Mandatum Pantheon

Visiting the War Remnants Museum in Ho Chi Minh City, Vietnam

In apertura in u settimana 1975 pocu dopu à a fini di a Guerra di Vietnam, u Museu di u Guernu di u Guvernu hè una attrazioni famosa in Ho Chi Minh City - una stagnante significativa per i viaghjatori chì circate à sente a resposta vittighjata à a guerra in u so paese.

L'atmosfera di u museu novu rinuvatu hè chiuvitu è ​​abbattutu: gràfiche displays, fotografie, unanimità senza esplicanza, è altri artefattiti mostranu i horrori facciuti da i dui marge.

L'aria à u museu di trè settitori accetta sette esibizioni permanenti cù sottritene in u vietnamita è l'inglesa. I tanki americani, i bombe, è l'aria sò in mostra fora di u Museu di u Guernu di u Guirdaru, è ancu un mock-up di un prassi di guerrieri.

U Museu Mandate di u Rindenti in Ho Chi Minh City

Certi cresce in l'internu di u Museo Mandurinu di U Rove sò temporaneamente chjusu cum'è a rienvisa cuntinua.

Eventi attuale include:

Fora di u Guernu di u Guernu

In tempu cù l'inserzione interna, parechji pezzi restaurati di u ferru militari americanu sò parcheggiati vicinu à a basa di u Museu Rimbughi di a Guerra. L'Helicòpter - chì includenu un Mamut Mamble - cisterna, artiglieria, avvisione di u pichju, è un assortiment di bombe massimi cumpiacate a mostra interessanti.

Prisentazione Ammaniti

Quandu partite da u museu, ùn mancu missu u prublemu di prus pride à u museu. Signori è ritratti grafiche ritutti diverse modi chì i prigiuneri eranu maltratati - primuramente davanti à i Stati Uniti, diventonu in Vietnam. Ghjiaglie Tiger - cuminciarii cuminciati per torturà prigiuneri - sò in visualizazioni cum'è una guillotina propria utilizata per l'esercitu finu à u 1960.

Propiani di Propaganda

U Museu Storicu di u Ruvimentu era cunnisciutu com'è u Museu di Crimini di Guerra Mundiali finu à u 1993; U nomu uriginale sò quarchi più appuntu. Ci sò parechji spettaculi in u museu cuntenenu una bona dosi di a propaganda anti-americana.

Ancu simplicità simplicanti di l'armamenti americani usati duranti a Guerra di u Vietnam venenu esposti in contruce di i paisani dispostu è e vittime civile.

Espectra micca abbicinamente ritratti di sentimentu anti-americanu tende di vede l'apparizione di u puchu di u focu americanu usatu contra i vittorii vittorii durante a so "Guerra di Resistenza".

Eppuru chì l'esibiti sò scantificatu di unilattu è avè bisognu à esse tastati cù un granu di salinu, si facenu scritti graficamenti l'horrori di a guerra. U Museu di u Rifondà di Vogghiu hè vucale una visita, ùn importa u vostru parè annantu à l'implicazione americanu in Vietnam.

Visiting the War Remnants Museum Museum with Children

Qualchidunu di i manifesti grafiche in u Museu Storicu di u Guvernu pò esse disturbante per i zitelli. Hè trè fetus umani distrutti da Agentu Laranje sò esse visibili in jarti in a pianura di u museu. Molti ritratti murenu e rutti umani, i cadaveri, i feriti feresti è persone, è e vittimi napalm.

Accustà à u museu

U Museu di u Mandurinu di u Guvernu si trova in a cità di Ho Chi Minh - antigamente chjamatu Saigon - in u District 3 à u cantonu di Vo Van Tan è di Le Quoy Don, à u nordu di u Palazzu di Reunificazione .

Un taxi da u distrittu turisticu vicinu à Pham Ngu Lao deve esse costu sottu à 2 USD.

Visite infurmazioni

Open Hours: 7:30 a.m. à 5 ore di ghjornu; A finestra di u viaghju hè chjesa di 12 ore à 1:30 p.m. L'ultimu admission à u museu hè à 4:30 p
Apertura Coste: VND 15,000, o circa 70 centesimi (lettura di soldi in Vietnam )
Situazione: 28 Vo Tan Tan, District 3, Ho Chi Minh City
Contact: +84 39302112 o warrmhcm@gmail.com
Quandu visitate: U Museo Mandurinu di a Terra di Santa Fiora si ponu attraversata in a fini di a ghjurnata com'è viaghji à i Cu Chi Tunnels finiscinu quì. Evite a ghjente stampendu in u ghjornu.