In Review: Paris Movie Walks di Michael Schürmann

Cinephile? Stu libru puderia esse per voi

Cinephiles viaghjàvanu per Parighji trovani una ricchezza di un'inizzioni intrenzu nantu à a cinematografia di Parigi cinematograficu in u livellu relativamente ghjuvatu è bonu ricerciatu. L'autore Michael Schürmann ponu un tonu animatu è spessu chistoso à deci passi di cinematograficu in a cità di luci, è l'itinerariu suggeriti sò chjardi è faciuli fà seguenti. Sparte pruspettatu per tutte l'articulu di u sociale è di a pulitica parigina, l'architettura o famigliali parighjinii di notte sò stampati in spassighjati, facendu stu libru un apprezzamentu valtu à a vostra maleta ancu se ùn sò solu interessate nurmalmenti in u cinema.

I Pros:

Cons:

Basic Details di u Libru

My Full Review: Una guia manna di Scoparisi di Cinema chì visitanu Parigi

Comu parte di i preparazione per rivista di Parighji di Parighji, accittà una invituzione da l'autoru Michael Schürmann per passeghjà cun ellu stessu vicinanzi fotogenici, Montmartre . À quasi ogni scuugeu avemu travagliatu, Schürmann pare avè un novu scuole di cinéma trivia à a so manica.

"Eccu a questa cafe à u fondu di a stairwell? Questu hè chì una di l'ultime scene da a rimi di Sabrina hè statu sparatu", spiega. Dopu, avemu passatu per un marcatu vicinu vicinu cù un signu inusualmente ornatu - ma ùn aghju avutu difficultà à situate quandu a facciata era probabilizata. Amparu chì era in fattu hà aumentatu per scene in l'effettu di l'exporte Jean-Pierre Jeunet à l' Amelie 2001.

Hè statu solu un mercatu ordinariu à ghjustificà cù l'anturità naturali di Jeunet, ambiguously intemporale di Parigi, l'autore.

Read related: Mercati alimentari di Parigi da Arrondissement

U libru, solu timore di 300 pagine è simpaticu a tote around, hè cumplicatu d'observazioni sottili fini di i spots induve i direttori di a cinema scelte à fà stallà in Parigi. Cumplicanu 10 scursuli faciuli à seguità à e disciplini distinti di Parighji, u libru di Schürmann include fatti è anecdote nantu à i filmi in u generu è l'età di l' Hôtel du Nord di Marcel Carné, Irma La Douce di Billy Wilder, Francois et Truffaut, Jules et Jim, o Blockbusters d'Hollywood (e flops) cum'è Sabrina è Francesi Kiss . Hè accessibile bisognu per i lecturi chì sò micca menu cinémopelli devoti, ma l'autoru hè chjaramente versatu in l'histoire è tecniche celuloide, cusì i lettori cù qualchissia sapientia chì certamenti ùn sìanu aburutu. Chapters 9 and 10 sò dedicati à i clàssici di u cinema di Parigi cum'è u Globu Rojo è Zazie dans le Metro , particularmente adattatu à i fanali di "auteur".

Leggi currispundenti: Cinesi di cinematografici è Film Centres di Parigi

Ciò chì mi piacemu particularmente di u libru hè quantu faciule hè di seguità à i viaghji è avete a vostra imaginazione pirchida micca solu per momentu cinematicu in i locu chì avete l'ambling through, ma ancu da i radicili intriganti di a storia sociale, l'architettura, l'arte o i foitti megalomanii di i capi di Parigi.

Schürmann pò gestionà u libru cù fatti di celluloideo, ma dinò ci duna un grande grande. Ci hè ancu attente à pagà à i referenze intragraficu trà i filmi contemporanei è classici: passeghjendu à u Canali di San Martino , per esempiu, avemu amparatu chì a barca chì lavande à u fondu di u canali in Last Tango in Parigianu hè chjamatu Atlante - un un omaggiu transparente à l'eponymous 1934 film da u reverendu direttore francese Jean Vigo.

Leggi curruscati: Best Boat Tours di Parigi

Ùn aghju truvatu u libru per avè un fugliu minori: una mancanza di stampiani stampati chì currispondi à e sceni chì sò spritti in tuttu. Questu pò fà difficultte per voi per vede l'scena se ùn avete micca vistutu i films in questa. Questa hè una omission comprensible, datu quantu u costu è cumplessu, u prucessu di assicurà l'autorizazione per aduprà issi piccati pò esse.

In generale, questu ci hè un solu liggeru da l'usabilidad di u libru, chì ferma un lettu divertente è informattivu. Ju ricumandemu s'ellu hè un cinefile hardcore o pudete semplice à vende a Parigi per una lente differenti.

Divulgazione: A copia era copia da l'editore. Per più infurmazione, vedi a nostra pulìtica Etica.