A capitale antica francese di L'Isle-sur-la-Sorgue in Provenza

L'antichi passageri è i fieri facenu famosu L'Isle-sur-la-Sorgue

Un Atractivo Sud di Francia Città

L'Isle-sur-la-Sorgue, una vera strata di u Vaucluse in Provenza, hè più cunnisciuta per i so antichi, mercati è fieri. Situata nantu à i banche di u fiumu Sorgue, hè un munumentu storicu induve antichi frittile i petite petri situati in l'antichi bastimenti industriali. Hè un beddu ghjornu o un weekend break da u sudu vicinu di Francia città d' Avignone , Orange, Marseglia è Aix-en-Provence .

Informazioni generale

Uffiziu Turisticu
Place de la Liberté
Tel .: 00 33 (0) 4 90 38 04 78
Web

Antiques

Questu hè u mutivu principalu per quale a maiò parte di i visitori à l'Isle-sur-la-Sorgue. L'uffiziu turisticu hà una lista di antichi. Ma solu chì avete un magazinu specialista o di a vendita in mente, u megliu hè di passà à e strade, visitate quelli chì portanu a vostra fantasia.

Ci hè ancu una sana sanu di paesi antichi nantu à a strada principali in i vechji fàteli è i fabbricari. Le Village des Antiquaires de la Gare (2 bis av. De l'Egalite, tel .: 00 33 (0) 4 90 38 04 57) hè unu di i più grandi. Ci hè di casi 110 banchieri in una vechja fabrica e tissu apertu à u luni.

Feste

I dui fieri di grande antica cù un annu, una nantu à u capiddu di Pasqua, è u secondu à mità d'aostu sò famosi in Francia è in gran parti di l'altru l'Europa. Ci hè ancu un mercatu regularmente di antichi di u duminiu è i dui mercati di brocante u sàbatu è dumenici.

Storia di L'Isle-sur-la-Sorgue

L'Isle-sur-la-Sorgue hè statu sviluppatu in u XIIesimu seculu cum'è un paese di pescadori. Cumpagnatu nantu à e pilcheghji nantu à una crosta, l'acqua travagghiau una parte principale di ciò chì inevitabbile hè chjamatu "Venezia di Pruvenza". Ntô XVIII sèculu, 70 enormi catamarani alliati i canali, chì prumuvianu i principali industrii di carta è di sita.

Attrazioni

Hè una cità per strolling, attenti di a vista, è, sicuru, per shopping antichi. Ci sò certi musei piccule, cum'è u Museum of the Santon ( santons sò lucali di Natale di legnu fatale , fattu in Provenza), è e viechji strumenti (Saint-Antoine, tel .: 00 33 (0) 6 63 00 87 27) è u Museu di Puppetini è i ghjucarii , una cullizzioni di panielli da 1880 à 1920 (26 rue Carnot, tel .: 00 33 (0) 4 90 20 97 31).

A cresia di Notre-Dames-des-Anges fù ricustruita in u 17u seculu; Ùn avete micca missu u reluutu chì mostra u tempu, a data è e fasi di a luna è u so internu splendido. L' Hôpital XVIII (pl des Freres Brun, tel .: 00 33 (0) 4 90 21 34 00), hà una scala grandi, cappella è farmacevule plus un pianu piacevule cù una vieja fontana. Pigliate per vede à a riescita.

Dove Stay

Dognu di manghja