Grays Antiques - River Tyburn

A Londra hè parechje riversi longu fà chì sò stati riduti è "persu" durante l'espansione constante di a cità.

U Tyburnu di u Tyburn hè stata in Hampstead, in u Londra di u Londra, è si spieghjanu da u Regent Park, cuntinueghjenu sottu u Palazzu di Buckingham , è hà righjuntu à u Tamesi in Pimlico (vicinu à u Ponte Vauxhall). Oghje, u Tyburn hè una coperazione ufficialmente titulata U Scogliu di u Scholar's Pond Sewer.

Ci hè ancu un pocu di vede u Tyburnu di Fiume (è micca cumerci) in u santu di un centru cummerciale di l'antichi, solu à l'Oxford Street.

L'Antichi di Grays, vicinu à Bond Street, hà una strada di u Tyburn nantu à a visualizazione è ci sò pezzi pezzi di natica in cusì hè assai spertu di l'espertu. Curiosamente, l'edificu avia statu Bolding & Son font spécialité précédente chì l'antichi traspurtadore mudghjenu in u 1977, è a prima cosa chì avianu aduprà era di scurgerà sei piedi di l'acqua Tyburn da u sotano.

Storia

Ty- in Tyburn derives da una parolla per "frontière" è ci era una zona in Marylebone registrau cum'è Tyburn in u Domesday Book, scritta circa 1,000 anni fa.

Li nomi di prima di Oxford Street è Park Lane sò Tyburn Road è Tyburn Lane rispettivament. In a junction of Oxford Street è Park Lane hè Marble Arch è questu era u locu di u famosu Tyburn Tree - popolari perchè persone per l'esercitu publicu da u 1571 à u 1783. Hè suggerimentu chì u fiume Tyburn, da Gray's Antiques, un postu cunnisciutu per rinvivisce criminali chì ùn anu smegatu micca affucatu à a furca.

U suggerimentu contu chì i ghosts anu sempre dettu à passe per u fiumu in a notte, ma i tradituri antichi antichi dìssenu chì ùn anu micca vistu nunda.

Situazione

Grays Antiques possa più di 200 antisimitori, in dui piani, è in dui edifici. Hè vicinu à a stazione di u tube di Bond Street è hè chjusu in i domenile.

Grays hè à 58 Davies Street è à 1-7 Davies Mews, Londra, W1K 5AB. U fiume Tyburn pò vedà in u basamentu di l'edificiu di Mews.

Cirque

Lu Conventu di Tyburn hè vicinu à u Marble Arch è hè un sagrario à i martiri catòculi chì anu esse ghjudicati à a furia di u Tyburn.