Copenhague, Danimarca - Danese Delight

Scandinavu Cruise Port of Call

Perchè a vostra foto presa cù l'estatua di a Sirenita in u portu di Copenhague hè una grande manera di pruvà à i vostri amichi in casa quella visitatu in Copenhague. A Little Mermaid si situa nantu à una grande rocca vicinu à a spiaggia è si trova à pocu di pezzu di u mufu di crucero à Langelinie. A Little Mermaid hè stata creata in u 1913 è donu à a cità di Copenhague da u patrone di Calsburg Brewery.

Era assai più chjaru è menu impressore di quantu esperia, chì face a so impurtanza à u Copenhague, ancu più interessante.

Danimarca si trova trà l'Europa cuntinintali è u restu di Scandinavia. U paese si componi di più di 400 isuli, a più grande esse Zelanda. Geographically, Danimarca hè verde è flat, ma ùn hè micca solu di u mare. À quell'èpuca, i Danesiani sullivanu a maiò parte di Scandinavia, è a cultura viking fu influinziatu fermamente a zona. In fatti, quandu avemu visitatu In Oslo, truvammu chì parechji di l'edifizii storichi ci sò stati construiuti sutta l'auspice di u "constructore re" di Dinamarca, Christian IV.

Ùn mai avutu sapendu quandu questa Danimarca era in Svezzia finu à avviò à Copenhague da Oslo. À u puntu più vicinu, i dui paesi sò siparati da solu un paru di milla. Perchè l'estretu trà l'Ischia è di Danimarca sò assai strittu, cruccate in Copenaghen hà assai scèniche. Copenhague hè una di e cità dinamichi più interessanti in Europa.

Hè a cità più grande di Scandinavia, cù più di 1,5 milione di residenti.

A cità spirituita di Copenhague hè l'ideale per esplorà. A cità hè un piacevule per i cruciatori, è hè faciule di navigà à pezu, cù interessanti vendita o storichi storichi in ogni locu. A più chjesa di a shopping, chjamata Strøget , hè una serie di caratteristichi chjucchi chì purtanu à e stile di ghjuvedi è di l'inviting cafes.

Una cosa chì Copenhague ùn hà micca hè molti di grattacieli, cusì numerosi spiers di a chjesa punctuate l'orizzonte. Un ghjiru à ghjornu di Ghjenuvecchju accadarà generalmente un autobus narrated di l'autobus, a stile in uni pochi di scenerti di a cità, un passaghju per barche à u portu è i canali di Copenhague, è si stà à i dui castelli deskritti davanti.

Christiansborg Slot

Stu casteddu prisenta u Parlamentu Danese. Ancu si u casteddu hè ancu un palazzu reale, a Regina Margrethe II è a so famiglia utilizanu Christiansborg per a réservation et galassi, no cum'è a residenza reale.

Amaliensborg Plads

Regina Margrethe II è a so famiglia campanu in stu casteddu. Ùn avete micca per entra ad avellu, ma gualisazioni amintendu i quattru edificazioni idèntius chì componenu Amaliensborg. Anu ancu truvatu l'attire interessante è reminiscente di i guardiani in u Palazzu di Buckingham in Londra.

A nostra guida era excelente, è avemu tutte l'historii nantu à a storia danese è a munarchia. A munarchia di dinari hè assuciata à parechji di l'altre famiglia riali in l'Europa, è e "opera di telenovela" di a verità di i royali hà avutu tutti fidati.

Strøget hè una grandi area di piacce à pedunghi in u centru cità. In più di e shopping in Strøget, i cruciatori anu una altra cummercia più cummircianti in u moll cruise ship in Langelinie.

U bastimentu di u promenade anticu à u muvrinu hè cunvertitu in una quantità di picculi buttreghi è un centru d'infurmazioni turistiche. Ùn avete micca da purtate a vostra compra!

Copenhague hè assai cumuni cù navi di crucero, cù parechje persone a notte in u portu per pudè passà passageru per passà a cità à a notte. L'altri navi da crucero utilicenu Copenhague com puntu d'imbarcu per i cruceri à u Balticu è u restu di Scandinavia.

Se passate a notte in Copenaghenu, pudete piglià a corta taxi ride da u muelanu à Tivoli Gardens , a zona turistica più famosa di u Copenhague. Stu maravigliu parch'usamentu diventa un ferrie magicu di a notte, quandu tutti i lanterni furnenu u parcu un ribbellu maravigliu. I ghjardini è u park eranu aperti in u 1843, è Tivoli era in l'esternu di Copenaghen. Avà pare à essere casi in u centru di a cità.

I ghjardini sò chini di fiori, è u parcorsu di divertimentu hè chinu di rivi è ghjoculi. Ci hè un càrricu di pocu accissioni, ma vulemu guidendu à passaghju à Tivoli, firmannusi à l'estetichi di l'altezza, è vighjàvanu a ghjente. Ci sò numerosi taxis fora di l'ingressu è tornanu à u bastimentu in fini di notte hè facilissimu.

Scandinavia hè una di e cose più caru di l'Auropa per visità, perchè un cruise veramente aiutate à mantene u prezzu postu da chì u vostru "hotel" è i pranzi sò stati. Se tu pratiche un cruise à u Balticu è Scandinavia, vi assicurà à andà da quandu in Copenhague è vede i posti!