Cusì tradiziunale pulaccu

Scopre l'Alimentazione di Pulonia

A cucina tradiziunale pulacca, chì era stata suprimida cù altre aspetti di a cultura polacca durante i tempi Communist, hà rimbursatu cù una nova generazione di chefs reinventing old dishes. I platti tradiziunali cumpresi in Cungressu u ghjornu oghji sò savurosu, cori è cumplessu, è ancu un pocu più ligge per allughjà i palati muderni.

Comu parechji paesi europei orientali, l'alimentazioni tradiziunali di u Pulonia sò in fondu in a tarifa slave.

Ma l'alimentariu pulaccu hà ancu influenziali da a cucina italiana è di a cucina, chì datanu in a corte polacca medievale.

A patata sò un raportu di a dieta di u Polulu, funziona cum'è un blocu di edificu per una varietà di varietà alimentariu. Cream è ova sò assai utilizati, ancu s'elli interpretazioni muderni di parechji platti puderanu usà l'alternattivi più ligne. A cucina tradiziunali pulacca additana ancu assai tipi di sopop fattu cù funghi, calvinimu è pienu.

Pratici polacchi tradiziunali

Un tali platu hè un pruduttu cacciatore caccia chì hè un manghjà in questu, chjamatu bigos . Hè una cumminazione di colti, funghi è varii carni, tradiziunalmenti purcina, bacon e salsiccia polacca, ma oggi di u bigos possu ancu cuntene carne o pate.

Dopu ci hè u dumicbe tradiziunale nantu à ogni carta di avè pulaccu: pierogi . L'altri europei orientali è i culturas slaves, sò e versioni di pierogi , chì traccia e so radici à Russa in u Medievu, ma i pulacchi hanu fattu stu pianu u so propiu.

A pani cumpostu di furmagliu, patata, cipolla, colea, funghi, carne (o quasi tutti l'altri ingredienti, saliti o dolci, chì pudete pinsà), pierogi sò sirvuti cali fiasciuti o fritti è sò accumpagnati da crema agria.

Zrazy hè un alimentu tradiziunale polacanu chì si guardemu à i vostri costelli. U rinfresione di bacon, breadcrumbs, mushrooms è cucumber hè inculate in una slicita d'attrezzione di carne di vigna frizzata o fritta à pranzi per i so sapori.

Cù un fiancu di mizeria , o insalata di pepino, vi tenete un dispusizione cù tutti i sapori di u megliu di a tarifa polacca. Questa insalata fritta hè cumpostu di cogni finamente chiodi, ponti di aneta è cipolla picata in una crema agria è zuccheri di limonu.

I platti di pesci sò ancu populari, in particulari in l'alimentariu riggiunali di u polu. Carp, pike, perch, anguilla è sturiuni sò tutti populari è sirvutu di diversi maneri, è l'aringe hè un raportu di a carta di vacanze polacca. U porcu sia u più cumune di carne in a cucina tradiziunale pulacca, ma oghje, oghje, carne, venison, pate e altri carni sò prisenti nantu à i meni di ristorante polacane oghje.

Paczki è altre dolci

Per a dinamica, e pratiche polacchi cuntene u pasticceria pulacca ( sernik) , apple tarts (szarlotka) , makowiec (un sponge cake with a poppyseed fill) ou eklerka (éclairs).

Ma forsi l'articuli ognitantu più noti di Polònia sò paczki, chì cumincianu cum'è pezzi rossi di pasta di pezzu friddu chì sò chini di custardte o dolce conserve. Tradizziunamenti servitu u ghjovi dopu u Miércoles sera à u principiu di a Quaresma, paczki sò generalmente chjusi da u zuccherinu in puli; Pensate di donuts, ma ligne finamente.

Pronounced "punch-key", sti dolci dolci pò esse truvati in cità americani cù grande populazione pulacca, cum'è Detroit, quandu i clienti accumighanu nantu à u Pac ZKI Day in bakeries polacchi per u gustu di u so patrimoniu.