A Slowest Place in Islanda

Assicuratevi qualcunu pò dicerà chì anderanu in Islande è pò assicurà bonu chì si trovani in i Recherche in Reykjavik -a cità più grande di u paese cù l'accessu di viaghju di ghjornu à l'attraversi naturali scénicole è cintinara di tour outfitters à match. A menura spiegà sarete infurmatu di qualchissia chì trattanu l'Ring Road, chì custituiscenu un circuitu cumpletu di 828 millioni in a costa di u paese. Ma ùn troppa rallegramentu alcuni somu in diretta per un viaghju di cunnessione à a rigioni di l'Islanda di l'Est, chì hè à u nordeste di Reykjavik è hè casa di circa 15 000 abitanti cù più di 8,700 m di milla di terra.



U locu distanti di a righjoni ùn hè micca solu ciò chì ralentisce u sviluppu di u turismu di l'Est de Islandia. A verità hè chì u pòpulu di l'Islande di l'Est intrendu à u tempu di cuncepimentu currettu di manera chì vulete presentà a so casa à u mondu, un prucessu chì apparente in l'attraversu, destinazioni è processi di a regione.

U capimachja probativu di ciò chì pò esse ricunnisciutu com'è u "logu" di u livanti isulanu "Djupivogur", un picculu cità custiera in u Fiordo Stesi chì diventò un "Cittaslow" ufficialmente designatu in 2013. Cittaslow- un muvimentu in Italia centrale in lenta alimenta è a vita i cità in u mondu cù menu di 50.000 abitanti chì scontranu un percentinu di certi criteri, cum'è l'incalfamentu di u compostu di casa, chì facilitanu trazificarii publicamente accessibili è cunsirvate a zona storica, per certificà in u muvimentu.

In Djupivogur, questu traduce à un focusu di sustegnu à i pruduttori lucali, chì furnisce i servizii abbundante à i genitori locali, educendu i ghjovani nantu à a storia lucali è a natura, è un pensativu usu di l'espazio publicu.

"In breve, hè un pocu per a essiri còmpiu in a vostra propria pelle, aiuta di pudè esaltà a globalizazione", disse Gauti Jóhannesson, Manager di u distrettu di Djupivogur. "Fora in u paesi ùn ci hè micca una marca cumprendiva glubale cum'è Coca Cola o qualcosa cosa, avemu pruvatu à guadagnà à u minimu".

A cità hà presumitu chì a designazioni in u stessu hè statu un pocu di scrive.

"Credu chì hè una ideologia chì assai pirsuni pudemu pudè esse", disse Jóhannesson. "Pensu chì l'unicitati hè quasi tuttu ciò chì a persunale cercanu. Vulete sia capace di sensu chì avete veramenti sò nant'à altru ch'è in a vostra propria cità ".

Ma Jóhannesson submetta chì a participazione Cittaslow di Djupivogur ùn hè micca un uttellu di marketing per u turismu è, in fattu, crea barrieri strette per parechje attività chì pò causà detrimentu à l'ambiente o a cumunità. "Cittaslow hè primu è primu postu dirigutu à e persone chì stanu in e cumunità chì sò membri di Cittaslow è u turismu venenu da quellu", disse Jóhannesson. "Avemu avutu una agenza di viaghju interessata à i percorsi ATV à a strada. Demu avè nimu. Avemu avutu ligne di crucera dumandate s'ellu pò piglià i so proprii barche à l'Isula di Papey. È a risposta hè statu nunda.

Propriu nantu à a lista di prugetti in Djupivogur? L'esurtazione puderà accelerà per accolse u boom turisticu in altre locu in Islande, ma Djupivogur sarà più in più è più lento. A singular pump di gas in u centru di a cità hè stata mudificata da u centru, cum'è i parking lotterra più utilizatu da i turisti. "L'idea hè di noi per piglià l'automobile fora di u centru di a cità, affinchendu à l'idee chì viramos in un picculu paese di pesce di a costa in Islanda", disse Jóhannesson.

"U solia era chì tutti ci vulianu chì i bombas (gas) per esse in u paesi per attruverà u trafficu di tramezzà ... Ùn vulemu ùn avè avutu quì aqui pè persone per vede o fà, chì li face Vulete vene à u paese in questi termini ".

A fiducia è l'impegnu di Djupivogur in l'istilu "slow" viaghja cun uccheriali in altre attraversu in a regione. In a vicinanza Vallanes, a spluta agricula di Modir Jord hè una di una sola agricultura biologica in Islanda. Husband è ei cumpagnie Eymundur Magnusson è Eygló Björk Ólafsdóttir fussinu a maiò à a crescente a crescita, un granu chì era sempre cresciatu in u paese, ma più pocu hà avutu solu ma sparte di i menu d'Islandese. A lucazione hè crescita per i stradori è i piazze in schiera è accolta una chjesa church-una spicialità islandesa, ma u veru trattu hè diventendu un manghjà in a prima casa di u paese, fatta completamente di u lignu Islandese (da a so splutazioni agricula).



À l'internu di a cabina di legnu cusì, Ólafsdóttir serve à i ristoranti di l'agricultori freschi (o quarchi pruduzzioni agriculi, now fermentati) prudutti nantu à scelta di stampa perfetta. Un fuchju di lignu quema nantu à u sfondate, è a neve cascate graziamente fora di i so finestri. Questu cursu per arrivà à a destinazione destinazione evapora sopra sopra d'abeillole, prugna d'ordi è choura.

À l'internu di Vallanes, u cineuristu Denni Karlsson è u storicu Arna Björg Bjarnadóttir fa pocu apertu u Centre Wilderness, una casa storica à u tarritoriu di l'alte terri di Islanda chì ancu presenta a stile di "lenta" di a regione. "L'autenticità, l'avventura è u rispettu per a natura sò i nostri chjavi", disse Karlsson di l'impegnu di a coppiu à l'abbracazione è di prisentà u muvimentu "slow" à i visitori. U cumpagnu di u maritu è ​​a so cumpagna collaborò cù l'urganisazione cum'è u Museo Nazionale di Islanda, u Art Institute of Iceland è u Parcu Nazionale di Vatnajökull, per assicurà a casa di casa di quattru chambres à una famiglia di 14 nascuti durante l'anni 1900 prima, hè prisentatu riguardu à i visitori di u tempu.

"U Wilderness Center hè creatu cusì chì i visitori sò a parcheghja i so carchi un pocu di l'edifizii", disse Karlsson. "Cumu travagliate u vecchio ponte di lignu da u spiaggiu, andate in u passatu".

Pigliò a coppula di cinque anni per creà l'agricultore islandese restaurazione - i prudutti di a prupietà sò meticulosamente è appartine à u periodu, finu à a forma di unghji utilizati per aghjurnà i fasciati di legnu locale à i muri in l'allughjamentu di u dormitoriu. I perteni di a famiglia originali cuntinueghjanu furnish l'oghje è l'esposizione storica creata d'Islandese chì tira u so talentu di Rossini è di Bjarnadóttir à una struttura completa, detallada è artistica à a storia màggica di u paese.

U tarritoriu di u turismu ricanusciu chì l'stil di lignu "lento" di l'Est de Islandia possè u pudè esse contagiosa. I stori di a righjoni sò cunsigliatu curati da u gruppu cumu si preparanu per accolta l'affluenti di i turisti chì hà ghjuntu ancu in altre locu in u paese. "Avemu vistu chì e altri regioni in Islanda ùn anu micca tempu di preparalli", disse Maria Hjalmarsdottir, Prughjettu Leader in Promote East Iceland. "Hè assai impurtante per noi di analise detalli u modu di modu di modu di a nostra regione per attruvarà e persone chì vulete sperienze quì."

Dopu u 2014, Hjalmarsdottir hà travagliatu metudu cù u Daniel Destructeur di destinazione sui, Daniel Byström, per cullettà i relazioni lucale è i attraziunali lucali di a regione è cunghjuntalli cun una struttura forte è centrale. "Avemu travagliatu nantu à rigioni nantu à ciò chì facenu, induve manghjarà, chì tipu d'accodazioni di circà è cusì cume cada stilemi di vita vive in Islande di l'Est," Hjalmarsdottir hà dettu. "Vulemu ... valori chicchi è un postu chì pò esse fieri e parranu facilmente à l'altri. Per quessa, avemu un modu più faciule per cumprà i nostri promessi.

"U scopu hè chì simu una destinazione di classi ghjunghjenu à visità è vive in", disse Hjalmarsdottir. E questu impegnu à mantene a qualità lucali di a vita, mentre chì favurizà una nova industria di turisimu sintesi u movimentu lento di l'Islanda. A rughjona ùn hà micca cambiatu a so identità per cose à l'affullanze. L'imprese turistici lucali ùn offre micca attività populari in altre locu in u paese chì ùn esiste micca in a vita di u regiu. L'Islandia Esterna sarà un destinazione unica ... quellu chì vale a pena rallintà è rende.