Perugia Shopping

Umbria hè una regione cuntintativu di i picculi cità di muntagna è di a campagna, una destinazione chjamata più a so cultura è a culinea cà di i so shopping o vita notturna. Una eccezzioni a questa regula silenciosa hè a capitale provinciale cunmittulata, pocu à pocu, Perugia .

A cità più grande di Umbria, Perugia hè casa di u museu artu più impurtante di a righjoni (ma u so munumentu più visitatu - a Basìlica di San Francesco -is in Assisi vicinu) è a più impurtante architettura civica, cù stati palazzi medievali stesi largu Corso Vannucci.

Per via di a so università spruzziata, Perugia hè buzzing with alumni (cusì a vita di l'ombra) chì si mischianu cù i Perugiani chicchi è curious voyageurs à e carru. Questi gruppi tendenu per andà per i so modi separati, in ogni modu, quandu si sdrughjenu i numerosi magazzini di a cità, chì ghjunghje da i boutiques high-end à talleres artiali stòrici. Eccu un numaru chì ponu satisfacer diverse gustu (è pressupuli):

Perugia Distanze Shopping

U centru di u Perugia hè compilatu, cusì pò esse facilmente visitatu à pede. Ci hè parechji centri cummirciali interessanti, chì sò divertenti à meander si trovanu ntirissati à scopre a strade lucale in Peruviu cum'è per esse espluratori i so buttreghi: Via dei Priori (fussitedu da tutte di vendita etniche à disinfestrici di ghjuvanotti à vini); Via Floramonti / Via Sant'Ercolano (induve i zitelli spende nantu à ricchisce bè, funky è ind'è a pizza da a fetta); è Corso Cavour (ricustruitu pocu è issa casa per una quantità di boutiques di moda è gourmet).

Artisans in Perugia

A Perugia hà una longa è orgogliosa storia di travaglii artighjanali, chì anu diventatu una spezie in viulenza per quessa chì si trovani pocu pressu per i catene internazionali chì pigghianu u centru di a cità. Dui di i più cunnisciuti sò u Laboratorio Giuditta Brozzetti, chì si face a tradizione di a rinuzza tradiziunale in una Chiesa di u 13u seculu, è Studio Moretti-Caselli, un attore di vitrughju in un palazzo stòricu passi da Corso Vanucci.

Tanti offerte visitali guidate bisogni à i so ateliers cù i terni. Per ceramica Umbria pintada a mano, i toni di u cuncepimentu eccezziunale di Maria Antonietta Taticchi è i motivi tradiziunali di Francesco-Maria Giuliani riflettenu questa forma tradiziunali di l'arti.

Moda Shopping

Home à u giant Italian fashion Luisa Spagnoli , Perugia sapi vistimenti bè. L'omi debbuntanu à u Lingsicci Sartoria induve a famiglia di Lemmi hà travagliatu cù cura di u vestitu di casa di u librettu di u 1945. Per un locu locu più contemporain, e femicili puderanu fighjulà a Le Muria, induve cada vistitu pò esse torciati è inturniatu in una quantità di sfarenti stili (è vènenu cun un DVD per vede cumu fà). I dui avè stanu vicinu à Corso Vanucci.

Accessori

L'italiani anu accessori, è Perugia hà alcuni meravigliosa buttrega per questu. Per un paru di eyeglasses unichi, i frames di Sandro Gonnella d'Ozone sò stati riuniti in un sensu di magazini di moda. A tenda si trova nantu à Via del Morone, fora di Via dei Priori. Circa in Via Deliziosa, ancu fora di Via dei Priori, l'oru, l'argentu, è l'articuli di ughjetti di Anna Fornari hè una di una stile. In corsu di Corso Cavour, Marjda hè una piccula tenda grossa da incantevule è capelli capricci maravigliosa è, vicinu à u numaru 35, Wabi vende pecorino, sciarpe, è altre accessori.

Rigali

Tatau in un carru vicinu detta da a cattidrali nantu à Via Baldeschi, Legatoria Biccini hà stata fà libri in legnu stampati è stampati da i 1960. Si puderebbe truvà disgrazii, revistere e disinnii di foglia d'ore. Culoninu à Corso Cavour, Anna Barola vende a so biera bianca, ricchettu d'abilladora, e belli, scarpi, è accessori di casa. A Bottega Artigiana dei Secchi, nantu à Via Cartolari, faci ancu accessori per a casa, è i so pupi artigliali è i teatri ghjucatori sò sempre un hit cù i zitelli.

Alimentazione è Vinu

Peruviana hè cèlebre per i so ciciri di u Perugina, è u chocolatu Talmone è a farina dolce di Via Maestà delle Volte hè un paradisu per sàcciu un dolce dolce. Per savore pasticceria lucali è i tagliati friddi, Cacimsa (cunnisciutu da i vignaghjoli cum Giuliano's) nantu à Via Donzetti hè spata cù qualcuni di l'Umbria.

Per una vera selezione di vini lucali è cervi, Osteria a Priori, Via dei Priori 39, hè à una tenda di vinu è à un restaurant.

Sti sti prudutti sò ricurdate da Rebecca Winke, patrone di Brigulante Guest Apartments vicinu à Assisi.