Kasato Maru è i primi immigranti giuriani in Brasile

U 18 di ghjugnu di u 1908, i primi immigrani ghjovani ghjùnghjenu in Brasile, a bordo di u Kasato Maru. Una nova era era annunziata per cumincià à a cultura brasiliana è di l'etnicità, ma a permanenza era micca primu è primu da a mente di i traballaturi novi chì anu responditu à l'appughjatu di un accordu immigraniu Giappunese-Brazil. A maiò parte di elli avianu imaginatu u so viaghju cum'è un prughjettu tempurale - un modu per ottene a prosperità prima di vultà in u so paese nativu.

U viaghju da Kobe à u portu di Santos, in u São Paulo, hà duratu 52 ghjorni. In più di 781 uvitanti ligati per l'accordu immigranti, ci era ancu 12 passageri indipindenti. L'Amicizia, Traffu di u Cunsigliu è Navicazzioni chì hà fattu u viaghju ottimu era statu firmatu in Parighji in u 1895. In ogni casu, una crisa in a industria cafè brasiliana chì durò finu à u 1906 s'havia prurice a prima entrata di l'immigranti giudei.

In u 1907, una nova lege permette à ogni statu brasilianu stabiliscerà e so guida di migrazzioni. L'State di São Paulo determinò chì 3000 japonesi puderanu imigrarà in un periudu di trè anni.

A Saga

Giappone passò per e grandi trasformazioni attraversu l'imperatore Meiji (Mutsuhito), regnu di u 1867 finu à a so morte in u 1912, chì ripigliò a missione di a mudernizazione di u Giappone. Arcuni avvenimenti di u periodu fate l'occasione di l'economia. In a transizione di u XIX à u XXimu seculu, u Giappone hà sottumessi a sequenza di a Prima Guerra Sino-Japanese (1894-1895) è a Guerra Russo-Giappunisa (1904-1905).

Frà l'altri difficiuli, u paese era battaglia per reabsorbiri suldati ritornu.

Intantu, l'industria cafè in u Brazil era crisciatu è una crescita di crescita di travagliu agriculu, in partu à a liberazione di i servitori in u 1888, hà urganatu à u guvernu brasilianu per apre e porti à l'immigrazione.

Prima di l'immigrazione giapponese, parechji emigranti europei intrinu in Francia.

In un primu 2008 prisentà annantu à l'immigrazione giugrappica in Brasile à u Museu di a Cafona in Santu, un ducumentu cuntene i locu d'urigine di i migranti a bordo di u Kasato Maru:

U viaghju da u Giappone à u Brazil era subsidizado da u guvernu brasiliano. I campi di publicità publicità in Campania à a pupulazione japonesa promettenu grandi guadagnani à tutti disposti à travaglià nantu à i grani cafè. Tuttavia, i traballaturi novi arrivanu prestu scopre e ddi promessi eranu falsi.

Arrivate in Brazil

Made in Japan, una pubblicazione brasiliana annantu à a vita di Nikkei (giappunese è di i discendenti), richieste chì i primi impressioni di l'immigranti ghjovani è anu registratu in un quaderno di J. Amâncio Sobral, un inspectore di migrazzioni brasiliano. Ellu hà assicuratu a neteja, a patience è a cumpagnia ordinata di l'immigranti novi.

A l'arrivu in Santi, i migrati nantu à u Kasato Maru sò state ricevenu in una casa di l'immigranti. Anu erani trasfiriti in Sao Paulo, induve elli spentu parechji ghjorni in l'altru albergo nanzu da esse purtati à l'impurtanza cafè.

Harsh Reality

Memoriale di Immigrazione di Avutri in São Paulo, basatu à l'edifiziu chì rimpiazzà u primu locu di l'immigranti, hà una rèplica d'una casa di u ghjurnale in una famiglia di cafè.

Ancu s'è l'immigranti ghjurnalisi anu avutu campatu in frugal conditions in Giappone, quelli chì ùn puderanu micca pateparà cù e spedizione di lignu di lignu cù pavimenti di terra chì avutu in u Brasil.

A realtà cruciea di a vita nantu à i cafè agricultures - quelli di vivacibili inadegwate, u travagliu brutali, cuntrattu chì uccasiate u travagliadori à i cunnizzioni ingiusti, cumu avè l'accuncià un suministru à i preziosa pricati di i pruduttori di a piantagione - causò assai immigranti in viulazione di u cuntrattu è fughje.

Sicondu data di u Museum of Japanese Immigration in Liberdade, São Paulo, publicata da l'ACCIJB - Associazione per a Celebrazione di l'Immigrazione giuridica in Brasil, u 781 trattatu Kasato Maru cuntrattenu i travagliati sò contruciuti da sei splutazioni cafe. In settembre di u 1909, solu 191 immigranti anu sempre in questi. A primu splutazioni hè abbandunata in quantità hè Dumont, in a cità di Dumont, SP.

Sicondu l'Estações Ferroviárias do Brasil, prima di l'arrivu di i primi immigrati giudei, a famiglia Dumont avia parte peru di u babbu di Alberto Santos Dumont, u pioneeru di l'aviation in Brazil. L'inestazione di Dumont di stazione di trene chì a primurosa immigrani ghjovani hà arrivatu hè sempre statu.

Immigrazia Continua

U 28 di ghjugnu di u 1910, u second gruppu d'immigranti ghjovani ghjùnghjenu in Santu à u Ryojun Maru. Hè struciatu difficultà adatti in l'adattà à a vita à l'uttini di cafè.

In u so rolu "U so 'japonesi' in u Brasil è Okinawa", u sociòlugu Kozy K. Amemiya spiega chì i languei giandiani chì abbandunonu a splutazioni agriculi di u paese di São Paulo avventuvanu finu à u nordu è à e altre altezzii remoti, chì creanu associazioni di supporti chì eranu diventà un fattore cruciale in l'evuluzzioni storichi di a vita japonesa in Brasile.

L'ultimu immigratu Kasato Maru per passà era Tomi Nakagawa. In u 1998, quandu u Brasile cilibraru 90 anni d'immigrazione giugraese, era ancu vivu è hà participatu à e festi.

Gaijin - Caminhos da Liberdade

In u 1980, a saga di i primi immigrati giugiani in u Brasilianu righjunsi à a tela d'argentu cù u muvimentu di u muvimentu brasilianu Gaiiz Tizuka Yamazaki - Caminhos da Liberdade , un filmu inspiratu in a storia di a so avuta. In u 2005, a storia cuntinuava cun Gaijin - Ama-me cum'è Sou .

Perchè più infurmazioni nantu à a comunità Nikkei in u Brasile, visitate Bunkyou in Sao Paulo, induve si trova u Museu di l'Immigrati Japanese.