Explorà a Regione vineria di Francia

Pigliate una visita per u Languedoc francese in Francia

A regione Linguadoca hè un produtori enormu di u vinu francese è cunsistenti di più di un terzu di u paisolu di a vigna di u paese in tuttu.

Pudete diventà più bang per u vostru picciottu cù i vini di Languedoc, perchè parechje altre di qualità parechje, chì sta regione produce una grande parte di vini di tavulinu di Francia è vins de tables , è a maiò parte di vini di Francia o vin de pays . Hè un destinazione ideale per vultà in u paese di vinu francesu, visitate i vigneti per i degasti, o semplice piacevuli in un vetru à un bar o in a terrazza di una cafe di pavimentu.

Con un auto de arrendamento o un gruppu turisticu, hè simplice di piglià un tour per u paese di vinu di u Languedoc. U megliu metu hè di selezziunà unu o duie di i parechji territorii di vigneti righjini è impunite in questa zona. Ùn puderete mancà i vigneti. U vignetu di uva dùie u paisaghjolu nantu à sta regione.

Cumu una nota interessanti, Limoux dici chì hè statu u veru postu duv'ellu era inventatu u vinu spumante, è i locali dicinu chì u famu Dom Perignon passava à u paese in caminu à Champagne è si ne scola l'idea. À questu ghjornu, i visitanti pò pruduce u vintantu spumante di Limoux, chjamatu Blanquette.

U guvernu francese regula a designazione di vini eccezziunale cum'è "appellation d'origine controlée", o una denominazione d'urighjini regula, cù esse di u prugramma crescente, i pruduzzioni è parechji altri standard. Ogni officiale realizate i pruvà di gustu per esse sicuru chì sti vini sò d'alta calidad.

L'Languedoc duve ten territorii "AOC", è l'uffiziu di " Vin AOC de Languedoc " l'hà descrizzione siguenti:

Corbières Wine Territory

Questu hè pruduciutu in Carcassonne , Narbonne, Perpignan è Quillan, cù i vini novi chì sò o corsi nanzianu o sapori. In u novu quatru percentuale di questi i vini sò rossi. I vini più maturità anu cunsigliu di spezia, pepite, licorice è timore.

I rossi sò forti, cù aromi di vechji culturi, caffè, cacao è caccia.

I varieti di uva Grenache, Syrah, Mourvèdre, Carignan, è Cinsault sò usati per i vini bianchi è rosati. Grenache Blanc, Bourboulenc, Maccabeu, Marsanne è Roussanne sò usati per i vini bianchi.

Côteaux du Languedoc Wine

Questu hè a casa di i vigni più antichi in Francia, chì si stende oltre a costa mediterreneu da Narbonne à l'ouest à Camargue in u livante è finu à i foglie di a Montagne Noire è u Cévennes.

I vini rossi sò viddevuti è eleganti, cù noti di raspberry, grosu negru, spezia è pezzina. Una volta anziana, i vini prughjettanu nutari di cuirone, laurel, è arori di u garrigue (cade, juniper, timuru è rosariu). I variità di uva sò Grenache, Syrah, è Mourvèdre.

In ogni casu, i Côteaux de Languedoc seranu sfilata in u 2017

Vini Minervois

Sti vini sò pruduciati in una zona limitata da u Canali di Midi in u sudu è a Montagne Noire à u nordu, stese da Narbonne à Carcassonne.

I vini i giovani sò bè ​​struttura e eleganti, cù aromi di curranti negra, viole, canna è velluru. Quandu ani anzualdu, anu prisentatu caratteristiche di cuir, frutta candita è prunes. Ci sò tannini suttili è sò chinu è longu nantu à u palatu.

I vini bianchi sò prudutti di Syrah, Mourvèdre, Grenache, Carignan, è Cinsault.

I bianchi sò prudutti da Marsanne, Roussanne, Maccabeu, Bourboulenc, Clairette, Grenache, Vermentino è Muscat petit-berried.

Vini di Saint-Chinian

Produttatu à nordu di Béziers à u pedi di i Monti Caroux è Espinouse, i vini usanu Grenache, Syrah e Mourvèdre, Carignan, Cinsault e Lladoner Pelut.

I ghjovani i vini di Saint-Chinian anu una bona struttura è noti di balsam, currant negru è spice. I vini più bianchi scopre l'aromi complexi di cacao, toastu è frutti.

Wine Faugères

À u nordu di Béziers è Pézenas, stu territoriu pruduce vini novi chì sò assai strutturati ma forti, cù noti minerali è aromi di picculi frutti nobili, licorice è spices. Sti vini sò bassi in acidezza è ani tannini eleganti è raffinati.

Dopu à a maturazione di 12 mesi, i tannini seduli sò più indulurati cù noti di cuirri è licorice.

Syrah, Grenache, Mourvèdre, Carignan, è Cinsault sò i variità di uva.

U vinu di Fitou

Questu hè cultivatu in novi cumuni in u Languedoc: Caves, Fitou, Lapalme, Leucate, Treilles, Cascatel, Paziols, Tuchan è Villeneuve. Solu un vino rosso producendu l'AOC, sò stati robba cun aromuli cumuli è ricchi di mora, raspberry, pepino, prugne, tostati d'amanduli è di culore.

Vini di Clairette du Languedoc

Questu AOC pruduci dinò un vinu biancu di a varietà Clairette. Ci sò vigneti novi cù noti di passion fruit, guava è manghju, è vini maturi cù pezzi di casumetta è cunfettu. I vini dolci sò i sapori dominanti di u melatu è u peach.

Vino Limoux

À u sudu di Carcassonne, stu territoriu pruduce vini spumanti. I Vini bianchi "Méthode Ancestrale Blanquette" sò i prudutti meridiali di l'albergo, l'acacia, l'arci, u pumu è u pezzu di fiore. I Vini bianchi di Limoux anu una nota delicata di vaniglia è sò vini freschi è strutturati.

Vini Cabardès

Cù sei rizzi irrigati i so piani, u territoriu di u vinu torna in riserva à a Montagne Noire è sopra à a citadine di Carcassonne. A cunvenzione curretta di i dui famigghi principali di i variità di vini ci ponu vini corsi ben equilibrati è cumplessi, cù u fruttu rosatu, u rinfresciu è a vivacità di e variità Atlanticu è a ricchezza, a pienezza è a intranimulità intensa di e variità mediterranea.

Vino Malapere

Cumunicatu à u nordu da u Canali di Midi è à u livente da u fiumu di Aude in un triangulu trà Carcassonne, Limoux è Castelnaudary, questu AOC cria vini pianti è aromati di frutti bianchi, fragole, ciliegie e, in spessu, bianchi. I vini più antichi anu prisentatu di tostato e frutta candita, prugna è fichi.