Perchè "Masseur" hè riunite

Un massettu hè un omu chì hà da impiegà massaggi. Vi pruveni da u verbu francese, maser, chì significa "per massaggi". A parolle maseur (maschile) è masseuse (femminile) eranu in usu cumuni in l'America di u Nordu à a fine di u XIX sèculu, supplientanu l'"gimnasta medica" favuritu prumessu.

L'intelligenza era chì i massiore è i massiusi sò furmatu in i scienzi medichi è anu stabilitu junci scienza sviluppata, sicondu Patricia J.

Benjamin, Ph.D., LMT, un terapeuta di masasura è educatore chì hè stata investigatu è scritti nantu à a storia di u massaggio durante trè anni.

"L'usu di i termini Francesi anu datu a prutizzioni un flare europeu è di u mercatu", dice. "L'occupazione di masseuse hè divintatu un dirittu legittimu è ghjustu pè e donne in u tempu vitturiana, spessu ligata cù a nurse, chì furnisce un rispettuce di travagliu fora di a casa. Masseuri ħadmu f'bosta postijiet, prinċipalment relatati mas-saħħa u atletika. "

Ùn ci era micca una accreditazione ufficiale, ma, è solu "ganduli" - persone, senza esse forme - cuminciaru à chjamà i massiaghji è masseuses. E, cum'è oghje in certi "spas", per proclamà per esse un massettu o masseuse hà diventatu una tappa per a prostituzione, cundottendu a reputazione sediosa di "salotti di massa".

Oghje chì u massettu hè cunsideratu una parola antica, è a maiò parte di cumpagnie d'omi è di donne chjappu sò di sicuru licenzii di massa terapeuta.

Spas usanu a palora a massa terapeuta.

Ma u massurtore, in ogni modu, hà rimissatu in i tempura ricenti per i siti cum'è www.masseurfinder.com, induve l'omi gay ottenenu altre masque terapèuticu gay, massaġġi sensuale è massae erotic.

Pronuncia: ma-SUR

Misspellings Comuni: Massuer