liggi (à partasi parziale) durante l'alizzione regiunale o dipartimentale, certi partiti religiosi o durante i tempi di distressi pulitichi o civili.

In u Perú, l' attese seca hè definitu da l'Ecumenia Lege di Eleczioni. Duranti un seculu di lege secca , a venda di editi alcoolichi hè tutela in tuttu u paese. Questu hè appiicatu à tutti i stabilimenti, inclusi bar, discos, gasoline è magazzini.

Durante l'elezzione presidenziale in 2011, una fine di S / .1,650 (US $ 630) hè stata rimbursatu à qualchissia chjamata vendita di l'alcohol durante l' attese seca . Malgradu a minaccia di una fine, assai stabilimenti cuntinuavanu à vende l'alkohol, per più di discretite di u normale.

Ley Seca 2016

Per l'Elezione Presidiale 2016 in u Perú u 10 di aprile, l' attrazioni seca hè stata ufficialmente definita cum'è questu: "Questu hè a pruibitu di a vendita di edificanti alcoolichi di qualchi tipu da 8 ore di u ghjornu prima di l'alizzioni, à 8 am à u ghjornu appressu à l'elizzioni.

U cunsumu di licor in locu publicu hè ancu pruibitu.

Partiti privati, per quessa, sò permessi - fate micca sicuru d'esame à l'alcoholu prima di l' attuale seca .