Guide Dominica di Viaghju

Dominica hè u Caribe per i prossimità: lush, unspoiled e full of opportunities for outdoor enthusiasts and nature lovers. Pigliate viaghju à Dominica s'ellu hè u tipu chì si bored in a spiaggia è vole una diversità di sughjetti tremendi, scuba diving è snorkeling per mantene a vostra occupazione. Ùn ùn vinite micca quì per circà casinò , pochi di biancu, pruduzzioni massiva - o ancu carreghi pavimentati.

Dominica

Situazione: trà u Mari di u Caribe è l'Oceanu Atlanticu, è trà Guadeloupe è Martinica

Size: 291 square miles. Vede u Mapa

Capital: Roseau

Langue : Inglese (ufficiale) è patois Frances

Religioni: Cattidrali Cattòlica Rumana cu prutestanti

Munita : dòrica di u Caraibile orientale, chì si negoziata à una fasa fissa di circa 2.68 à u dòricu

Area Code: 767

Propulsion: Normalmente di u 10 à 15 percent

Meteo: Temperatura average entre 70 è 85 gradi. Da farraghju à maghju hè u megliu tempu per visità, senza a chjesa è a tampiratura in u 80s in più di l'90s. A staghjone di l'uraganu ghjunta da ghjugnu à nuvembre.

Dominica Flag

Airport : Melville Hall Airport (Vedi Voce)

Dominica Attività è Attrazioni

Sè vo site un sughjettu, ùn esiste micca esse stradiati in Dominica, perchè chjappà à u Boiling Lake, u second lake termally active in u mondu; camminatore per a ghjesgia in u Parcu Naziunale di Morne Trois Pitons; o piglià un passaghju per vede Trafalgar Falls o Emerald Pool.

Scuba di bufalini è i snorkelers vi puderanu verificate Cabrits National Park à a costa di u Nordu, circa 75 per centu di quale hè sottufumante. U riservatu in u Carib indianu in u nordestu hè casa di quelli di l'ultimi membri restante di u Carib Indianu tribù chì anu vivutu in tuttu u Caribiu.

Dominica Beaches

Questu hè micca u locu per vene, sì sè un amare di mare. Parechje di e piani ci sò rocchi è mancassi piumi. Unipochi di u megliu di e muntagnuli sò Hampstead Beach, chì hè una rina negra è hè accessibili solu cù a traghetti; è e fiumi di Pointe Baptiste è Woodford Hill in u nordeste, sia cù sana bianca. Piccardia Piccardia, cù a so rica arena grisa, hè bona per u windsurf è locu convenientemente situatu vicinu à i ristorante è l'alberghi nantu à a costa noroccuore.

Alberghi Dominica è Centri

Ancu s'ellu ùn puderà truvà e scuperte grandi centri è l'allivatori chì avete in altre locu in u Caraibulu, trovi diversi stili di alloghju in Dominica, chì varieghja da l'ospiti, cum'è u Rosalie Bay Resort (Book Now) à stanzi d'ospiti è campagnoli. Certi abbiananu l'oceanu, cum'è Jungle Bay Resort & Spa; altri, cum'è Papillote Wilderness Retreat, sò circundati da a Rainforest. U prezzu tendenu à esse un pocu più veloci chì in altrò di u Caribe.

Dominica Restaurants and Cuisine

Ancu paru assai di a carne è (sorpresa) i mare in Dominica hè impurtata, ùn ci hè micca scatto di frutta fresca è vegetale.

I servitori sirve una varietà di platti cuntinentali è caribbean. La Robe Creole in Roseau hè un favuritu per i so specialità in l'Indianu Occidente.

Dominica Cultura è Storia

Quandu u Columbu hà scupertu Dominica in u 1493 era abitata da a tribù Caribe. À quellu tempu, i britannichi è francesi cuminciaru a battagghia per l'isula in u 1600 u guffju di i carcasseri l'avianu accuminciatu. L'isula hàvulatu l'indipendenza in u 1978. In l'ultima decada o più, u guvernu hà inviatu in u turismu per aiutà à rimpiazzà u cummerciale di banana. L'arricavata di e quatru culture chì hà stallatu Dominica-Carib, Britannica, Africana è Francese-creò una cultura criolla chì influenze l'alimenta, musica e lingua in l'isula.

Dominica Agenda è Festivals

Grandi manifestazioni in Dominica include Carnaval , cunnisciutu com Mas Domnik è u Festival di Musica di Creole, una festa di a musica criolla chì tene oghje in uttrovi.

Dominica Nightlife

A vita di a dominica hè abbastanza tame, ma l'opzioni divertenti inclusi u ghjornu à ghjornu a barbecue in l'Hotel Anchorage cù musica en vivo, è di ballu à u Warehouse, à 5 minuti da Roseau.