I posti in paese in e circa Kansas City

Haunted Kansas City

Kansas City è l'area circundante anu un pocu passatu - è una longa storia chì include abbastanza d'accadenzi stupinati. Da l'altru hotel è di i ghosts à i cimiteri fantasmagoriu è à l'incidenti paranormal, Kansas City hà a so parti equitazione di u folkloru scary.

Cimiteru di Stull

Situata trà Lawrence è Topeka in a cità di Stull, Kansas - u Cimiteru Stull hà acquistatu bastonu una reputazione è hè cunnisciutu per esse unu di i Sette passaggi à Hell.

Studii di i paranormal, i raconti iri è i ghjustu ghjustu sò accumpagnatu u cimiteru è a ghjuvendu vicinu da l'anni 1800. Parechje persone dicenu chì u diavulu prisenta in u Cimiteru Stullu in a notte di l'Equinox di primavera è torna nantu à u Halloween . Misteriosamente, a vecchia iglesia di pietra era scundata in 2002, aghjuntu à u sputiche di Stull.

Hotel Muelbach

In apertura in u 1816, u Muelbach hà longu cunsideratu unu di i più prestigiosi d'ospiti di Kansas City è anu marcatu. Un ghjustu ghjuvellu in i 30 di l'appuntamentu "a Madonna Blu" hè stata daveru di l'abitudine. Abbigliava un vistitu blu cù u so capelli pinnutu sottu un caprettu largu, hà vistu stantonu in i saloni è davanti à u vestibule. A Signura Blu si dici chì hè a ghisa d'una attrìzia chì anu prestu fatta in u vechju Teatro Gayele, è hè pensatu per circà u Muelbach per un amatori longu persu.

Hotel Savoy

A Savoia, custruitu in u 1888, hè stata dichjarata u più stesu di l'odeuter di u Mississippi .

Cum'è pudete fà imagine, a storia è i misteri chì circundanu i passavanu cù i steddi di l'ospiti di l'annu passatu à u ritornu à parechje storie spirituale. A Savoia passava per un prucessu di rinnuvamentu in a fini di u 1980 è a legenda anu devenu chì u prucessu assai annullatu hè ghjustu di residente. Dui fantasmi residenti sò dichdi vivi in ​​Savoia.

Unu, Betsy Ward hà mortu in una tina in u 1800 è dicenu turnà l'acqua nantu à i so off è chjude l'arghjentu in a stanza di quale ella era mortu. L'altru, Fred Lightner, hè dettu chì si prustesi u so appartamentu anticu. U persunale di l'ospiti è u persunale sò ancu diciti chì avianu vistu imaghjini misteriosi, sintinu vuci stranieri è e porte aperte è vicinu nantu à u so propiu.

Folly Theatre

U Teatro Folly è l'Hotel Edward adjoining era u centru di u mondu di u teatru in Kansas City per decennii. U stadiu più sughjettu ghjuculeva a vucale è l'atti burlesque cum'è Gypsy Rose Lee è hè ghjestionatu da l'infami Joe Donegan. Riturnatu à u so postu uriginale - impiegati è visitatori cuntenenu stranguli di avvenimenti in u circa u teatru. Pareci chì anu vistutu una figura maleta misteriosa in un caprettu di vitturinu, chì si crede hè a ghisa di Joe Donegan. L'altri anu vistu ancu una donna in un vestitu longu è falu pricipendu à u stadiu.

Union Station

L'Union Station di Kansas City fù cumpiita in u 1914 è era un attu cinturante di attività cù più di 200 trains di passaghju chì passanu à ghjornu in u so apughjatu. Quandu u viaghju di trasportu di u viaghju diminuìu in i 1950's, Union Station era tutta in certeci in 1970. A Union Station hè stata rinnuvata sulla ora, è stori di fenomeni senza spiagge circundanu l'stazione.

I servitori hanu dichjaratu chì una donna era in un vestitu nìvuru chì camminava da a scala dopu l'ora, senza mai truvà. I vitturiti cù vali senza boni sò stati macchiati strigghiuti i palazzi. Altri dicenu d'avè intesu un scontu silentu di u trenu cù un trenu in vista.

Santa Maria di Episcopal Church

Santa Maria di l'Episcopal Church, hà dettu chì hè una di e congregazioni più antichi di Kansas City cù a so storia in u 1800. Parroccheri è cleru anu vistu à volta chì pensanu chì hè a ghisa di u pede Henry David Jardine, chì guidanu a chjesa di u 1879 à u 1886. Hè stata chì Jardine haunts Santa Maria, dopu a morti primitiva in 1886, hè statu guvernatu un suicidiu. Hè detta chì ancora ancora a ghjesgia in un sforzu di scancerà u so bon nomu.

Casa John Wornall

A famigghia stòrica hè oghji un museu in u coru di Brookside .

A casa di John Wornall, chì veste à Parcella di Loose, hè stata assicurata da un omu vistutu di una guerra civile uniforme uniforme chì hè stata fumata nantu à u sbarcu di a scala. U bastone narrà altre rapportu straneru - cum'è l'oliu di u tabacco di pipa in l'ufficiu di l'ufficiu, vedenu una donna ciacciata davanti à a chjappia in a cucina, in più di vucali senza spiaggia è i rughjuli.

Alexander Majors Home

A casa Alexander Majors - hè una casa storica situata in State Line Road chì hè stata assicurata da Louisa Johnston, una donna chì stava sempre vivente. Louisa hà passatu a maiò parte di a so vita pruvatu di restituurà a casa, ma hè mortu à l'età di 89 in a casetta di u casu. A Majuri Home Historic Foundation disegnia chì i ghosts abitaranu a casa, ancu s'ellu ci anu avutu infurmazioni chì i raccunti di ghjeschi.