Arica, Chili

La Ciudad De La Eterna Primavera

La Ciudad De La Eterna Primavera , a Cità di Eterna Spring, Arica (vede photo) hè a cità più vicinu nentru di u Chile, solu 12 chilometri da a fruntiera peruviana. Situatu in u Norte Grande, cumprendu e dui rigioni di Tarapaca è Antofagasta, Arica hà longu statu un spaziu impurtante.

Cù u so clima favulusu, l'acqua - una rareza in u desertu di Atacama - da a vegetazione di Río Lluta, Arica era una zona abitata da almenu 6000 aC.

L'aria era abitata da tribù nativu, chì criscinu u corru, squash e cotone, facianu certi pezzi, è fù più tardu parte di a cultura Tihuanaco di Boliviana è l'Imperu Inca chì allargò finu à u nordu di Quito, l'Equadoru.

Gradually, a cultura nativa sviluppò è hà sviluppatu a so forma di l'arti è tradizione culturale. In Aimara, a parola Arica significa una nova apertura , chì hè significativa nantu à diversi livelli. In seguitu, a forza expedicuttanti di Don Diego de Almagro hè stata attraversu a so arduous long-sièvule à quale hè issa Santiago, a capitale di Chile.

Una volta parte di Bolivia, è l'accessu di u Boliviu à u mari per esse l'argentu di i mines in Potosí, Arica divintò u territoriu chilienu in a Guerra di u Pacificu, chì a victoria navali sò celebrati annumente cum'è Gloria Navale . Arica hà sempre funziona cumu l'accessu di Boliviana à u mari, cunnessi à Boliviana in trenu.

Avà, Arica hè un locu di stazione di cunfini, cù dunas di u doratu, miglii di spiaggia, e shopping senza dazju è vita animada.

Arica hè ancu a porta di a porta di i ruines internu di i culturi antichi, u Parc National Lauca cù i so numerosi animali cù vicuña, alpaca, nandu è salvatichi chenchilla, volcani è u lavu più altu di a muntagna in u mondu.

Cumu truvà

Cose da fà