Bruges, Belgio - Tour de Piazze di Città Medievale

Cruise Shore Excursion da Spring Tulip Cruise o da Zeebrugge, Belgium

Bruges hè una bella cità medievale belga chì ùn hà cambiatu in centu anni. Crucera cruciali di Fiume nave di cruciverba di tulipanu di u ventu di u Paesi Bassi è di Belgiu anu spessu inclusi Bruges com l'opzione di scursioni di a meza ghjurnata. Inoltre, u portu di Zeebrugge, Belgium hè un occasione un portu di invintà à e cruciere di u Nordu. Zeebrugge hè solu qualchì mità di Bruges, è hè u so portu più cercanu.

Bruges hè nantu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

Prima di prima chì e guidari è i siti web spessu usanu dui nomi diffirenti per a listessa cità. Comu assai di Belgica, Brugge ha dui nomi è duie spellings. Bruges (broozh pronunzianu) hè l'ortografia è u pronuncia anglesa è francese. Brugge (pronunzia broo-gha) hè l'ortografia flamanda è di pronuncia. Quellu hè correctu. Prima ch'ellu era ingese o in francese, u nomu era una parolla vikinga per "mora" o "terraplice".

Tutti i tour guidati di Bruges sò viaghji, perchè ùn sò micca busi in i strade carru. Ancu s'ellu ùn hà micca bisognu di scinni ogni muntagna o ghjunghje scala, i strati sò stati mandibuli è irregulati. Avemu camutu per a maiò parte di u tempu avemu stavamu in a cità, perchè ùn avete micca avè recaghjate stu tour per quelli chì avianu prublemi à caminari.

Per quelli chì ùn vulete micca gira Bruges à pedi, pudete vugliutu à pagà un carru cavatu per un visitore.

Bruges era tuttu ciò ch'ellu avia avutu, chì era assai.

Chjucu d'architetti interessanti è fascinanti attraversi calli, criss-crossed by canals affluenti, Bruges hè u sonu di turista. Cammìnanu e strade hè divertente è puderia esse tempu di cunsumazione di sè vo avete in ogni buttiglia per esse espluratu cum'è mi vulia fà. Chocolate, lace è articuli si trovanu in ogni locu, cum'è assai ristorante è pub.

A cità di 20.000 cresce nantu à più di dui milioni di visitatori annu, facendu parveni pocu cum'è un parc Disney in certi locali.

À u primu preghjudiziu, pare chì site in Disney-Belgium, pò esse di più parechje chì Bruges ùn hè micca solu un altru locu di divertimentu. A zona hè stata primu capita quasi 2000 anni fà. Arcuni di l'edificazioni di Bruges sò sempre data di u seculu IX. Baldwin di u Ferru di Ferru (I love these names) furtificava a cità cù pareti grossi è fortificazioni per salvà i machautini Viking. À quell'èpuca in u 14e seculu, Brugge avia più di 40.000 residenti è hà rivalatu Londra cum'è un centru cummerciale.

Brugge hè stata ricca durante u Medievu à u mercatu, è u so portu spessu visti più di 100 vapuri ancora. Tireglijos flandesiani acquistate u lignu più bella di l'Isuli Britannichi, è i so tapiceri sò stati rinumati. A cità diventa un locu artisansu, attraversu ogni tipu d'artighjani. I Duca di Borgogna è famusi artisti fiamani chjamati Bruges, casa in u 15u seculu. In ogni modu, in u XVIe seculu, u portu silted up, è Bruges ùn era più una cità portu. Cumplicarii i cambiamenti giugrafiche sò trastornamenti politichi è a morte di una reina nova pupulare per una cascata da un cavallu in u 1482.

Dopu à quessa, a cità si diminuì, è era vistu com'è misteriosu è mortu. Versu lu 1850, Bruges era a cità più pobata in Belgio. In u XX di u seculu, u novu portu di Zeebrugge era custruttu vicinu, chì rivitolita Brugge. I turisti anu scupertu i monumenti, i musei è a storia di u paisaggiu storicu è cuminciate à sparghje a parolla nantu à sta stonda città fascista.

Camperete in a cità.

Pagina 2>> Un tour per vicissinu di Bruges>>

Accuminciàvanu u nostru travagliu per camellu di Bruges crosta un ponte da u puntu di u culligatu busu, ma era cum'è passendu in u tempu. Un'altra medievali hà salutatu, è avemu immediatamente maravigliate da quantu hè cunservatu a cità era. Mentre camminava à Bruges, era stata surprised per vede a bandiera di a Union Europea (blu cù l'astri di u doru) principarmenti prisintata in parechji edifici. Caminamu pi assai di e strade finu à truvamu a Chiesa di Nostra Signora.

Hè cumposta cun una torre di 400 piedi, a più grande com'è u travagliu di brique in u mondu. A chjesa mostra a putenza è a ricchezza di Bruges in u so altu. U marcatu di a chjesa hè una petite scultura da Michelangelo di a vèrgine è di u zitellu. L'unica statua di Michel'Angiou hè di abbandunà l'Italia duranti a so vita, chì aiuta duverà quantu quantu ci anu avutu i soldi. Dopu à passà a cità per più di una ora è errata magu di i storii di l'epica medievale, piglià un passaghju à barca longu i canali. U passatu era un locu di benedettu per tutti di noi, ma ancu hà permessu di vede parechji di e strutture di a cità da un altru angulu.

Dopu u passaghju di barca di 45 minuti avemu camminatu à a Piazza di Burg. A nostra guidazione hà datu l'omi di l'opzione di cuntinuà a tour o incontru à u so propiu à scopra a curta distanza tra u Burg e l'Markt (Market Square). Tutti iorna in tutti i Markt in una ora per a caminariate à u busu.

Circa a mità di u gruppu si scatinò per cumprà belli è chocolati, è u restu si n'andà in a Basilica di u Spiritu Santu cù a guida. A ghjesgia posseddi 2 capeli di stanzi differenti significativamente. A capella più chjuca hè scura è solidosa è in u stilu romànicu. A capella alta hè gòtica è ornate.

Siccome ùn eremu in un venerdimu, undughjamu i peregrinu chì eranu in linea per vede u phial di sangue prestu per esse quellu di Cristu. Hè statu portatu à Brugge in 1150 dopu a Second Crusade, è hè spargugliatu i venerable. Un vechju sacerdotu era guardavanu a phial, è tutti passanu da solemnità è fighjatu. (Sendo un tesi pocu scetticu, ùn pudia aiutà à dumandassi solu ciò ch'e cercava - era real o solu una tradizione simbolica?)

Avemu solu in a basilica circa 15 minuti, ma questu hè chì avemu avutu 30-45 minuti per scopra in u nostru propiu. Avemu camminatu i 2-3 blocchi à u Grote Markt , è hà acquistatu some delicious waffles Belġjani. Avemu trovu una stufa à l'ombra, pusendu, è ghjovigliatu u nostru cioccoltu è gambe rosso chimique-crema, prima di fà più di noi chì in noi. Yummy! Allora accadevamu in una buttuna di cicculata, è pensendu chì i pezzi paria u megliu. Aghju compru uni parechji saccheghji di chocolati, è si n'andò in u gruppu. Avissi avutu amatu per spiegà una parte di e tanti àutri buttreghi, ma ùn hè micca solu u tempu. Sè vo site un mega-compratore è avete solu un migdi di ghjornu in Bruges, pudete vulete saltate u viaghju è assorbate in i buttreghi!

Mentre caminava di ritornu à l'autobus, intrèdendu in parechji di i nostri cruciatori.

Anu cuntenti di vedà! Eranu persu è camminendu a direzione erronita. Tutti simpatichi cun elli, perchè saria assai faciule per perdienti in e strade. Forse uniutu u nostru gruppu per a caminariate à u parking di l'autobus. In u stradale, passàimu u vecchiu enclave Begijnhof . I solti e veduvi viviranu in queste locu durante u mezu l'epica medievale. Li Begjins pudiani vìviri una vita di pietà è di serviziu senza piglià u votu di a cunvincenza di a miseria. L'atmosfera tranquilla tranquilla di u Beginjhof hè stata una bella ending a nostra ghjurnata in Bruges. Partite da Brugge cun grande vulintu di tornà. A nostra migità di ghjornu avà ci hà datu l'oppurtunità di veda assai di a cità, ma aghju avutu vulutu d'avè scurtatu u campanile, spent more time shopping, è intrì in un pocu di i musei. Oh beni, forsi la prossima vota.