Guida di Lione in u Rhone-Alpes

Lione hà tuttu per i visitanti è una reputazione cum'è a capitale gastronica di Francia

Perchè visiti Lyon

Lione hè a siconda cità più grande di Francia è hà statu un centru maiò dipoi chì i romani si trovanu quì. Quandu u fiumu di i fiumi di Rodanu è Saona forti si scuntanu, hè una cruciera per Francia è Europa. Prosperità hà avutu seguitu in u XVI sèculu quandu Lyon hè a cità di fabricazioni di sita più impurtante in Francia. Oghje Lione hè una di e città più excitante di Francia, aiutata da a ricustruzione recente di tutte quartieri industriali antichi.

Aggiate a reputazione di u coru gastronomicu di Francia è avete una cità guidata à visità.

Highlights:

Avvenimenti Avere

Per andà in Lione

Lyon da Air

L'aéroportu di Lione, Aéroport de Lyon Saint Exupéry hè 24 km (15 chilometri) di Lione. Ci sò vols regulare da i grandi cità francesi, Parigi è destinazioni UK. Sè vo site di l'USA avete da cambià in Parigi, Nizza o Amsterdam.

Lyon da Train

Ci sò trains regulares di TGV da Gare de Lyon in Parigi, da 1hr 57 mins.

Lyon da Car

Sè vo avete conduzzione in Lione, ùn esse micca messi sottu per l'intruducia industriale chì circundava a cità.

Quandu sò in u centru, tutti cambiani. Se vene in caru, parche in un di i parechje parking è utilice u sistema di tramu ecunomicu è busi freti per svià.

Una infurmazioni detallati per arrivà à Lyon da Londra è di Parigi

Lione à u so sguardu

Lione hè spartutu in parechji distritti, ognunu cù u so caratteru stessu.

A cità hè chjucu cù un bonu sistema di trasportu, cusì hè faciule per trasfurmà.

Part-Dieu hè nantu à a banca dritta di u Rhône è hè a più attività di u cummerciale.

Ma ùn ci sò qualchì grande attrazioni cum'è l'impurtante Les Halles de Lyon - Paul Bocuse in u mercatu internu.

Cite Internationale hè nordu di u centru cù a sede europea di l'Interpol alliatu in un edifiziu chì viaghja in parte. Sò à u nordu sò i stele, lussu è ristoranti rossi è dispunibuli cù Renzo Piano (fama di Beaubourg). U Musée d'Art Contemporain possa una grande exposizione temporale.

U Parc de la Tête d'Or hè in Lione venenu ghjucatu. Hè un vastu parcu cù un spiagge di canisterea è i divertimenti di i zitelli.

In questu spaziu sò dui grandi musei vale a pena circà: U Centre d'Histoire de la Résistance et de la Déportation ammenta a barbarie di a Second World War Lione; l' Institut Lumière , u museu Cinema, hè situatu in a villa Art Nouveau di i fratelli Lumière, pionieri di prima film.

Dove Stay

Ci hè l'aghjustà u più altu ghjornu di allughjamentu in Lione da i megliu di sughjetti à accoglie bed and breakfast. L'Uffiziu Turistimu hè u serviziu di prenotazione.

Dognu di manghja

Lione hà bè cù a reputazione di a capital gourmet di Francia. A quantità di principia cù a Mères Lyonnaises , a «Madressi di Lione» chì eranu cocchji ordinariu per i ricchi. Quandu i tempi cambiatu è i cucinari prestu cum'è cocchji, facenu i so risturanti.

Oghje Lione conta restaurants per ogni gustu è ogni sacchetta; brasserie tradiziunale è i più boni modi moderni. À u puntu di ghjunghje, ci sò restaurants da u grande chef, Paul Bocuse chì hà custruitu a cità cù i so restaurants: Le Nord, Le Sud, L'Est è L'Ouest. Unique a Lione sò i bouchons , eateries tradiziunali chì ponenu carne, sò semprici, giovani è onesti.

Shopping in Lione

Ci sò bè ​​grandi loca in Lione. Partenza in Rue Saint-Jean in u coru di Vieux Lyon induve si trova nantu à issi banchi. La Petite Bulle at no. 4 hè un grande comic shop induve l'artisti è l'autori fussinu nantu à firmati. À No 6 u Boutique Disagn'Cardelli hè una tradizione di puparu in a tradizione di Guignol induve si facenu i so propri pupi di lignu. A strada cuntinua cù una libreria, Oliviers & Co chì anu pussibule dinò vendita di vendita d'oliu d'oliva, patei, una buttuna è una vendita di joca.

L'antichi comprani facenu per a rue Auguste-Comte chì ghjera sudu di u post Bellecourt. I panni di robba purificata si trovanu in a strada Victor-Hugo in nord di u postu Bellecour.

Per u shopping di e acquistu , a vostra prima chjamata duverà esse Les Halles de Lyon - Paul Bocuse à u bientôt bancu à 102 Cours Lafayette. Top nomi cum'è u pane Poilane è i spezii privati ​​di cumpressione l'edificiu mudernu. Lione hà mercatu quasi ogni ghjornu in distretti distinti. Tutti i domini i banche di u Saone sò casa di bouquinistes , o vende sulitori di librettu, cusì culurite cum'è e so famosi parighjini parigiani. E attente à i mercati artighjanali è i lochi di brocante è antichi cumu.

Scuprite cù l'uffiziale turistica per a dettagliu o sianu à a so buttone cumerciu in u so situu.