Dentru Houston: Brazos Bookstore's Mark Haber

Inspirata da Inside Atlanta, una seria creata da Atlanta, Espertu, Kate Parham Kordsmeier, avemu da scrive in Dentru Houston. Ogni misi, avemu intarratu l'architetti Houstoniani prublemi nantu à e so cose piacevuli à manghjà, veru è fà in u Bayou City.

Questu mese, stavamu cun Mark Haber, manager di a magazzini di Brazos Libreria. Cunnisciutu per u so beni cumerciati di i libri, cumercii comunità è di ricurrizzi experti, Brazos hè in ghjinirali cunzidiratu una di e libri di librettu di propria d'autore indipendenti di Houston è una parti integrale di a cumunità Houston.

Infurmà u ghjornu di ghjornu di Brazos, in quantu à u centru di u libru in ogni settore di u magazinu. Hè ancu l'autore di Deathbed Conversions , una cullizzioni di stori curtiti (dispunibule à Brazos, sicuru).

Prima di vultà in Houston in u 2013, Haber hà vivi in ​​Washington, DC, Florida, è ancu a Los Angeles per uni pochi anni chì era - cumu si mette - "un scrittore di pugnale ... in esencia, hè un cliche".

Aghju campatu in ... " Montrose , è ad avellu. In fattu, ùn aghju mai vvidutu nud'à l'altru in Houston. Cosa hè bella nantu à Montrose (è a listessa cosa pò esse ripetuta per assai di Houston) hè a mezcheta eclettica di vechja è novu. Ci hè quelli grandi affluenti chì si stigghi oak trees è l'antica architettura nestled together, è micca cinque quadri di distanza hè un grande Tex-Mex o à l'alimentu meditarraniu. Ci hè ancu una multitùdine di cafè è indipendente, ci sò literalment novi cafè diferents in Montrose solu, è sò sempre busy!

Pudete truvà me ... "Se ùn sò micca à a libreria, aghju messu per scrivite o in corruzzione. Sempri sulitariu, per esse sicuru, ma i mo favourite, ma vi pare di piglià un caffè in Sifonte o Spiagge Sudò. Quandu u clima hè più fresche, I love running around Rice University ".

Ju vulissi chì a ghjente hà saputu ... "a quantità di cultura chì Houston hà.

Ci hè micca solu musei, ma u distrittu museu ! Un quartieru di teatru. Ci hè una tonica d'arti è picculi buttreghi è galerie è infinite choices per una bona alimenta. Sapemu chì a parolla hè stata a ghjente in una lotta, ma vulemu chì a ghjente hà cunnisciutu più di a diversità di Houston. Pensu chì hè a forti putenza di Houston.

Hè cena tempiu. Sò capu à ... "Hands down, Simply Pho in Midtown. Houston hè riccu cù un gran alimentariu vietnamita - in Midtown e Bellaire in particulari - ma Simply Pho hè u nostru piacevule. Sò amichevule, senza prezzu è incapaci di fà una mala U me muggheri è aghju avà almenu una volta, volte volte duie volte.

U segnu megghiu di Houston hè ... "i parchi. Da Hermann Park à a Discovery Green per simpaticamente camminate di l'Università di Rice ... A ghjente tende di pensà d'Houston cum'è stu parcorsu urbanu interminale - ed hè chì stu aspettu - ma sò parechji spazi verdi .

Quandu aghju ghjucatu turisticu, mi piace à andà ... "u Museu di Fine Arts, Houston è a Menil Collection. Ùn mai ùn permettenu micca.

Quandu mi vogliu puderebbenu, andò à ... "i cunfini chjusi di u mo appartamentu cù tutti i mio libri!"

U mo locu preferitu per piglià l'aria fresca in l'area hè ... "L'Università di l'Arghjola cù tutti l'alivi di l'oaks.

Se l'u tempu puderanu cooperà, puderia cammareti in Rice ogni ghjornu di l'annu.

Mi prumutori di l'attività di u weekend in l'area di metu di Houston ... "À quellu ghjornu di pocu di ghjornu, andaraghju à l'Altura cù a mo moglia è solu vendita di finestra o uttene un caffè. Amu ancu u mercatu di l'agricultori di l'Aiacciu in l'Altura . "

Mi piace à gastru soldi à ... "Cuntinuate prubabilmente me stessu, ma aghju avutu un attore di scrivà è aghju veramente amare di shopping in Cactus Music è Vinal Edge in the Heights".

A cosa chì mi piace à a più di Houston hè ... "u calidez di a ghjente. Quand'omu hà mudatu prima quì, e persone scopre eranu novi à a cità, è dicenu:" Benvenutu à Houston ". Hè ricuperu ".