Fifteen Festivamenti Religiosu chì si trovanu godintinu à a Sudamerica

A religioni tocca un rolu assai impurtante in a cultura di l'Amérique Sudamerica , è mentri assai persone anu adoptu a tradizione cristiana cattòclica chì anu purtata à u cuntinenti da i cunquistadori, ci sò ancu assai religioni nativa chì si trovanu in a regione. Unu di l'aspettu interessanti hè chì, in parechji casi, i festività chì sò veddi oghji sò una cumminazzioni di credi cristiani è indigenevichi in Europa.

Per vede u cuntinenti durante un di queste avvenimenti hè un privilege grande è esse capace di cumprà sta celebrazione fa per un viaghju assai specialu à a regione.

Semana Santa, Pérou

Hè cume cunnisciutu ancu "a Semana Santa", sta festa particulare hè una chì si celebrava in u largu di u mondu di parlà spagnolu, ma in u Perù , crede ch'è ùn ci sò micca peccati cuncernati durante u periodu, chì aiuta à fà un modu tutale partitu. U festivale vene in a sema di guida à i celebrenze di Pasqua è l'avvenimentu in a cità di Ayacucho hè spessu cunzidirata cum'è u più amusari è raucous di tutti, in particulari u domu di Pasqua, quandu ci hè musica è canti, preghje per quelli chì andà à a ghjesgia è splendide sculacciate per finisce a settimana.

Festa di San Juan Bautista, Venezuela

Questu festival hè tenutu in a cità di San Juan in Venezuela , è celebra u patronu di a cità, cù e festi chì anu fattu in a settima chì guidanu à a biglia di u festivale u 24 di ghjugnu annu.

In più di i cerimonii riligiosi chì si trovanu attraversu a chjesa di a cità, ci sò ancu assai parechji aspetti di a celebrazione, cumprendu i mirudelli stradale, un manifestu di focu è particularmente in u distrettu Isla Verde, quì hè una tradizione di caminariate lura in l'oceanu trè volte com'è una manera di purificazione l'spiritu di l'individuu.

Inti Raymi, Peru

Un festività chì era cuminittutu originale durante l'Imperu Inca, è previ à l'arrivu è cunquistatu di l'America di u Sudamerica da i cunquistadors, Inti Raymi era unu di i quatru avvenimenti più impurtanti in u calendariu religiale di l'Inca. Riceveratu in u nordu di u XXu seculu da i gruppi indigene, u festivale hè più cilibratu in Cuscu, induve grandi dimostrazioni esicitatu da i pirsuni indigini in u vestiti tradiziunali anu compru serete assai populari in tutti i visitori, mentre chì ci hè ancu assai opportunità di sparte in i tradiziunali tradiziunali manghjà è biite.

Carnaval, Brasil

U carnival hè stata in cità è città in tuttu u paese, ma senza dubbitu, u più grande è più famosu di queste si tenenu in Rio de Janeiro, induve a festa include bandi marching, samba dancing troupes e centosi di carburanti. L'avvenimentu cumencia à u vennari prima di u Miércoles Cinquante, è uffene ufficiale à u mumentu nantu à u Mirammaticà stessu, è marca u piriu di prima à a staggione cristiana di a Quaresma.

Dia de San Blas, Paraguay

Oghje u 3 di ferraghju annu, stu festa hè quellu chì hè celebrata per ottene u patronu di u paese, Saint Blaise, è da u paesi più chjuca à a cità più grande, ci sarà qualcosa di passà à marcà stu ghjornu speciali.

In e chjese, truvate duoppu incantati è servizii chì anu da rispettà u santu, mentre chì in cità cumu a Ciudad del Este, i desfuncensi sò supplementati da gruppi di ballà è bandi marchanti per aiutà l'eventu cun bang.

Festa di a Virgen de Candelaria, Peru

Questu hè unu di i più grandi eventi in u Peruviu in quantu à u numeru di balli è musicisti chì sò in mostra, cù a festa in ristura à a cità di Puno, induve a vèrgine di Candelaria hè a patrona. L'avvene hè interessante cum'è chì u populu chichua è Aymara anu ancu a celebrazione cume a catolica cattò romana di u rughjonu, cù u festivale chì si esse a principiu di frivaru di ogni annu.

Dia de la Virgen de Lujan, Argentina

A festa festeghjava l'icona di u XVI sèculu di a Vèrgine Maria, chì si mantene in a basilica di a cità di Lujan, è a festa di l'Icône s'incontra à u 8 di u 8 annu.

Ci hè parechji parati è processioni chì sò stati annantu à i ghjorni chì precedenu à a festa, mentre chì a più grande hè nantu à a festa stessu, cù quelli chì participanu à a prucissiò è parechji di quelli chì viaghjanu assistendu à a chjesa per sparta un sacru spiciali massa.

Aymara New Year, Boliviana

L'annu d'Aimara hè un vacanze chì hè statu riintroduciutu à u calendariu boliviano sottu u dirigenti di Evo Morales è hè un avvenimentu chì marca l'iniziu di l'annu in u calendariu di Aymaru, cù a data chì cunnessa u solstiziu invernu u 21 di ghjugnu annu. U megliu postu per godighjà a festa hè in u locu storicu di Tiwanaku, induve migghiara di persone si cunghjunghje à i capiri religiosi indigene à marcate stu avvenimentu cù un sacrifìziu è una grande festa chì principia à a sunrise, è dopu un grand festa.

Pas Del Nino, Equador

Cuenca hè casa di questu casual queste chì hè quellu chì ùn sò micca pussibuli assai imagineri religiosi, hà ancu avutu qualchissimu aspettu unicu è pecure, cù a festa ospitu in a vigenza di Natale. À u cori di l'avvenimentu hè una persone di notte longu chì hà appruduciutu carichi, carrossati è cumbattimentu in strada, è implica a porta di una figurazione di u zitellu Ghjesù à traversu a strata di a cità.

Day Of The Dead, Uruguay

Stu festiu religiosu hè ancu cunnisciutu cunse u Dia di tutti i Santi è si celebrà l'1 di Novembre, è in l'eventu, ci sò un sensu significativu di persone chì vanu à u cimiteru in memoria di i so antenati. Ci hè ancu una seria di partiti cori di lumi è avvenimenti lucali in tuttu u paese chì avarà un tema basatu nantu à sceluni è altre aspettu relacionado a morte.

Quyllur Rit'i, Peru

Oghji ancu cunnisciutu com'è u Festival Staru di a Nettone, stu successu hà un aspettu indigenous è catòlicu à a festa è hè tenuta in alta in i Monti Andes cù à 10.000 campagnoli chì vanu da u paese à u Valbu di Sinakara. U festa cuntene a data di a Festa di l'Ascenzioni nant'à u calendariu cristianu, chì significa chì hè generale in a mità à a fini di maghju, è anu ballatu furmazioni in i vaddi, mentri una figura rituali chjamata "ukuku" s'imperda nantu à u glacier è porta torna blocchi di ghiacciu chì sò stati avè un effettu curativi.

Urkupina, Bolivia

À a cità di Cochabamba, sta festa festeghjava a legenda di una piccula scenza pastorella chì visti a Virgine Maria nantu à a muntagna nantu à a cità di Quillacollo, è a festa si trova in a terza findi di aostu d'ogni annu. À u cori di a celebrazione hè una desfunnata cù più di 10 000 artisti, cumpresi i ballarini è i musichi, è un servitu in a chjesa culmina cun una processione nantu à a muntagna duva a ghjente si pò purtà chjucchi è peddi chì sò mancati nantu à a muntagna.

Phagwah, Guyana

Una festa chì hè celebrazione principarmenti da a pupulazione Hindu di Guyana , hè una parte di u calendariu hindu chì celebra u bonu scunfante. Simuli à a festa di Holi in l'Asia, a parte più famosa di l'avvenimentu hè quandu a ghjente tira l'acqua, u pienu di colore è l'acqua perfumata à l'altri populi, è questu hè una attività chì hè celebrata da parechji autri in a populazione cum'è una manera divertente di celebrà.

Festa Junina, Brasile

Questa festa annualisa si produiscia in u giugnu annu è hè una festa chì hè dedicata à San Giovanni Battista, è ghjè generalmente tenuta in una tenda, cum'è a festa principale marcatu l'adupuli di l'Auropa, ma questu hè duranti l'invernu in Brasile. U focu è i pirotichi sò una parte populari di l'evenimentu, mentre chì ci hè assai di nutizie tradiziunale è di bèie per esse gudutu ancu.

U Natale, À u Cuntinente

Unu di i festivals cristiani cchiù impurtanti induve anu in u mondu, u Natale parechje tradotti chì si trovanu in Europa cum'è rigalu è corsi di nutizie tradiziunali, ma ci sò ancu assai tradizzioni unicu à l'America Sudamerica. L'Ibirapuera è a Laguna sò i strade principali in Sao Paulo e Rio, è sò i decorazioni più brillanti in a regione chì significheghja chì hè una cunfigurazione trà e strade in Eve di Natale, mentre chì in La Plata hè tradiziunale per a famiglia generale per fà cartunità pupi chì sò duminedi da parte di e celebrazione di l'annu.