Musee du Vin di Parigi: Guida di i visitatori

Scopri à l'histoire du vinu à stu museu fascinante in Paris

Ùn ci hè quarchi nessuna scuperta più solidu in i domicili Francesi ca l'buttiglia di vinu. Parigiani hà u lussu di sceglie entre migliori di variità varietà di u vinu nantu à una basa di u ghjornu, chì hà pigliatu più di duie dumila millenarii di sapè per sviluppà. Ma quantu hè cunnisciutu da ogni persone chì dà un vetru cù u coperimentu di u prucessu in u quale u lquidu gustu è riccu hè statu fattu? Ghjè quì chì u Musee du Vin (U museu di vinu di Parigi) prova di cumpricà e vacanze.

Settimatu ind'i canteri di calcariu da u Medievu chì anu servutu cum'è cantine per un monasteru, a cullizzioni di u museu aghjunghjenu più di 200 artefatti, è ancu pane informazioni nantu à cumu si sò stati cumprati a vostra vittura russa, bianca, rosa, champagne è cognac. . Generazioni di vintners, maestri di vigneri, vignaghjoli è vignaghjoli anu cuntinuatu à rifinisce e so tecniche per pruducia i vini più prestigiosi. Questu situ a tribute à e so prufessione, è ancu cunfigurazione tradiziunale è eclettica, assai di quali ùn sò più usati oghje.

Dopu à visualizà a cullizzioni, i visitori sò datu un vetru di vinu da u vignetu di u museu, Château Labastiaie, situatu in sudoeste di Francia . U museu hè ancu equipatu cù trè camere di cantina abbinuti chì servenu com'è un uttellu chì non solu cena, ma di tastings di vinu è di furmagliu sò offerte.

Location and Contact Information:

U museu si trova in u 16 arrondissement (distrettu) di Parigi, classificatu, chjucatu sottu a casa di l' Honoré de Balzac è à pocu à pocu pressu da a Torre Eiffel .

Indirizzu:
5, quadru Charles Dickens, Rue des Eaux
75016 Paris
Metro: Passy (Line 6) o RER C (Champ de Mars-Tour Eiffel)
Tel: +33 (0) 1 45 25 63 26

Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu à u marti à u domicile, 10h à 6h. Lugliu chjusu è parechji partiti francesi frizzante (verificà capunanzu).

U ristorante Les Echansons hè apertu à u luni à u sabatu, da a sera à 5 pm, nantu à a riservazione.

Ogni cuntenutu: Verificate i prezzi prisenti in accissioni in u web ufficiale. L'accessioni hè libbira per i zitelli sottu à l'età di 14. U cuntaglerale chjude à 5:30 p.

Sights and Attractions vicinu à u museu:

Studi di a Collection:

Caminendu in u museu, i visitori sò assicutatu da a densità di a cave medievale di u metu. Dopu à strufinate una parte di l'impunenti tunelu cruccale, un settore massivu di machina chì era una volta utilizzatu per pruducia cunceya vene in vista. U cuncecu hè stata postu in un calefactore di caghjunu, induve u vinu nun filtru hè statu purtatu à un puntu di ebbulenza. Dopu passò per una bobina chì purtò à una tavola di rinfrisazione chì u liquidu cumpruntatu è u zucchero di fruttu hè stata ottinutu. U zuccu hè statu mandatu da u curingu di colu à una seconda volta, induve u licenzu cuminciò a so vita prima cum'è u vinu crudu, puru è eccezziunale, cun un 70%

Ma prima di l'alcoliche anu ancu à quellu scopu, a terra era di pezza è i raghji deve esse colti.

I visitori sò datu una vista di u prucessu di piantazioni in parallelu pile antica, azura è insetti chì custodiate l'equipamentu di i 18 e 19 seculu.

Prossimi per i tunelli, i maniquis stimulan u prucessu tediosu di fà a buttiglia di champagnata perfetta, chì, quandu hè fatta apprupriata, hà da avè u corku vultatu per un octagniru per ghjornu per difende u sentimentu di a struttura chì hè spurted out before the final U suvore hè colpi nantu à questu.

I visitori sò trattati ancu à una casetta di u vignetu di i vignaghjoli di a corte di Versailles, chì hà avè misuratu u cuntenutu di l'alcoolate è a ricchezza prima di sirvà a royalea francesa, un pijama-vestu di Balzac, scappatu di i so creditura in e cantine da a seconda ezione di a so casa, è un campu di battaglia attruvamu l'amuri di Napoleone di u grandi vinu russu, Chamertin di Nuits la Cote, chì hè statu cutatu cù l'acqua per ellu cum'ellu ghjunghje nantu à a battaglia di u ghjornu.

Leggi Relazione: I Wine bars in Parigi

A Modernizazione di a Industria del Vino

Si cuntinueghja in ordine cronològicu, i visitori sò datu una visione di a pasturizazione di u vinu mandatu da Napoleon III è purtata da u famosu Luigi Pasteur. Dopu chì numerosi persone si fallevanu malati da vìddu un vinu in pastore, Pasteur hà successatu à fà u pastime salvamentu in u 1857.

À a mità di u XXu seculu, i cantine di u museu sò stati usati pè guariscenze vinu à u restu u restu à a Torre Eiffel. Un casu aghjustatu hè quì sottu u numarosi spezi chi anu fattu in cunnessione cù l'inaugurazione di a Torre in u 1889.

Quandu i terni prughjettanu à l'intrada di u museu, sò trattati à un video è infurmazioni nantu à cumu u vinu hè fatta oghje. Pudete voi sorpresa da quantu più di più d'un vermigliu per esse fattu in pezzi cù un biancu.

A vostra Voce

Dopu à strufinendu varietà vede di vignaghjoli di vinu, cunfigurazioni di cafe è una ricchezza di e buttiglii da u XIX sèculu, u vostru paladumu hè sicuru d'esse un gustu propiu di u so propiu. I visitori sò trattati à una dégustation à una di e scamosi di legno di lignu sottu à l'arcu di a cantina. Sò disposti cun u gustu di un rosu rossu, biancu o rosatu, aghju sceltu u russu chì strappava cincu varietà distinti (Merlot, Braucol, Syrah, Cabernet Sauvignon, è Cabernet Franc), mentri u me cumpagnu chjese u rosu da quale a vindetta sò stati tritonati da a vintura un gustu crisper. U mo vinu era chinu di sapori inghjuliati è puderia tastà unu di elli seguiti da i tannini ricchi. U staffu intelligibule è amichevule hà ancu avutu una spiegazione di ogni vinu prima di prupone una tastanza di tagliu di tre quartu per ottu euri. E cumu pudemu ricusà? Nunda hè megliu cù u vinu chì un pianu maravigliu di furmagliu.

Piace questu?

Sè cusì, verificate a nostra guida sana di Parigi per amatori di vinu (è amatori) : include assai cuncilii maiò à nantu à u gustu è i vini fantastichi in a cità di a luci.