Dove fà di vendita in Copenaghen

Grandi dipartimenti, Centri di Shopping, è Flea Markets

Ci hè un spaziu di circustenti cummirciali in Copenhague, Danimarca , induve puderete truvà ghjunti di moda di alta, magazzini, centri shopping, è bargains da i merceri di fiorità. Ùn importa micca u vostru gustu o di u dirittu, avete bisognu di truvà ciò chì cercate in Copenhague.

Grandi dipartimenti

In u centru di a capital di Danimarca sò dui grandi magasins: Det Ny Illum è Magasin du Nord.

Det Ny Illum hè stata a mezza strada in StGget à Amagertorv. Questu dipartimentu maghjinu hè bellu disinniatu è bè guariscenza è hà tutte di perfume à a moda prêt-a-porter in i so siti. Hè particularmente grande, sè vo circate di marchi scandinavi per purtà a casa.

Magasin du Nord pò fà truvà ghjunghje à e traversu u Teatro Reale. Questu grand magazinatu hà pussutu una prisenza in Kongens Nytorv da 1879, è hè ancu una di e megliu indirizzi per a shopping in Copenhague.

Centri di Shopping

Copenhague hà duie dui centri shopping populari è granni. Unu di elli hè Fisketorvet, situatu vicinu à u portu, in l'perifrie di u centru di a cità. Ci hè una multitùdine di dispunìbbe è ristoranti, è un filmu chì vi pò esse divertitu.

Situata in l'area di Copenhagen denomina Frederiksberg hè u Centru Shopping Frederiksberg Centret. Ci hè di 10 minuti in busu da a Piazza di u City Hall.

Frederiksberg Centret hè un divertimentu, un shopping modernu cun una varietà di buttigli di boutique cù a ropa, i scarpe, è l'accessori. Mentre era in u spaziu, pudete ghjustu à u distrughju shopping vicino in Frederiksberg per piglià un bargaginu nantu à a Porcellana Real Copenhagine in a prughjettu di a fàpita di u Copenhague di Royal Copenhagen, situata in l'antica fàbrica da a fini di u 1800.

Strøget è Købmagergade

Strøget , a strada cumprenda di u Copenhague hè a via più larga per a peatresca in u mondu induve puderete sceglie grandi marchi, dinù è internazionale, cum'è Prada, Louis Vuitton, Cerutti, Mulberry, Chanel è Boss.

Per i più bassi, testa à i prudutti di a robba cum'è H & M o altre piccula buttrega indipendenti cù a robba è l'occhi di Købmagergade.

Flea Markets

In Danimarca, pudete avè verificatu i mercati lucali. Ùn importa micca s'ellu ferma in una cità granni cum'è di Copenhague o cammendu per una cità petite, hè improbabile di missu unu nantu à u findi di l'estiu. In Copenaghen, ci sò trè i grandi mercati. Frederiksberg è l'Israeli U mischju di mercuri afferra un grandi valore. Gammel Strand, in particulare, hè unicu cù u settore di canalside è e coffee cafés. A staghjone di u mercatu in Danimarca accumincia à a fini di maghju è fate à prima settembre.

Ordinarii cumuni cumuni

Comu cumuni in a maiò parte di i paesi europei, u tempu hè indicatu cun un ordine 24 ori, cunnisciutu in u Regnu Unitu cum'è u tempu militare. A maiò parte di vendita opera u luni à u vennari 10:00 à 18:00, chì hè listessa per esse 10 à 6 ore

I sati, i buttenu abbinuti da 9 ore à 3 ore (9:00 a 15:00).

Dumenicu, solu uni pochi di vendita pò esse aperti, primaristimenti panificà, floristerie è ricorderie.

Centri di metalli è magazzini dumandate anu più esse aperti.

Cù permessu speciale, i buttreghi è e magazzini vennini cuncede ottu domenichi durante l'annata nantu à quale sò aperte per l'affari. Sò spessu appressu u 2 di aprile, u 4 di maghju, u 15 di ghjugnu, è ancu u 3, 10, 17 è 21 (l-aħħar erba domesti qabel il- Milied ).