Arnhem Land Australia

Arnhem Land hè una patria aborigine sacru à i so populu. Questu hè un territoriu veneratu è grande in u livante di Darwin in u Territoriu Strittu , chì hà una storia rica chì deve esse onore da tutti quelli chì visitanu questu patrimoni sacru.

Sta terra hè stata abitata da quelli chì anu a più antica cultura culturale vivente in u mondu, di più di più di 5.000 anni. A terra Arnhem hà una gran varietà di l'attività culturale per illuminà è educate à qualsiasi visitanti chì vulianu sapè più nantu à a cultura aborigine.

Unu di e ragiune chì Arnhem Land hè cunsideratu sagru hè dettu per u fattu chì stu spaziu geugraficu hà statu a destinazione squadra per l'aborigine per passà e tradenze culturali à a nova generazione. Questu settore di a tradizione culturale hè largamente localizada nant'à u territoriu sittintriunali, è occupanu circa 97 000 km² di spaziu. Ùn sò micca surprised then chì hè questu di parechje paisaghji spettaculari!

Ricchi è boni boschi è fiumi, Arnhem Land hè un locu perfetta per qualcunu prive per scappà di a jungla cumuni di a cità è scopre u corpu veramente intornu d'Australia.

I Arnhem Lands sò inchiati di parechje parchi naziunale chì anu unitu è ​​celebrennu a cultura antica uriginale, cù parechje parchi naziunale chì inclusi unipochi omagni. I disegnati è i opere d'argento adornate i parchi naziunali cù l'Arnhem Lands sò veramente un visitanti à fà un sensu genuu di parenti è apprezzazione per u paese.

Quessi parchi naziunale anu pigliatu a significazione sinceria per via di l'historii Dreaming associati cun sti siti pùbblici. Per mezu di u ricunniscenza di e rilazioni intrinsi trà l'aborigine è di i Terre d'Arnhem, stu spaziu veramente furnisce un paradisu remoto è unu di u dramàticu cambiamenti chì u turisticu puderia dumandà.

In parte à i parchi naziunali, un altru aspettu chjave di i Terre di Arnhem comprende l'arte visuale prisentatu à u settore di l'Australia. L'arti sò prisentatu attraversu formati antichi è cuntempuranei, i Terres Arnhem prisentanu una multitude d'opere di cultura cum'è celebre u paisaghju chì u circunna. Cridendu chì una quartu di a populazione indigeneta di l'Australia sò artisti attivi, ùn hè micca spessu perchè cusì assai artu hè fundatu nesta zona. Molti di l'opere parche in a Terra di Arnhem sò largamente basati nantu à u materiale culturale di i Australiani Indiggini è anu inspirati da u Papuna Tula Art Movement.

À u grande articulu è e caratteristiche naturali chì si trovani in e Terre di Arnhem, ci sò ancu una grande varietà di siti storichi, ricchi cù significazione. Un esempiu di questu pò esse vistu nant'à u Parcu Naziunale Garig Gunak Barlu nentru à a rimonda Cobourg Peninsula. Questa sorta remota di l'Australia hè casa di quarchi di i ruvelli di i primi setturi europei, cù evidenza di assentimenti nant'à u paese, hè chjaru per vede cumu quantu ricca culturalmente.

A Terra di Arnhem hè una grandi area chì hè questu bundestanti bomi è fiumari spectacularamenti è gorges in u livante di a capitale di Territori sittintriunali di Darwin.

In ogni casu quandu visitanu i siti cum'è u Kakadu è riesce à l'est à Ubirr sò solu à fighjà più di u livante più allora di u fiumu Alligator à l'Orienti à induve Arnhem Land principia, è nisuna persona non-aborigine hè permessa senza permisiu espressu.

Edited è aghjurnatu da Sarah Megginson .