Carnaval in Venezuela

Scopri ciò chì aspetta durante a festa populari di Venezuela

Sè vo vulete visità Venezuela, un viaghju durante Carnaval, o carnaval, hè l'occasione perfetta per vede cumu si celebra u paese. Per i Venezuelani, questu hè u tempu più anticipatu di l'annu, ancu più di Natale è a Santa Setmana. Per più di 150 anni, questa festa hè statu un alloghju dedicatu per famìglie per riuniscenu è lasciate.

Una parolla di precazione: Chì vultete in u Carnaval cum'è di celebrà per sparisce e guns di acqua è cuminciannu l'acqua.

Certi belli pò esse friquatu, chì pò esse cusì dolenu s'accatulanu. Se vi vede un globu chì vi vene, pruvate à scurdà.

Origine di Carnaval

U Carnaval hè statu purtatu à Venezuela per Spagna duranti i tempi coloniali. Hè principarmenti una tradizione cattòlica chì a famiglia aghjunghje per una festa grande per remendar di tuttu l'alimentu riccu à l'iniziu di a Quaresma. U Carnaval ghjunsenu 40 ghjorni prima di u Diu di Pasqua, chì generalmente oghje in February o March. Festività accumincianu u sabatu davanti à u Miércoles.

Carnaval in El Callao

El Callao, una cità minera ghjuvanotta fundata in u 1853, prumesse u carnaval più grande di Venezuela, chì dura 4 ghjorni. Eccu li cuntadini cunfinanu tradizziona venezuelani cù quelli di Trinidad, Indie Occidente e Antille Francese. A cultura Africana in El Callao hà ancu ghjucatu una parte da causa di l'africani chì anu purtatu da l'espluratori in Europa durante l'era coloniale. Avete vistu sta influenza africana in boni disfressi raffinati è in a musica calypso afro-caribe di Trinidad e Tobago.

Ci sò tanti tipi di caratteristi di Carnaval. Truverete madamas, chì sò ballarini armati in capelli e robes africani chì rapprisentanu e donne chjaru di a cità. Ci hè ancu disfuntivu di fantasìvuli ravilu-nìuru. Costumi tradiziunali sò di a corte reale: re, reine, courtiers è ghjale.

Costumi muderni includenu cartulare di pelle è caricatura.

Carnaval in Carúpano

Carúpano, una cità portu nantu à a costa Caribe, hè stata fundata in u 1647 è diventa un centru per a cacao di produzione. Circa 1873, Carúpano cuminciau celebru u Carnaval, è hè ora unu di u più grande è più livellu di u paese. U festa di quattru jorna attrae più di 400 000 persone.

I jocare di l'acutu era populari, ma eradicate a causa di a viulenza chì sviluppò. Ora a celebrazione hà cuncintrau in l'attuali, carrossi, carchi antichi, tamburini di acciaiu, salsa music, orchestras, costumi vistimenti, è u caratteru di Diablo Luis (un diavulu dancing). Dopu una reine di carnaval, mini-regula (ghjovana), è a realta gay hè elettu, sò l'astri d'una parata chì includenu "luciflies", omini vestiti di costumi femminili chì ballanu è cantà. A festa principia cù u "Carnival Cry" è vene à a fine a nutturma nuttata cù un spettaculativu pittura di u focu.

Travel Advisory

Viaghjà in parechji paesi pò esse ghjale periculu per sempre. Prima di vaghjimu, verificate chì u Dipartimentu Statale di u Usti hà emessu emissioni di viaghju per u vostru destinazione.

Pudete puru fassi scrive in u Prugettu di u viaghju di u viaghju (STEP) chì vi permette di scrive u vostru viaghju cù l'Ambaxxada o Consulatu d'America più vicinu.

Scrivitevi, vi riceverete alerti di salvagurtà è esse faciule più à pudè da l'embajada durante una emergenza.