L'energia curativi di l'Acqua Terme di Ischia

Ogni veranu, migghiara di Italiani, Germani è Europa orientali à raccunta à l'Ischia, una isula volcànica fora di a costa di l'Italia per pratica di salus per aquae , o "salute per l'acqua". Ma hè più ca una quistioni di rilassante in acqua calda. S'ellu hè tuttu questu puderanu chjuccà in i so catuzzi in casa.

U Ministeriu di Salute Italiana ricunnosce l'acque quì com'è un trattamentu legittimu per l'artritis, l'osteoporosi, a inflammazione cronica di u nervi sciatichi, l'inflamazioni di i trattazione respiratori primaria è i disordini di a pelle, più effittiva di u tempu di un cume di tratti di u ghjornu à i dote ghjorni.

Ischia hè una isula volcanica , chì cuntene l'alta concentrazione di acqui termale - 103 surgenti è 29 fumarole. Hè u più altu di qualchì destinazione spa in Europe. Ma hè micca solu a quantità di l'acqui, hè a qualità.

Riccu in calcium, magnesiu, carbonate di l'hidrogenu, sodium, sulfur, iodu, chlorine, iron, potassium è elementi micro d'altre sustanziu attivu, l'acqui sò cunnisciuti "multi-attivitati" per questi benessiri qualità chì anu pussutu. Sodju apri un statu calmante chì rilassate i musculi; U cuntenutu di calcium è magnesiu stimula l'attività digestiva; Sòfru hè antinflamatoriu; è u potassu hè essenziale per a dinamica musculale. Ma ci hè un ingredientu sicretu: radun, in dosis bassi, chì stimulatesu u sistema endocrinu.

Quandu Marie Curie hè ghjuntu in Ischia in u 1918 hà hà determinatu l'acqui eranu radiuattivi, cù parechji cumpunenti di radiu, radunariu, toru, uranium è actinium.

I nivani sò estremamente suttastanti, è invece di fà per suppurtà, stimulanu u sistema endocrinu. I zitelli sottu di 12 ùn sò micca permessi in i piscadori perchè u so sistema endocrinu hè digià attivu.

U cuntenutu radioattivu di l'acqua termale di Ischia spiega perchè andà à andà à l'isula per piglià u beneficu.

U radunciu hà una vita curretta bè chì l'acque ùn anu micca u stessu effettu si sò emboliati è trasportati in altrò.

Radun hè un gasu chì hè dissolutu in l'acqua è venenu da una partícula alfa emanata da un atomu di radiu. Sendo un gasu, hè assurduitu in a pelle è elimine varias mane dopu. A radiuattività di l'acqui Ischianu ùn hè micca preghjudiziu. I nivaghji sò quant'è sempre una carta di carta hè abbastanza per fà per impedisce di penetrà. E perchè u radunamentu sempre hè stata eliminata rapidamente, ùn hè micca capacitu per bioaccumulate.

L'acqui termale di minerali di Ischia emanate da iposi sottufini alimentati da acqua di pluie chì infiltrà u poru. Hè calata da i cali fiori in a prufundità di a terra. L'acqua hè trasfurmata in steam è si righjuneghja à a superficia. U steam calma l'articuli è l'articuli di l'acqua sottumessi à generà l'acqua minerale termale.

In u XVI secolo, un patronu di Napoli chjamatu Guilio Iasolino anu visitatu l'isula è ricunniscenu u puteru meditaricu di l'acqui termale. Emu accuminciau a fà rivechju empiricu trattendu sei o siete pazienti in ogni duminu è discrivinu i risultati. À u tempu, scupreru chì surgenti sò più beneficiati per e cundizioni specifichi è publicò un libru, i rimedii naturali chì sò L'Isula Pithaecusa, cunnisciuta cum'è Ischia.

Hè ancu cunsideratu un risultatu enormu per capiscenu l'impattu benèvule di diversi surgenti.

Ci sò tanti maneri di godiri a l'acqui termali di Ischia. Cume ogni hotel hà u so propiu piscadoru termale pudete piglià ogni soffrenu in ogni ghjornu. Hè parchi d'acqua termali induve puderete allora u ghjornu, imbolscià in colti di stili varià è e temperatura.