In vitale onesta Baja

Cumu unu vintner in u Valle di Guadalupe hè di sfida di l'scena di u vinu ecunologicu.

I valiggioli abbandunati di cuncorsu, una volta destinate per a grandezza, si sò cunfittati da e volte di l'adottu chjappu è di paravaneveri di trailer cum'è di a strada 1 in Baja, Messico.

A parte di u prughjettu hè reminiscente di una scena da u Tempiu Mortu , incù graffiti chjucchiati in ogni locu è nary un ànima vicinu. E l'altra parte di u traversu incontru cù sacche di a natura intarrate da a industria. Da Tijuana à Ensenada, vede parechji cità più cari in trà i ghjente sò sempre prusperi è sò stati sfrani sola da u bogau è u sussurru bustu di u chjocu immubiliare in u 2008.

Queste paesi anu vede ancu ciò chì avianu da 30 à 40 anni fà è hà cuncipitu di diventà un post improbabile per i ecologiciali à raghjone per l'observazione di vita marina è di l'studi climatichi.

In u 2012, un locu Cancun hà stituutu di custruisce nantu à a Costa Est di a Baja in Capu Pulmo. Ma permette di custruisce sò stati annulati per u desideriu di a comunità per prutege l'unica scola di coralli. Dopu à u chjocu di l'evoluzione, l'ONG avianu una ruta chjappata per l'esforzii di conservazione per riceve più finanziamentu, a industria di a pesca era più regulata, è a Peninsula Baja addivintau novu postu di fecundità.

Avanzate rapidamente à u 2014. U Wall Street Journal allibera un articulu di l'scena di vinu fiore in Baja. I stranieri cumincianu à pècure in a zona dopu, in questa ora, per pruvà a manu à crede. In ogni casu, sò i vuviani chì suprana più u ghjocu è leghjite; scurderonu a crescita economica è avè avutu a manu suprema à utilizà i risorse di a terra per i generazioni.

Parechji vèninu à Baixa per u surfà è di piacè di frutta fresca. U passageru di crucero di Ensenda pò sculpite i so invitati per andà in u core di u centru di a cità. Local haunts, cum'è Hussong's, rumore di nascita di Margarita, è La Guerrerense, u carrettu di tostada Anthony Bourdain hà cunsideratu unu di i migliori piazze in u mondu per manghja, regnu supremu.

Ancu di sti turchi e veru turistiche spots, a pruduzzioni di vinu di Valle de Guadalupe opera u più grande rolu in rivoluzionari l'industria turistica in a zona.

I vigneri in u Valle di Guadalupe date cume in u 1520 è l'area hè cunsideratu u paese di vinu più anticu di Mexico. U clima hè perfettu per uvizzati cù u so tempu seccu è calore è l'Oceanu Pacificu vicinu. I vignaghjoli in a regione cumminciate a terra durante u 1970, ma era micca finu à pocu chì a ghjente hà pigliatu premu è Baia diventò u Napa Valley di u Mèssicu. A parte di ciò chì face a zona unifera hè chì i viticulturi ponenu varietalli di vini è ùn sò micca cunnisciuti per a racolta di qualsiasi tipa di razza. A pruduzione in u Valle hè sempri relativamente nova, cusì ci hè spaziu per u ghjocu è stabilisce una identità.

Hugo D'Acosta hè u babbu di a scena di vinu in Baja. Hè natu in u DF, studiau l'enologia in Francia, è hà criatu l'Escualita, senza espanzioni, di una incubata di prupietari d'aspiring, quand'ellu riturnò à u Mexicu. L'enologu di u sviru Thomas Egli oghje a scola. Ogni annu abbinate una piccula classe di studienti impegni à avè a tradizione. U bastimentu, custruitu da u fratellu Hugo, Alejandro, hè fatta da principale di i tecnulugichi ciclichi è una gran parte di l'enfocu docente è in biodinamia in u crescente.

L'Escualita hè stabilitu com'è bastionu sustinibili per i lucali circà à entra in u ghjornu di vinu.

Una di l'aghja di D'Acosta hè Pau Pijoan, chì ghjè di Vinos Pijoan, una cantina boutique di a regione. Pau, un veterinaru retiretu, hà avutu l'uptamente di vignaghjolu com'è un hobby solu per scopre chì hà avutu un veru bocu per questu. Piglia prestu in a parti di a "nova onda" di generazioni di vintners è avà hè un successu di cummerciale è criticu. Se parle cù quellu in a regione, sapanu quale Pàulu hè per u so lignaggio cù D'Acosta è ancu per chì hà sappiutu crià i so vini signature.

Quandu vi ghjunghjene à u vignetu petite (di quattru acre) ma di vinu corsu sò salutati da parechji prudutti di salvezza adulteri. Pau, a so moglia Lenora, è a figliola Paula sò i susteni. Hè chjaru chì vintu u coru è l'anima in l'affari.

Quelli chì salùtanu cù calore è chì sò dispiacissi à sparghje i so generosità cù i clientni.

Vinos Pijoan hè unu di un pocu di vignaghjoli in a regione chì anu decisu à andà à l'urganizazione in u so prucessu di creazione. Concezione di e tracce quantità di sulfite (un raffu per u crescente di uva), ùn anu micca utilizatu nisun insecticidi o pruduttu intimi in a pruduzione. U slogan Pijoan hè "Vini sinceri", una dimostrazione chì pò esse dimustrata in a manera di e racolti sò colti. Da u compostu è l'apicultura in a pianta vegetali nativa, i Pijoans creanu un ambiente simbiòticu à u vignetu è invià à l'elementi naturali per favurizà a so pruduzzioni. Hanu cunsacratu u cuccillo nidificà in i so arburi cum'è buffer biologicu contr'à i rosteri è ancu i cani ajutanu à mantene fora i criaturi ùn volenu. I tendanu à duie bugni è vende a melata lucale chì hè fatta da elli.

Syrah, Merlot, Grenache è Cabernet sò specià di e raghji chì i Pijoans cultivate. A maiò parte di i vini sò chjamati dopu à e donne chì anu avutu influenza significativa supra a vita di Pau è "attempi di cunformità cù u caratteru è u stilu di vita di ogni membru di a famiglia à u so vinu sicondu".

Pau attribuisce assai di i pràmani amiggiunali chì anu utilizatu à a so figliola a vulintà di Paula per trattà a terra cun cura. Un oceanògrafu per u cummerciu, ùn hè micca surprisa chì l'antecedenti di Paula à a scienza ghjucanu à u so amori di a terra. Quandu i so parenti praticà a lotu, ghjè sopra à pensioni per aiutà a curriri è u ghjardinu s'hè fattu u so prugettu pet. Ella só travaglia cù i corsi nativu scaputu da i pècure è hè assai cusciente di cumbattimentu di e cose invasivi senza l'usi di sustanzi chimichi.

Siccome a chiavi è rara in u Vallu, i vignaghjoli anu da esse assai misurati in u so usu di l'acqua è spessu a lotta cù i so culturi. Per via di questu quistione, i Pijoans solu casa una pruduzzione limitata di 2500 casi, permettenu di travaglià cun più cura è credi solu ciò chì hè necessariu. Hè sustincu ancu a so comunità locale, cumprate tutti i so uvasi da vigneti vicini. In più di u prucessu di vignaghjoli, u Pijoans cunzidira à tutti i so famiglie di i so impiegati, è ogni ghjocu ghjocu parte integra in u successu di l'affari.

U gustu Pijoans di pruduce vini chì riflettinu u caratteru di a tarra è a so famiglia hè questu chì tocca unicu. Hà capisci chì u ghjocu à longu duru hè di ottene u travagliu cù l'ambientu cum'è hè, invece di pruvà à rinforzià. Questa mentalità hè ancu ciò chì finisca quandu u prucessu di u tempu chì Baixa cuntinua a evoluzione com'è un destinazione turistica populari.