Cumu vede Brisbane in un ghjornu

Cum'è a capitale di u Queensland, l'uffiziale "Statu Sunshine", Brisbane hè una cità bella chì hè chjesa di vita, ma hà assai turistere agrupatu à e spedizione di più in Sydney è Melbourne .

U sicretu di scuprarà ciò chì marca a ticka di Brisbane hè di cunghjuntà i metudi di viaghju è per avè un ochju per l'avventura!

Per aghjustà l'ochju è u viaghju di caru vi guarantisci à ottene u più di Brisbane in un ghjornu.

In ogni casu, si viaghja in a cità nantu à u carru, evite à impunità in u travagliu di travagliu cumu pò esse un pocu pruvatu à battre contru u trafficu di u viaghju.

Anu nota: u parcheghju hè facilissimu per truvà in Brisbane, ma ùn hè micca prezzu! Pè pensà à pagà tuttu di 6- $ 30 per ora.

Difficultà: Mediu
U tempu necessariu: 14 ore
Eccu cumu:

1. Da u centru di a cità di Brisbane, creta Victoria Bridge per inizià a vostra tour à u Centro Cultural Queensland.

Principiu a vostra tour à u Centro Cultural Queensland hè un grandu puntu di partenza chì questu viaghjate à mezu à l'accionà ancu di mostra di una bella cultura di Brisbane. Situatu in u Precinctu di u Sudu di Brisbane, u centru culturale hè casa di i galerie d'arte, i libreri statali è u centru di l'arte dramàticu.

2. Visita a Art Gallery di Queensland è u Museo Queensland.

A Art Gallery hè naturale u vostru propiu uttanu quandu pruvate à spressione in parechji funzioni di u Brisebane in un ghjornu!

A Art Gallery di Queensland è i Musei sò ricchi cù esce esse chì pudete sparte aprezzà l'ore - ma per stu viaghju, puderete sanu solu una ora o duie per assorbirle a so magnificenza!

Sè più interessatu à i dinosaure scupreru o a scienze di u scuru, o sè vo vulete vede ciò chì l'arte-munnu di u Giappone hè di prupone, l'ogni spaziu duverà qualcosa chì hè ghjusta per ogni observatore.

3. Cruz Melbourne Street per andà in Queensland Performing Arts Center cù u so Lyric Theater, Concert Hall è un teatru di studiusu.

Cù u centru di l'arte dramaticu hè un passatu da u museu è i galerie d'arte, hè pocu per dumandà chì questu locu sarà nantu à a lista. Cù u centru di l'arte dramàticu pudendu ellu per milisu d'atti diffirenti, per a so natura versàtevule, ci sò assai dispunibile à vedere in stu locu grande.

4. Avanzate à u Centru di Visita di u Centru di u Sudu, righjuntu à u livanti di u Complexe d'Esèrciti. Scuprite mape è infurmazione quì.

À visità u centru d 'infurmazione, puderete tene tutti l'infurmazioni chì avete bisognu è pudete persunalizà u viaghju di ghjornu à suitallu. Sur Bank hà una bella spiaggia di a spiaggia di l'omu chì pudete esplorà durante i mesi più cali, è bellu bellu cafè è ristorante à ricchezza.

5. Capisce à u Victoria Bridge è visitate u Casanu di Treasury per parechji ghjurnati o à lunch.

U casu di tesoru hè u locu perfettu per qualunqui avutu à avè à avè un mumentu rapidu. Hè cun innumerante buttone chì circate u casinu, avete un grandore esplorazione di questa zona!

6. Capisce u livante per visitarà u Parlementu di u Queensland è a Casa di l'Antica Guvernu.

Capisce à u Parlamentu di u Brisbane per vede u centru di l'attività pulitica di u Queenslandu. Invece questu spot ùn pò micca esse per tutti, pò esse una sperienza reveladora.

7. Crucià a strada per i Jardini botanichi di Brisbane.

Sì avete un interessu in l'antichi edificazioni storichi è coloniali, fighjate à u vostru articulu è andonu à l'antica St Stephens à stile Gotica in Elizabeth Saint

Questa seczione di u vostru tour hè l'aspettu più visuali di a tour. Cù i belli ghjardini in un locu è e strutture storicu à l'altru, hè abbastanza simplice di esse stufa in tuttu a bellezza in Brisbane. Pudete ancu passene finu à a Queen Street è custituiscenu una tempesta in u shopping center famusu di a cità, se a terapia di vendita è nantu à i carti!

Ancu s'ellu ci hè cusì per vede, hè giustu dettu chì sta lista hà fattu un grande travagliu di evidenza di i megliu attivitati di Brisbane per un passu di ghjornu attentu però busy.

Pudete vulete cunsiderà oghje nantu à una nuttata o duie, per pudè apprezzà tutte e cose da questa cità hè di prupone!

Edited è aghjurnatu da Sarah Megginson .