L'Art of Haggling in u Peru

Haggling hè una parte nurmale di u prucessu di cumpressione in u Pérou , in particulari in vendita di souveniri è i marcati tradiziunali. Inoltre, i pruduttori peruviani è i pruduttori di stallazioni raramente ponenu e prezzi, è sta mancanza d'annunzienu abbandunà assai spazii per i preziosi infliugati, in particulare quandu i turisti stranieri si passeghjanu à a cità.

Per ùn esse gastru soldi stupidu in ricordi è altri articuli, vale di voglia di cuddà annantu à i principii di i prezzi negoziarii in u Perù.

U prucessu di negoziari anu travagliatu in a maiò situazioni ...

Cume Haggle in u Peru: Un Prozu di 10 Passi

  1. Avvicinà u vinditore in una manera amica è amica. Stabbiliri un certu modu di cunnessione amichevuli hè un principiu grandi di u prucessu di tramandazione. Ùn fate assai entusiastasiu, cum'è quandu aghju datu l'impressione chì site per esse gastru, passene, gastru.

  2. Sceglite in u mercatu nantu à offerte. U venditore hà prublemi di cumincià à fighjendu parechji elementi, cummentendu a so bellezza, l'artighjanatu exquisite è, in certi casi, l'immensiori propietate medichi chì impartiscenu (afrodisìacu, più frecuentemente).

  3. Quandu vi mancu qualcosa chì ti piace, prima cunzidirà quantu vo vulete esse aiutu per pagà per quellu. Allora, dumandate quantu hè - "Cuánto cuesta?" Questu hè induve a diversione diventa.

  4. A prima reazzione di u vinditore puderia esse dichjaratu, cusì vigilà cusì. Se ellu pensa u prezzu per un tempu insospevuli, puderà ricevervi un prezzu iniziale di manera insurgibile (i straneri spessu tenu l'onore dubious di pagà "prezzu gringo" in u Perù). In generale, una risposta immediata indica un prezzu più genuu, una chì u vende hè abituatu di cose.

  1. Qualse manera, hè questu quì à voi. Pigliate quì chì vi vulete pagà in prima, a pausa di u vinditore è u prezzu datu. Sì u prezzu hè astutu, prupone una offerta qualcmentu, scuprennu u 10 à u 20 percentuale. Se la pausa era longu è u prezzu pare micca ghjustificatu altu, ùn anu a paura di principià cù una offerta d'apertura à a mità di u prezzu stabilitu.

  1. Ci hè una bona casu chì u vendatore apparènsu raghjonu accetta a vostra offerta di 10 à u 20 per centu è i dui partiti sò felice. Grande, fate a compra. Per un 50 per centu offerta nantu à l'articulu caru caru, preparanu à scavà per a dui rotonda.

  2. Se ùn vulete vende à a mità di u prezzu dichjaratu, u vinditore hà da puderà darà un mustangu indiferenza. Pigliate una risata, un commentu joviale è un cambiamentu generale versu e cose chì ùn vi micca parte di voi. Puderete riceverete un offerta offerta, però hà travagliatu in u Perù pò esse un pocu sided in termi di negozii veri.

  3. Sì u vendeur ùn hà micca impegnatu, cresce a vostra offerta à pocu. Sì u prezzu uriginale sò 100 soli è contrule cù 50, offre 60 à 65 soli. Avà hà cunnisciutu chì vi vulete negoziari.

  4. Avà chì site in u core di e cose, guarda e cumpone cunglienu finu à chì cunmbiguanu un prezzu, ma solu finu à alcuni u prezzu chì vulete pagà pagamentu inizialamenti.

  5. Quandu si chjama u vostru limite, chjamate fin'à l'averebbe cù un educatu "no, grazie" è cuminci à andà in casa. U ballu hè quì in u tribunale di u vitturinu: se vulete fà una vendita, u chjarà torna cù una nova offerta vicinu à u prezzu ideale. Pudete accede o cumencia di regula. Se u vostru prezzu ideale hè veramente pocu duvere, permettenu andà à passighjà. Sì stu casu, cercate l'articulu in un altru mercatu è cuminciate u prucessu novu.

Pro Bargaining Tips per u Peru

Cosa Ti necessite in Negoziatu in u Peruviu