Abrolhos Marine National Park

Un primu attraversu naturali di u Brasil, u Parcu Naziu Abrolhos Marine comprende quattru da e cinque isule chì componi l'archipelago di l'Abrolhos: Redonda, Siriba, Sueste è Guarita. Una di l'isuli (Santa Bárbara), chì possu u faru di Abrolhos, hè sottu a ghjuridizione di a Marina Brasile.

U Parcu Naziunale Abrolhos, cun un area di 352.51 mila caduti è amministratu da ICMBio (l'Istitutu Chico Mendes per a Conservazione di a Biodiversità) hè stata creata in u 1983 è prutesta a biodiversità più rica in l'Oceanu Atlanticu Sud.

L 'archipelago hè un spaziu impurtante di ripiglià è di ciumi annantu à i baleni geppruti è parte di e costi di Bahia cunnisciuti com a Costa di a Sardegna (Costa das Baleias).

Dentru à i limiti di u parcu naziunale hè Parcel dos Abrolhos, l'arrecife di coralli di l'arcipelagu cù formazioni di furmagli pastinelli , cunnisciuti da chapeirões , di 5 à 25 metri d'altura. Hè ancu prutesta hè a Scogliera Timbasa, direttamente da Alcobaca.

U nome Abrolhos hà dettu da vene "Abre os olhos" (apri a l'ochji o mantene ochji chjusi) - un avvistutu di un marinore in una zona ricca in coralli scoglii. U falo custruitu in l'anni 1860, chì hè bè cunservatu, ma ùn hè accessibile per i visitori, aiutau a navigazione cù a so varietà di 20 mila nauti.

Charles Darwin hà noteu a profusione di u focu di coralli, cumprese i coralli di u coru, è a salvatica - rèptili, aranci e avicci palisanduli (l'occhji cù i so quattru puttati di u pede), quandu faciu some studii in Abrolhos in u 1830 in parte di u so viaghju à a borda HMS

Beagle.

L'acelli sò dispunibule nantu à tutte l'Isule Abrolhos. Pettine di maschera ( Sula dactylatra ; pardine marroni ( Sula leucogaster ) è i tropicbirds di rossu ( Phaethon aethereus sò di l'animali chì anestinavanu in Abrolhos.

U parcu hè ancu una RBMA, una unità di a Reserva di Biosfera di l'Uceanu Atlanticu induve almenu da dui funzioni essenziale di stu tipu di riserva sò realizati: conservazione di a biodiversità, sustegnu di u sviluppu sustinibili è u monitore permanente.

Dopu u 2010, u parcu hè statu ancu ricunnisciutu cum'è Site di Ramsar.

Cume si mette à Enrolli:

Caravelas hè a porta di principale per Abrolhos. Solu barche autorizati da ICMBio è cù i monitors di l'istitutu pò andà à l'archipelago, è solu à l'Isula Siriba. I visitori pudemu caminari di l'isula nantu à un pezzu di 1.600 metri d'altitudine. Una spiaghja petite, chjappata cù cunchiglia, è e piscine naturali sò un pocu di i turchi.

Per u viaghju di navigazioni abrolhos à l'autorizatu è sottu, cuntate à Caramarã Horizonte Aberto (telefone: 55-73-3297-1474, horizonteaberto@yahoo.com.br), Caramarã Sanuk (telefone: 55-73-3297-1344, sanukstar@gmail.com ), è Catamara Netuno è Trawler Titan (catamara@abrolhos.net), chì alsoe offerta viaghjà à vedete di balena.

The best time to go:

U verdu hè megliu per u scubibu; L'acqua hè più chjaru. Tempu di vede di balenze in Bahia hè di ghjugnu à nuvembre.

Dove dormire à Caravelas:

Dove Stay in Nova Viçosa:

Vede parechji piazze per sughjate sottu "Hospedagem" nantu à a reta di guida locale Nova Viçosa.com.br

Abrolhos Marine National Park Centre di Visitatori:

In apertura in u 2004, u centru di u visitore nantu à i banche di u fiumu Caravelas accetta l'attività di l'educazione ambientale è exhibe una settore di a biodiversità insular, terrestre è marina. Unu di l'altitudine hè una replicazione di vita di una ballesta jungle.

I visitori pò ancu passà in u Marobà per u centru.

Hours: Dimanche à domicienu 9 maghju à a ghjurnata, è 2:30 p.e. à 7:30 p.m. (verate per aghjurnamenti).

Praia do Quitongo
Caravelas - BA
CEP: 45900-000
I telefuni: 55-73-3297-1111

More About Abrolhos: