Guida à Arras in Francia sittintriunali

L'architettura fiamminga è a Primi Mundi Guerra

Una historique è Pretty City

Arras, capitale di a regione Artois di a Francia sittintriunali, hè cunnisciuta più cunnisciutu per a so grandi Grand'Piazza locu è u locu più grande è maiò bonu di l'Heros. Una di e cità più belli in u Nord de France, i so setti pezzi sò stati construiti in u stile Renaissance Fjaming. Ladroni di altu rossu o casti di pietra circundanu u Grand'Piazza in quattru parti, cù spedizione inturniati à u cima è una seria di arcades à u livellu di vendita.

I quadri mi circà a parte, ma in fattu, a cità hè stata restaurada quasi sanu sanu da i ravages di a Guerra mundiale I avia distruttu u cori anticu. Una cità impurtante, era unu di i più grandi pusizzioni di u Nord de France.

Avvenimenti Avere

Cume accurdà à Arras

Uffiziu Turisticu

Town Hall
Place des Heros
Tel .: 00 33 (0) 3 21 51 26 95
Web

Dove Stay

Ci hè una scelta bona di l'ospiti in Arras, mudernu è storicu.

Dognu di manghja

Attrazioni

Arras possa una grande varietà di attraversu, da u Grand'Place à u Primu World War I Wellington Quarry Museum . Cù una storia chì si stendi nantu à i seculi, Arras hè un intangista.

Dopu u Grand Place, fate u vostru modu à u Palazzu in u locu bonu des Heros. In più di l'uffiziu turisticu bellu cumpagnu, ci hè una interessante mostra di ritratti di Arras durante a Guerra Mundiali. Vale a pena a scumbugliu per arrivà à u cima di u campanile, sopra una scala è un ascultu, per una vista di a cità.

Pi sottu terrenu, pudete ghjunse finu à a terra è à l' abbitanti di l'aglesi (e cantieri di cantine sò pronte per u magazzini). Arras era cum'è un pezzu di furmagliu, chinu di tocu è vi vede parechji primi cantieri custerdi chì datanu di u 10u seculu.

L'Abbaye de Saint-Vaast, di u XVIII sèculu hè un grandu stile di classificazione storica, allughjendu u Museum di Fine Arts , 22 rue Paul-Doumer. Avà hè un piacevule un splendido edificio di decadente, ma chì ci sò assai piani per a sia riputazione com'è parte di un grandi prughjettu culturale novu. Intantu, diventate i tesori altri: una grande collezione di pittura di u 17u seculu; un Rubens è un tapissimo fatta à Arras à un tempu in quandu a cità era un maestru di capelli di ponti.

A Citadella Vauban , solu à u tarritoriu uccidintali di a cità hè statu fattu un Patrimoniu Worldu Patrimoniu da UNESCO in 2008. Un sistema difensivu diseatu per prutezzione di e cità di Luigi XIV è custruitu trà 1667 è 1672, hè interessanti per u situ.

Ùn avete micca missu u Memoriale Britannicu , a Primu Guerra I Cimiteru Britannicu chì avarà i nomi di 35.942 suldati missing dopu a battaglia di Artois gravure à i mura.

Sights outside Arras

Arras hè una parte vitale di u Frente occidentali, à u centru di a fierce lotta nantu à i campi di carbone vicinu. Vaise in caru, o piglià un taxi è fà u vostru modu à Vimy Ridge è i cimiteri di guerra di i Francesi in Notre-Dame de Lorette , i soldati britànici è di a Commonwealth sul Cabaret-Rouge è u cimiteru di Germania in Neuville-Saint-Vaast.