Festa di a Dormition di a Vèrgine Maria

Tuttu di Grecia si va a casa per u vacanze.

Tutti i Greci, i camere sò difficiuli di truvà, i biglietti in i battelli è l'arnesustrii à quasi impussibili d'acquistà, l'autobus è i treni sò in scheduli mudificati, è i iulei di u grecu passanu dui sette anni in privazione vera à preparà per a Festa di a Dormition (also called Assumption ) u 15 di austu. Sta data in u calendariu ortodoxu grecu ghjunta u mumentu chì u devout crede chì Maria, u Teatokos, hà cullatu à u celu.

Hè tradiziunale per ritornu à i paesi di casa, cusì ancu i siti remoti più busier than usual cum'è i grechi di a diaspora torna à a so patria per cuncordari cù a famiglia, visite l'amichi, è immerse in i ritu antichi, a cultura è a pratica di esse Ortodoxa greca .

Dopu a Dormition

A Koimisis tis Theotokou , Dormition of the Virgin Mary, o Assunta di a Vèrgine Maria sò nomi chì si ponu riferenu à a festa commemorativa chì cresce hè u trasportu miraculoso di Maria, in forma di corpusiale, à u Celu da a so morte. Certi cuntatti chì dicenu ch'edda hà mortu in Ghjerusalemme; l'altri pusonu a so morte in a cità Graeco-Romana di Efese, ora in Turchia, è u situ di una presunta "Casa di a Virgine Maria".

L'origine Efese hè plausibile cum'è era u Cunsigliu di Efese chì prima hà proclamatu a festa. A storia stessa ùn hè micca apparevuta in a Bibbia, ma hè stata trovata in storia nòbbili è folklore, cù registri scrittu chì data di prima in u terzu seculu.

Accounts di a storia diventanu, ma quì sò l'infurmazioni basi.

San Tommaso, chì avia avutu pridichendu in l'Afganistu, hè stata mischjata in un ciumi swirling, chì u cundò à un spaziu in l'aria sopra à u so sipolata, induve hè vistu u so ascendante. Li dumandò d'induve andava; in risposta, hà tossu u so cintina per ellu.

Thomas ultimamente hà sbarcatu vicinu à a tumba, induve hà sappiutu l'altri apòstuli survivienti. Ellu dumandò ch'ellu deve vedà u ​​so corpu per ch'ellu puderanu diri, è quandu hè stata scupertu chì hà partitu a terra in u corpu è in u spiritu, per intercede in nome di i fideli. L'apòstuli trovanu a so robba in ghjattu in a tumbu, induve hè stata dichjarata chì emanavanu un fragranza maravigliosa, un veru "cura di santificità".

Cridendu a festa in Grecia

I chiese in tuttu u paese feste u festa cù tradizzioni chì varienu da u locu à u locu. I glubbuli rurale sò intindentu cù no solu adoratori, ma l'offerazioni in a forma di l'animali, di a prupietà è di l'alimentazione; certi cresii attruvamu una poosa di questi prufunnii durante e celebrazione, invece questu questu prestazioni customu è di vacche, sò menu oghji cumune.

Greci di a fede ortodoxa si preparanu da quattordici ghjorni di sdighjunu, da u 1 à l'14 d'agostu, un rapidu chì ghjè spessu split in u 15. A casa di viaghju frenziunata chì parechji grechi s'impegna è ancu un tipu di peregrinazzjoni, à a famiglia, a cultura, a fede è u paese. Hè una ricca è maravigliosa, se parcorsu, ora di esse in Grecia.