Mike Webster (1952-2002)

Ricurdendu à u Pittsburgh Steelers Hall of Fame Center "Iron Mike" Webster

Dimanche, 25 di settembre, 2002

Centru di u Hall of Fame Mike Webster, membru di a dinastia di i Steelers 1970, mortu prima marti di matina à l'età di 50 seguenti complicazione cù un attache cardore. Cù u so figliolu, Garrett, à u so nomu, u grandi erucanu di fuciliu cunnisciutu "Iron Mike" passava tranquillamente dopu a cirurgia in un hospital di Pittsburgh.

Michael "Mike" Webster hè statu natu da u 18 di marzu di u 1952, in Tomahawk, Wisconsin.

U cunsideratu unu di i più grandi centri in football professionale, a carriera superlativa di Mike Webster di 17 anni in a Liga Nazionale di Football League includia novi Pro Bowls è quattru anelli Super Bowl, un registru NFL per un lineman offensiv. Si juncìu à l'Steelers cum'è una parte di u 1974 incù un altru futuru Pittsburgh Steelers hè stata Jack Lambert, John Stallworth è Lynn Swann. Ma casu intesa, quellu annu hà ancu marcatu u primu di quattru triunotti di Super Bowl per a squadra chì hè stata chjamata "Dinastia Azzurra". Mike Webster hè statu inducted in u Pro Football Hall of Fame in u 1997, durante u seculu annu d'eligibilità, è era votatu in u gruppu di u NFL all-time in u 2000.

Da u so rookie à l'annu in u 1974, à u 1985, Mike Webster hà ghjucatu in 177 partiti consecutivi, senza mancu nunda di mantenimentu di ghjucà à u so squadra. Hè stata canusciuta per a so tenue, a durabilità è l'etica di u travagliu forti, chì pristò sempri più credenza à quella creda cunvince a Competenza Strongman di NFL durante l'off season 1980.

Era un rolu di mudellu è capimachja per u so squadra, ghjucatu in 19 partiministit su ghjocu cù l'Steelers è sirvende capu d'offensione per novi tempi.

Sfurtunatamente, a retirazzioni ùn hà micca trattatu Mike Webster, a so attività di football. In u 1999, a lineman hè stata diagnusticata da u danni di u danu causata di riittite e ferite repetite durante u so tempu in a NFL.

Certi cuncussioni anu spuntatu u lobeu frontale, è l'effetti di e ferite anu agraru in l'ultimi anni. U restu di a so vita, sfurtunatamenti, hà deterioratu cù a so salute, u dettu l'unemployed, riddu di deve, è in ocasioni in casa. Hà succorsu ancu un breve pinzelluzi cù a lege quandu era statu accusatu di ricunniscenza per a droga Ritalina, è accettò cinque anni di spertu.

"Traspurtò assai i tempi rigurosu, ma ùn si hè mai lagnatu di qualcosa", l'anticu quarterer Terry Bradshaw dissi marti. "In l'ultimi 10 ghjorni, avemu persu Johnny Unitas, Bob Hayes, è avà Mike, questi anu una gran parte di a famiglia di a NFL. Eranu un gran jugatore".

"Mike era unu di i ragiuni principali chì avemu premiatu quattro Super Bowls", dissi l'anticu Steelers chì ghjocanu Franco Harris. "Sfurtunatamente, hà avutu qualchì disturbazione è disgrazia dopu a so vita di u so caricature di football. Ora hè in pace. No femu micca missu è amassi Mike".

À u 1997 Hall of Fame induction, Hall of Fame quarterback è cumpagnie Steelmere Terry Bradshaw sunttu Mike Webster in un pocu di mudelli. "Nun fu mai statu, è ùn sarà micca altru l'omu com'è compromisu è dedicatu à dedicà à fà u megliu ellu puderia esse".

Mike Webster hè sopravutu da dui figlioli, Garrette, 17, chì porta u numaru di u so babbu di a squadra di a luna di u luglio, è Colin, 23, un corpu in i Marines americani è dui fianchi, Brooke, 25 è Hillary Webster , 15, di Madison, Wisconsin.