Big Orange Supports Lucie's Place with a Special Shake

Big Orange Burger celebra u beddu amicu di u ferraghju rigalendu una causa assai impurtante, u locu di Lucie. Doppu a Katherine Johnson, un impiigatu in Big Orange, finita a so vita prima di questu annu, i siddi di Big Orange anu dumandatu l'attinzioni à una causa chì aiuta à l'altri ghjovani adulti in a so situazione facenu un scelta differenti.

U ghjoveli LGBTQ (Lesbian, Gay, Bisessuale, Transgender & Queer) sò più di quattru probabilitati di prupizia di suicidiu di i so parenti cusì cusì.

Sti figghi anu spessu ùn anu micca un supportu di famiglia, sustenimentu di a comunità o ancu amici chì e supportanu. A parti da a perdita di sustegnu di famiglia, vintu à quaranta per centu di a pupulazioni esse identificata cum LGBTQ. Sfortunatamente, assai refugai lucali ùn furnisce micca facilmente a ghjovani LGBTQ apertamenti. Quessi i ziteddi anu dacechjarà a so identità, o ùn anu micca bisognu d'aiutu. Sò spessu sensu ch'elli ùn si sò fitu in ogni locu, è quarchi vota sata veni cagiunatu cun abusu o assaltu. Per esempiu, U National Transgender Discrimination Survey found that u 22% di quelli persunisti trasgrigu chì anu pruvatu à accede in accòglie rappurtati chì anu assaltatu sessualmente da una altra persona in u favore o da u persunale babbu.

Lu Lu Lloc di Lucie hè u solu u prugramma attuale à l'indirizzu di e prublemi spicifici di u zitellu LGBTQ in Arkansas. Lu Lucie's Place assiste à l'assistenti giuvaniani LGBT senza figlioli (18-25 anni) cù bus passes, cell phones & minutes, toiletries, counselling and referrals to other programs.

In più di sti servizi misuràbbili, Lucie's Place ponu ancu esse una rete di supportu per l'ughjettivu LGBTQ ghjovani adulti.

L'ultimu capu di u tribunale di Lucie's Place hè di aperta un refugadoru transicional di longu in l'area di l'Arkansas Centrale, chì serà apertu per esse specificamente per i LGBTQ identifikati i ghjovani adulti.

Questa spazi poc cusiva hè bisognu di un refugiu induve pò si sentenu sicurezza, mette nantu à i so pedi è riceve assistenza. Questu hè induve Big Orange (è voi) sò intruti.

Duranti u mese di u frivaru, $ 3 da ogni signatura tremite u cumprà serà donatu à u locu di Lucie. U timbillu di a sigla hè un stomacu mondu stupitu. Hè un slice of cake tarunata, gelato di vaniglia, una crema batti è sprinkle. Hè più di un pastellu à a manera ch'è un saccu tradiziunale, cusì avete bisognu di piglià a vostra cullette. Pè avete a manghjà, manghja è guddà. Aghju da dumandà a bocca di Lucie o a signura o "quellu cù u tarteddu d'arcu di l'arcu". Ci saparà ciò chì parlerate.

U locu di Lucie hà principiatu un sforzu di finanziari per sviluppà $ 80,000 per u so refugiu transitoriu. Un saccu solu ùn porta micca questu (ancu se puderia manghjà da manghjà $ 80.000 di Big Orange shakes), ma brillant in un locu nantu à sta urganizazione aiutanu à l'alcune. Queste l'adulescente sò solu i zitelli è meritanu un postu per sentu benvenut, amatu è vulutu. Dà un pocu di soldi si puderete. E duie sposti offri l'aghju di Lucie. Big Orange hè situatu à Midtowne Little Rock (207 N University Ave) è à u Promenade à Chenal (17809 Chenal Pkwy).

A Big Orange menu aghjunghjia assai selezziunate famigliali, cum'è a so piccula bianca di pecorino burger è u mo piace persunale, a bomba atomica. A menzione hè dinò uni pochi insalati, patati fritte cutterie è chips freshly made, una pappagghia di furmagliu pimentatu bonu è un pocu più d'appetizer. Sì ùn avete micca un fan di burgers o insalata, i capelli sò boni slim. Hanu una bella veggie burger è una bona burguesa di turchese, chì pudere sub per una hamburger in quellu di e burger. Big Orange adupranu spicializazioni spicificità di u mumentu (u mesi hè Lucie's Shake) è una scelta di favori tradiziunali: a vanilla, fragola, cioccolatu, manufatti di catue è chocolatine è ancu una nutella. Pudete ancu ottene un carburante. S'hè di solitu sò un kind di pie o cake. Anu una di e megliu berger à a cità, è i so patate a patata ùn sò micca missu.

I posti Chenal è Midtowne ponenu a listessa menù è un servu accussì grande.