Drittijiet Gay While Traveling in Norvegia

Norvegia hè unu di i paesi più amichi chì i visitori gay puonnu visitate. A ghjente in questu paisanu trattà i turisti gay in a stessa manera di tratta i turisti eterosessuali. A capital, Oslo, hè unu di i posti in Norveggià chì hà un percentinu grandisimu di e persone gay, se u cuntenenu in cuntrastu cù e zoni rurale.

In u paese ci sò ancu parechji avvenimenti gay è amici. I principali avvenimenti omosessuale in Norveggianu include u Raballder Sports Cup chì hà fattu in Oslo, u Scuddu Ski Scandinavi chì hè tenutu in Hemsedal, a Seminari Gay chì hè tenuta in Trondheim, u Parodi Grand Prix ospitu in Bergen, è di sicuru u famusu Festival di l' Ossiglio d'Oslo .

Ci sò ancu parechji figuri pubblici è giusi città famiglii in Norvegia. Questu significa chì i diritti gay sò beni pensati per a Norvegia e, per quessa, a ghjente pò esse i so scelte senza senza discriminazione.

In Norvegia, i turisti gay ùn devi micca sentenu minacciati di mantene e mani o pubblichi ancu un bacio. À u populu nurvigisi, queste sò l'attività normale chì ùn fate micca alcuna alarma. Comu tali, Norvegia hè un grand destinazione di vacanze per i turisti gay è certamenti unu di i più crescenti è aperti. Questu hè chì a lege ùn discriminate micca a cumunità gay. Norvegiani ricunnosce è rispettu u fattu chì e diverse persone anu variatu l'orientazione sessuale è facenu scelte diverse.

In Norveggio, e persone gay è lesbica ùn sò micca discriminati in i restaurants. Anu à i stessi hoteli è assiste à i listessi avvenimenti cum'è eterosessuali. Vivenu a so vita privata cum'è parechje eterosexual.

Ci hè ancu alcune è avvenimenti induve u turista puderà truvà più persone gay. Pruprietà populari in Oslo include u Club The Fincken, ancu di Bob's Pub, Eisker è un locu chjamatu Londra.

Comu parechji paesi Scandinavi, a Norvegia hè assai libberu in quantu à i dritti lèsbichi, bisessuale è gay.

Era u primu paese in u mondu per aprovari una lege chì prutegge l'omosessuali in certi settitivi. Attività intima in u sexu hè statu legale in Norvegia da u 1972. U guvernu norvegianu hà stabilitu l'età di leghje legatura à settisimi anni, invece di u sessu o l'orientazione sessuale.

In l'annu 2008, u Parlamentu Norvegianu hà passatu una liggi chì permette parechje omosessuali per casu è inizià e so famiglia. Questu permette à i ghjovani ghjovani à fà i caseri in una manera sìmuli à quelli di eterosessuali è ancu permette à adopranu i zitelli. A nova lege cambieghja u significatu di u matrimoniu civile per fà u generale neutrali. Prima di sta leggeru novu di u matrimoniu di u matrimoniu era una legione di partenaria chì avia esisteva da u 1993. "Associazione", cum'è a legge di partenariamente era cunnisciuta, accetta parolli di u stilu stessu i diritti tipichi di u matrimòiu senza necessariu riferimentu à u matrimoniu.

Li liggi attuale permettenu parenti gay in Norvegie per adopra figlioli è sullivanu cum'è pare pare eterosessuali. In una situazione chì i dui partiti sò e donne è unu d'elli hà un zitellu sanu per una inseminazioni artificiale, l'altru partitu cumporta com'è un core parent. Questu hà permessu à i gattivi gay per avè i so famiglie.