Cosa Dice Hello in Chinese

Simple Greetings Cinese in Mandarin è Cantonese

Sapendu cumu di salutà in Chinese u modu currettu permette di bonu saludarà più di 1.400000000 di persone chì si parranu una di i lingui chinesi. Ùn sò micca solu questi i saluti di i salute di u core in l'Asia, seranu cumpresu in e cumunità in tutta u mondu.

Hè veru: u mandolinu hè una lingua difficili per i parrati nativu-inglesu à maestru. Una parolla relativu curretta adopà un significatu completamente differenti chì secondu a quale di i quattru volunni in Mandarin si usa.

Pi garrina, a mancanza di un alfabbetu cumuni significa chì avemu avutu l'apprinza Pinyin - u sistema di romanizazioni per l'apprendimentu Chine - à longu incù i cuscetti è i pronunzoni per ella. Pensate di Pinyin cum'è una "lingua mediana" trà l'inglesi è u chinese.

Fortunatamente, ùn sò micca molti di migliurà un impurtante per apprendre forme simile per sallà bonu in Chinese. Intende a sòlitu è ​​cumpresu è vi scuprarà parechji sorgardi per l'sforzu, particularmente se utilizate sti cunsiglii per cumunicari cu parli chinesi .

A Little About Mandarin Chinese

Ùn ci vole micca malatu si avete bramatu quandu si cunfrontu cù caratteri chini; e persone di e diverse regioni in Cina anu spessu prublemi à cumunicanu l'altri!

Eppuru chì ci sò parechje variazioni, u mandarin hè a cosa più piace à un dialettu cumuni è unificatu in Cina. Vi scontru u mandolinu in viaghju in Pekín , è perchè hè u "parraturi di i capi", sapemu cumu di salutu in Mandarin Mandarin hè utilmente ogni locu di voi.

Mandarina sò spessu referendumata com "Chinese simplificata" perchè cuntene solu quattru volte. E parolle sò tendiri più curtu ca l'altru, cusì una sola parola pò avè parechje significati diffirenti sicondu u tonu utilizatu. In tempu di sapè cumu di salutu ciao in Chinese, apprendu parechje utuli frasiali in mandarin prima di viaghjà in Cina hè una bona idea.

Cosa Dice Hello in Chinese

Ni hao (pronunzia "nee haow") hè u salutu basulari, predeterminatu in Chinese. A prima parola ( ni ) hè pronunsiata cun un tonu chì si sviluppeghja in u pitch. A seconda parola ( hao ) hè pronunsiata cun un "dip", un tonu annantu di risurrezzione. A traduzzione litterale hè "bonu," ma questu hè a manera più faciule di dì "hello" in Cinese.

Pudete cuntene a vostra salutazione - più per quandu diceranu salut o casuale - aghjunghjendu a parolla di a parola " ma " à a fine à a forma " ni hao ma? " Turning "you good" in una quistione cambiassi essendu u significatu à un " cumu stai?"

Dicià oghje in Fanzi formali

Dopu à u cuncettu di l'affari di guida in l'Asia , anziani è quelli di u statu sociale supirficiale sò sempre listessu rispettu supplementu. Per fà a vostra salutazione un pocu più furmale, utilisca né hao (pronounced "neen haow") - una variazione più educada di u salutu standard. A prima parola ( nin ) hè sempri un ton risurrezzione.

Pudete ancu fà nimu hao in "cumu site?" aghjunghje a quistione ma ma à a fine per nini ma hao?

Rispostezzi Simple in Chinese

Pudete rispundarete solu per esse salutatu da offre un ni hao à ritornu, ma pigliate a salutazione un passu di più è sicuru per piglià un sonne duranti l'interazzione.

Invece, avete da responde cun quarchi cosa - ùn micca ricunniscenze l'amichevuli di nimu haeuna etichetta chjina .

Una sequenza simplicissima di salutazione puderia cumanderete chjamà stu serviziu:

Tu: Ni hao ma?

Amicu: Hao. Nove?

: Hen hao! Xie xie.

How to Say Hello in cantonese

U Cantonese , parlatu in Hong Kong è parti di u Sud di Chine, hà un salutu ligeramenti modificatu. Neih hou (pronunzia "nay hoe") sustituisci ni hao ; e duie parolle sò un ton risurrezzione.

Nota: Anchi si neih hou ma? hè correzzione grammaticali, ùn hè micca frecu à dì questu in cantonese.

Un rispunsu cumuni in cantonese hè "questu" chì significa "fine".

Averaghju qualchì gustu à Diu Vacanze in Chinese?

A risposta short hè nimu.

A cuntèriu in u Giappone induve si prustirnassi è cumuni , a ghjente tende à pruduce in Cina in l'arti marziali, in forma di scusa, o di manifestazione in rispettu à i funerali. Molti cinisi pigghianu l'ubligatoriu di tena sti mani , ma ùn cuddenu micca l'impegnu firmatu, rigalu di st'appenutu di u Western. U cuntattu di l'ochji è u surrisu sò impurtanti.

Ancu si prustirnassi in Cina hè rara, assicuratevi di ritornu un si riceve un arcu. Quandu, cuminciate à prustirnassi in u Giappone, mantenenu cuntattu d'ochji in quantu prughjettu hè vistu com'è sfida di arti marziali!

Cumu dì in celo in Chinese

Dopu avè dicu bonu in Chinese, pudete finisce un novu amicu - particularmente in banquet o in un stabilimentu di vinu. Preparate; Ci hè parechje parechje per l'etiquette adulta degne. Senza sicuru deve sapè cumu dicerà vivaci in Chinese !