U Strøget in Copenaghen

A Direzzione Shopping Strada di Pechino più longu di Danimarca

U Strøget in Copenhague, Dinamarca hè una di e strade cummerciale più largu di pedestrians di l'Europa. Stabbilita cum'è una zona senza auturità in u 1962, sta distrittu di cumerciale si stendi nantu à pocu à un mità in u corazzu di u Copenhague medievale è contabili uniprezii terni più chjucchi è più largu in tutti i ranni di prezzi.

Più più cà una strada attraversu, Strøget engloba un territoriu più grande di e strade più chjucu è parechje caserne storica.

In i cartellaghji in Copenhague, puderete vede u so nome Danish Strøget, ma hè ancu spunitu Stroget in i guida di viaghjatori americani.

Se vulete fà un shopping in Copenhague , u Strøget hè un must see, è ancu sè cumprate ùn interessa micca à quì, ci hè moltu di vede è fà cumpresa cù un cena di danese tradiziunale, vighjà a Guardia Reali marchighja à u Rosenborg Castle, è videndu unu di i diversi artisti di strata chì anu diventatu famosu in a zona.

Strøget

In u Strøget, passate e carru Frederiksberggade, Gammel Torv, Nygade, Vimmelskaftet, Amagertorv è finu à l'Østergade, chì cresce u settore di distrizii cumerciale più chjucu è e stòrici.

À l'altra fini di u Strøget hè un locu chjamatu Kongens Nytorv, è versu questu finu di Strøget, scapparà quelli innumerables artighjianu designer di vendita, cum'è Gucci, Chanel, Louis Vuitton, Boss è assai altri nomi grandi.

I spicialità di Strøget includenu marchi icòculi cum'è a Fabbricalla di Porcellana di Royal Copenhagen è Georg Jensen Silver. Senza ancu di firmà si di u solu Guinness Memoria World Records di l'Europa, un must-see in Strøget, chì hà una statua cumuna di l'omu più altu di l'omu à a so intrada.

Ci hè un segretu per gastru assai più menu di Strøget.

A budget vacanti è cacciaturi di scontri duvemu cumincià à cumprà à u Rådhuspladsen finale di u Strøget. Quì trovi truvate l'alimenti simplici, i catene di a robba cum'è l'H & M, è i preziosi più bassi in generale.

Alimentazione, Animazione è Attrazioni

Strøget ùn hè micca solu un destinazione destinazione maghjina populari di Copenhague, hè un destinazione populari per una quantità di grandi attivitati, attraversi, divertimentu è cene.

Truverete trova una varietà di ristoranti, cafeti acqui, e eateriji cù alimenti danesi, kebabs, cani cani orgànnii, tariffu irlandese, è fast food, ma assicuratevi di firmà da i famosi chocolatiers dinisi è e fureste. Pudete piglià un mumentu rapidu o si pusà per un sughjettu à quellu di i Grandi Ristoranti situati nantu à u Strøget.

Sè vo circate d'attraffezze turisticu in l'area, puderete sceglienisce a Chiesa di Nostra Signora, Fountain di Cigogna, u Pianu di u City Hall, u Torre di a City Hall, u Teatro Royal Danish, o stà in art galleries è musei. Avete ancu pruvà à esse in l'area da u mezu ghjornu, se vulete vedà a Guardia Reale cù una bandu d'accumpagnamento marche da u Rosenborg à u strughju nantu à u Strøget è à u Palazzu Amalienborg, chì hè a residenza di a famiglia reale di u Danimarca.

A Strøget di Copenhague hè ancu popular entre artisti di strata per u numaru di viandus passendu.

Amagertorv Square hè questu induve truvate musicisti, acrobatie, magichi è altri artisti di stampa in mezu à u cumbugliu di questa zona shopping. A Vicinanze di u Pianu di a cità, cun artisti pruvate à avè da cullà per participà à i ghjoculi, perchè cuddà.