Forest Hills, Queens: vicinu à Manhattan è à a World Away

Pros: Commutes cortos, Grandes restaurateurs, Affordable Housing

Forest Hills, un vicinatu in Queensland, vene in trè parte. A so ghjenui in a corona hè bella Forest Hills Gardens, custruita cum'è una cumuna di cumunità di giardinu prughjettata accuminzata à u 1909 è ancu l'indirizzu più esclusivu in Queens. Home for many hè in appartamenti, co-ops, è condos longu è à u nordu di Queens Boulevard. Oveste è u sud di Forest Hills Gardens sò chjaru Centru di Queens d'un è unifamiliali, sviluppati in i 1920 à l'anni 1940.

U New York Times fa cumprumià a Forest Hills per dà à i so residenti un viaghju urbana cun un modu di modu di suburbano silent è apre a u so transportu veloce è accessibili à Manhattan è l'abbundanza di boni pubblichi è cumercii cum'è i punti pusitivi. In più hè più accadèmicu da Manhattan o assai parte di Brooklyn, dice u Tempiu.

Cunfidi di vicinanze è Main Streets

À u Sudu, Turnpike Unioni è u Parcu Forestale si bordanu Kew Gardens. Medievu Village è Rego Park sò nantu à u punenti à i rami di Woodhaven è Yellowstone.

Nord di Queens Boulevard, hè Flushing Meadows Park à l'Est. Uffiziale, 102. Strada è l'Expressway Long Island hè u cunfini cù Rego Park. In ogni casu, u Rego Parkistan sintinu hè palpabbli da a 67a Avenue.

Austin Street hè a big shopping drag, Metropolitan Avenue hè più locale, è largu Queens Boulevard hè car-busy.

Forest Hills Gardens

Cumpagnatu cum'è una cità di giardinu prughjettata, i Giardini hè una comunità privata è unica.

U silvaziu Hills Gardens Corporation hà u so stile è guarantisci chì l'abitanti sò autentichi à i disinni originali.

Eppo mantendu una casa di 100 anni pò esse dura, per parechje, vale la pena. U vicinariu hè simplicemente bella, chjuche di strade turminente cù Tudor è casi coloniali, appartamenti è spazi verdi.

Hè un modu exclusivu, ma ancu un enclave diversu è centru centru-centru.

Storia

Forest Hills hè stata agricula finu à l'anni 1900 prima quandu u novu ponte di Queensboro ponu incertezza u pruduttore Cord Meyer per comprar agricultori lucali. Meyer hà calculatu u nome di u vicinatu. In u 1909, Margaret Olivia Slocum Sage è a Fundazioni Russell Sage principiani u sviluppu di Forest Hills Gardens.

Espansioni di u metro induve à più di sviluppu in u 1920 à u 1950. Forest Hills hè statu u situ di i Campiunatu di Tennis Apertura di u 1915 à u 1977, adupratu à u partitu di West Side Tennis.

Ristoranti e Bar

Austin Street prupone l'artighjanu manghjà è boni di e boni rettzioni ghjuridichi, ma Queens Boulevard hè u megliu valore per i restaurants in Forest Hills .

Pruvate Nick's per pizzas di crostura fina. Dirty Pierre's serva bonne burgers in un pub cusì in Station Square. Bann Thai hà premiatu ellu in a Michelin Guide Michelin. A Sweet Shop di Eddie hè caru ma valuta a caminari à l'Avia Metropolitana per cremosi, ghiacciata casera.

Parchi è Spazi Verdi

Da Queens Boulevard ùn hè micca un pessimu passatu à u sudu à u Parque Forestale, una veru fabulosa cù caminari, ciclismu è cavallu, più di ogni tipu di campi atleti è un campu di golf .

Flushing Meadows Park hè vicinu, ma un passaghju difficili, cuncurrente cù rampante di strada.

MacDonald Park hè per una sedentaria è u viaghju u trafficu. U Parque Juvenile Ehrenreich-Austin hè stata riminata in u 2005. Anu altre spaziu abbitate picculi ponenu l'area, in particulare in i Giardini.

Shopping

Austin Street, a più cummircianti cumerciata, li piaci à pensà chì hè strattu, è hà assai bè cù e tene. I magasinni di a catena ponenu ancu a tira da Ascan Avenue à 69a Place. Sempre attraversata, u Strada di Austin hè allughjata nantu à u venneri di ghjornu. Metropolitan Avenue hè cunnisciutu per antichi. I bagni di u Queens Boulevard sò variati.

Crime and Safety

Forest Hills hè unu di i distanze più sicura in Queens. Comu sempre, mantene a to squadra, perchè in notte. Hè una mala idea di camminare sola in Forest Park à a notte o in i so zoni più illuminati.