Lione, Francia Guide Travel

Visita la Capitale Gastronomica di Francia

Lione hè a capitale di u dipartimentu di Rhône è ancu a capitale di a regione Rhône-Alpes in u sudu di Francia. Lione si cumene à a maiò parte di l'Europa Centrale. Cum'è un centru cummerciale, l'ottene ottene di trasportu di Lione puderà ghjunghje à l'altri destinazioni turistici rapidamente è faciule.

Ci sò diretti Eurostar trains from Londra à Lione .

Cume grande hè Lione?

L'espansione urbana di Lione face a seconda grandu l'antropologia metropolitana in Francia dopu à Paris cù più di 1,6 miliuna di pirsuni.

Invece a so misura, u centru storicu di Lyon hè cumplicatu è memorable. Ùn si serebbe micca intesu in una cità enormosa se trova un locu per un locu di l'estazioni di lione di Lyon.

Per andà in Lione

Accessu à Lyon per Train - Dui stazioni di Lyon in u centru di a cità: Part-Dieu è Perrache. Ci hè un terzu in u Lyon Saint Exupery Airport. I treni di TGV partenu da l'estazione Part-Deiu à ogni mità l'ora pè u dui vittime à Paris. Lione hè di 5 ori di Londra via Eurostar.

L'aeroportu di Lione Saint Exupéry si trova 25 km di u centru di a cità è cuntene un ligne riguevule ferrovia cù a reta di ferroviaria d'alta veloce di Francia. Ci hè ancu una appuntamentu di trasportu buse à Lyon da l'aéroportu, chjamatu Navette Aeroport, chì ferma in l'estazioni di stazione di ferrovia.

Vede ancu: Mappa interattiva di Rail di Francia

Lyon City Card

U Card de Lione li dà accessu liberu à tutti Bus, Metro, Tranvente è Funiculare di Lione, ammessi gratuiti è cuncede à parechji musei è mostra, è parechji scupi shopping.

U Card Lyon hè disponibile in 1, 2 o 3 ghjorni di durata, è in Adulti è Junior versions. Leghjite più nantu à u Cardiu di Lione.

Per u viaghjatore activu, a carta di Lyon pò pudè salvà un pocu d'euros.

U Discipiu di a cità

Lione hà criatu trà i fiumu Rhône è Saona. À l'omi di l'anticu Lyon (vieux Lyon) hè a Fourvière, duminatu da a Basilica di Notre-Dame de Fourvière, chì avete visita.

I dimustri romane cù u museu archeologicu di Lione sò quì. Fourvière hè righjuntu da u funicular, chì parte da a basa di u collu vieux Lyon spende da. Ci hè un caricu per u funicular, chì hè cupartu da a carta di Lyon.

Oghje, Lione hè spartutu nove arrondissements. A maiò parte di a vostra visita serà limità à u primu, secunimu è quintu arrondissements.

Lione è a Ruta da Sera

Ntô seculu XVIII, Lione era rinumata in l'Europa per a so pruduzzioni di sera è porta un grande quantità di u cummerciu di l'Italia, è l'influenza italiana in l'architettura di Lione hè evidente. Pudete viaghju u distrettu di tissuti di suttili in Lione in i piani di u distrittu di Croix Rousse.

Cosa à manghjà

Lione hè a capitale gastronomica di Francia è hà a più alta cuncintrazione di restaurants in Francia. Ùn avete micca avutu bisognu di un bon alimentu in Lione. Lione si spetta in i tradiziunale, inexpensive restaurants chjamati "bouchons". L'internaziunità locale inclusi "Cervelle de Canuts" un queso "silkweaver's", suave, "tablier de sapeur", e insulazione Lyonnais.

Lione hè un grande postu per amparà à preparalli incù ingredienti lucali. Plum Teaching Kitchen Lione offerta studii d'un ghjornu, perfettu per pruvà à quale hè di cocilu cù l'ingredienti tradiziunali di Lyon.

Top Attractions

Lione hà assai uni pochi musei interessanti per visita. In vista di a so storia, aghju veru u museu archeologicu è u Museu di Miniatures minore più chjamatu; ùn hè micca qualcosa chì vi venerà ogni ghjornu.

U Museu di Fine Arts di Lione hè cunzidiratu unu di i migliori in Francia. Oghje in una antica abbazia, i 7000 metru quadru offerte una scelta vastu di l'arti da a Grecia antica è l'Egittu à u presente. A cullizzioni d'antichi hè superb.

Dopu u passatu ligatu di Lione in u tessili, visita à u museu tessili, allughjatu in u 17u seculu Villeroy Mansion, puderia esse in modu.

I fratelli Lumeri fècenu a prima film in Lione, cusì una visita à l'Istitutu di Lumeire pò esse una peregrinazione significativa per i seguici di u cinema.

Lione servitoriu cum'è capitale di a Galia da a so fundazioni in u 43 aC à l'era cristiana iniziale, è u museu Gallo-Musulmanu Lyon-Fourvière segui a storia sparendu in u monte nantu à u quale u museu si trova.

A curretta fora hè chì resta di Lomu romanu, u teatru è l'odeum romain.

E u megliu di Lyon? Per mè, puderia esse sia nantu à una cafe da u fiumu in a sera, è urganizendu un vetru di vinu sipurtatu da u sole chì sdighjà ghjente sottu à l'orizzonte è i monumenti impulsibili.

À u so sud di Lione hè a Cotes du Rhone di u Nord, induve truvà parechji vini più prudutti di a Francia miridiunali.