Benvenuti à Juana Diaz, Home di i Trè Reis

Juana Díaz hè una cità chjuca in a costa sur di Portu Riccu, una parte di a regione turistica di Porta Caribe . Un destinazione quaintu è tranquillu, hè ancu esse u sustegnu standardista di unu di i simboli più emblemichi di u Portu Riccu è a tradizione di Natale in cultura spagnola è latino-americana: i Salisgii, o Los Reis Magos .

I Re Re Re sò parti intigranti di a festa in Portu Riccu , ma più di questu, sò parti di u teatru culturale di l'isula.

Caminisca in a più parte di vendita di ricordi in ogni mumentu di l'annu è vi pudete vede santu , o figurini incisori, di i tri re. Rappressioni di Gaspar, Melchor è Balthasar pò esse attentati in modu prominente in l'articuli è l'articuli lucali, è in parechji di questi casi, e funziunalità di l'omu salvaticu sò stati mudificati per simbulizà e trè etnicità di i pòpulu di i Portu Riccu: Caucasian (Spagnolu), Taíno (Nativo), è Africanu (i servitori chì fùbbenu purtati à l'isula è si stendinu à fassi parti di l'ADN di u Portu Riccu).

U cumuni di Juana Díaz hè stata fundata in u 1798, è in u 1884, celebrà a prima Festa di Reis . A celebrazione hè stata cunziduta Festival nazionale di u Re Re di u paese di Puerto Rico, è a cità pigeghja a so rispunsabilità annantu bisognu. Duranti a staghjoni, i Re Repertori partendu da Juana Diaz per un viaghju in tuttu u portu Riccu, visitannu i cità in tutta l'isula prima di vultà in u 6 di ghjennaghju per u desfile annuali di a cità.

A cità sana participa, cù parechji residenti vestiti apposta da i pastori. I rè di i rè sò scelti cù cura e avè incornate u so rollu sceltu, finu à u so vistimentu è di u dialogu. In u passatu, i so viaghjà hà pigliatu più alla di fruntiere di u Portu Riccu, è ancu à u Vaticanu, induve eranu benediti da u papa.

Cumu unu inseritu à a cità, puderete vede unu di dui monumenti versu i Troni Reali, dirittu à a intersezzione di a Ruta 149 è a Strada di Luis A. Ferré. Dà quì, in u centru di a cità è Román Baldorioty de Castro. À u partitu uccidintali di a piazza, observe u seconda munumentu à i Troni Reali, una sculture sopra à l'intrecciata arcu à a piazza chì hè stata custruita per u centu anniversariu di u Re Festival di Treisu in u 1984. Ogni ciuci include l' alcaldia anchormica è bianca, o A cità, u sede di u guvernu municipale. L'edifiziu adattu di u pastel-blue era originale l'origine di u focu di u focu. Doppu in u mondu re Smarrà hè l'elegante Church di San Ramón Nonato.

Una di e corsi culturale hè u museu relativu di i Santi Reyes o u Museo Re Reis. Un oghje chjamatu di i maghi bisogini cuntene l'articulu, u folklore è a fotografia. In particulare, ùn mancà micca a cullezione di u museu di Santos da u maestru maestru local (nota, u museu hè chjusu u luni è marti).

Ma in quantu l'attrazione culturale è storica più impurtante in Juana Díaz hè a Cueva Lucero , o Cume Lucero, chì sò cunnisciuti per a so dimensione, formazioni geològgii è sopratuttu, carpelle. Nota a data, 1822, sculpuzzata in u muru di cave da un vaghjime anonimu, una di e numerosi carvings, scritti è petroglyphs in i muri, quì d'arcuni antica antichissima (tristemente, assai di questi sò mischiati cù più muderne, è assai menu bella, graffiti.

Molti signuli sò Taínu in urighjini. I visitati sò offerte solu cù l'assistenza di una guida, chì pò esse organizatu da l'affari di turismo di Juana Díaz.

Un picculu destinazione nantu à a costa sur, Juana Díaz aghjustò durante i vacanze di Natale, ma pudete prugà una visita in ogni mumentu di l'annu per sente un pocu di a magia di i Magi. È mentre chì tù sì quì, fate puru verificà un veru ghjucu archeològicu.