I primi ghjovi in ​​u Museo di Brooklyn: Cultura Libre e Divertente

Target First Saturdays: Free Dance Party, Music, Classes, e Fun

Unu di i destinazioni culturali premiere di Brooklyn, "Target First Saturdays" in u Museo di Brooklyn attrae à migliori di visitatori chì venenu per una sera à ghjornu gratuita, per vede l'òpera di a galerie, senti à parlante è a música live, vedi filmi liberi è participanu in mani artisti. Ogni primu manifestazione di u sabbatu hè urganizatu intornu à un tema differenti è sempre interessante. Hè una multi-event, family-friendly, sixveglianza extravaganza chì dura da 5 PM à 11 PM

E hè liberu. Vede l'urdinamentu di l'avvenimenti per u prublemu Impurtante u primu ghjornu in u Museo di Brooklyn .

Pudete fà una sera di veda; a cafe di u museu sirvi diliziosi sandwiches, insalati è stati, è i visitori pudemu cumprà u vinu è a biera à a cash bar. Tutti i galerie sò aperti à u publicu.

Ighiati à 12 anni anu accumpagnatu da un adultu.

Tuttu u libru, ma qualchi Sugerimenti sò Limite

Hè cunsigliati per arrivà prima di certi prugrammi, chì, per via di limitazione di u spaziu, dumandate u bigliettu. Ogni sviutà sò liberi , ma per ottene una, hè cunsigliatu di entre in linea una mezzanotti prima in u Visitor Center in u Rubin Lobby. (I membri di u museu anu priorità è pò uttene un bigliettu nantu à una basa di u ghjornu, à 2 PM)

Se vede un avvenimentu bullore chì vi interessa, avete avvicinassi cuminciate prima chì i buttuli scurranu rapidamenti. Nurmalmentu i ligne di u bigliettu sò spessu formate 30 minuti prima di distribuzione di u bigliettu in u Visiter Center situatu à u Lobby Rubin. I membri pò piglià u bigliettu da l'Uffiziu di Cunsiderenti in l'ultimi ultimi.

I temi è u schedariu precunitu sò annunziati parechji settimani prima di ogni "Target First Saturday", chì ghjè di sicuru u primu sàbatu di ogni mese. Ùn ci hè micca u primu ghjornu di Pasqua ma in settembre, cum'è u museu di Brooklyn hè u situ di staging per unepochi di grandi avvenimenti pertenientesi à a Parata di l'Indipendenza Occidentale è à Carnaval.

Ogni successu di u Target First Saturday ùn segue u listessu formatu (u celu ùn invece) ma in generale hè una smorgasbord di l'attività, cumpresa a musica, lectures, rendimenti, un discuttu in discussioni è più avvenimenti.

A parola "Target" riferisce à a tenda, Target, chì sponsorisce stu avvenimentu famigliali maravigliu. Per u primu ghjornu di u Target First see, u museu di u Brooklyn Museum.

Sè chì avete avete un carbu, pudete parche di sei dùviri in u so lotu, chì hè apartu à fini di sta manifestazioni populari.

Ùn importa micca l'itinerariu, quì sò trè ciò chì deve fà in Target First Saturdays in u Museo di Brooklyn:

Sè vo site un locale è avete un certificatu NYC, pudete acquistà una unione gratuita à u museu, chì vi permette l'accessu gratuitu à u museu è i discounts à a buttrega di regali. U museu Shop hè unu di i migliori piazze per coglie a merceria tematica di Brooklyn, i ghjucculi inventivi è i prudutti stampati à i prudutti annuntati cù espunenti previ chì puderia piace à qualchissia amatori d'arti.

Ùn avete micca ghjallà à a Musée Shop, stà abbandunatu finu à 10 ore à u Target Free Saturdays. Anu ancu una cullizzioni larga di libri arti à venda.

Oghje nantu à a mostra hè a popular Georgia O'Keeffe exhibita, chì si attrae un populu assai. L'exhibitu scorri finu à u 23 di ghjornu di u 2017 è ùn devi esse misstu. In ogni modu, u museu hè dinò una ricerca permeante incresciente, chì puderete vede durante un di i primi ghjurnati di destinazione. Dopu chì avete have been dancing in the lobby or listened to a lecture, assicuratevi di piglià l'ascultu à u terzu pianu à i Templi è i Tombi, è vede a cullizzioni notevoli di u museu di a mòmia è l'artefattiti egiziani. Sì momenti ùn sò micca u vostru, a ricerca di u museu di l'arte egizianu anticu "hè unu di i più grandi è più fine in i Stati Uniti, hè rinumatu in u mondu.

I galerie per sta cullizzioni senza paralla sò stati riurganizati è reinstallati. "Ùn pudete aiutà, ma maravigliate cù sculture, pittura è artifacti di l'Eggittu anticu.

Edited by Alison Lowenstein