Polonia Tradizioni di Natale

Dumenicu di Pensioni è Cennii

Pulonia hè una nazione primuramente catolica, perchè Natale hè celebratu u 25 di dicembre, cum'è in l'Occidenti. I tradizioni di Natale sò celebrati in u locu di a famiglia è publicamente. Rigali à questu questu, i visitori à Pulonia pò vede ièvuli di Natale stati in cità, cum'è l' arvulu di Natale in Varsavia . I Mercatini di Natale, cum'è u Mercatu di Natale di Cracovia attranu i visiti in u mesi di dicembre è vende l'alimenti tradiziunali, rigali è ricordi.

Avventu in Pulonia

Avventu principia quattru domini d'annu di Natale è hè un tempu di observances religiosi è preghiera. Siculi sirati di chiesa analizanu stu tempu.

Eva di Natale di Polònia (Wigilia) è Natale

In a Pulonia, a festa di Natale tradiziunali si trova in u Vespru di a Natale, o Wigilia, un ghjornu chì tenenu a listessa impurtanza cù u Natale. Prima chì a tavula hè stata, stagione è fenu si trova sottu un mantellu biancu. Un postu extra hè stabilitu per ogni visitatore inespettatu, cum'è un annuariu chì a Famiglia spertu fù rividata à l'ostelli in Betlemme è chì quelli questi refugghi sò benvenuti in sta notte speciale.

U pranzu tradiziunale di Natale Polacco si componi di 12 platti, unu per ogni unu di i 12 apòstuli. Sti platti sò in modu di carne senza carne, ma questa restrizzioni ùn eseguite micca a preparazione di pesci. Hè tìpica, a ghjente guardà a primu stella per prisintà in u celu di notte prima di pusà davanti à manghjà. U scundizzione di ostelli simboliche precede u manghjatu è tutti sò i pezzi di i ostrici rottati.

Hè in questu ghjornu chì l'arbre di Natale hè stata adattada. L'arburu di Natale polacane pò esse decoratu cù formi stampati da pane di ginger, oblee di colore, cookies, frutti, documenti, ornamenti di paglia, decorazioni fatta di cugliu di ole, o produci produzzione d'ornamenti.

A massa di a mitjanità hè una parte di e tradizione di Natale di Pulonia.

U ghjornu di Natale, i Pulacchi manghjonu un manghjà grande, ancu cù un pumu quantu u centru.

Ghjornu di Boxing

U 26 di Dicembre, u ghjornu di Boxing, hè cunnisciutu cum'è Holy Szczepan, o St Stephen's Day. Segui i festioni di Natale. Tradizzjonalmentu ghjornu per cunsecrezione di culturi di granu, Santu Szczepan hè oghji ghjornu per i servizii church, visitate cù a famiglia, è possibbilmente caroling.

Crenza e Supersiteri di Natale Polacca Tradiziunale

Certi canuszogni è supersticheghji circundanu u Christmastime in Pulonia, anche qualunque esse credenze sò spessu sempre solu per a diversione oghje. L'animali sò dicenu à pudè parlà à a vigenza di Natale. A paglia sottu sottu à u mantellu pò esse usatu per a ricchizza. L'annunzii di l'annunziu sò supposed to be pardunati durante u tempu di Natale in Polonia. A prima persona di visità a casa prumessu predichi avvenimenti futuri - un omu tira a fortuna, una donna, disgrazia.

Santa Claus in Polonia

Santa Claus ùn hè micca stata in Natale. L'apicultore di Santa Claus (Mikolaj) succede in u 6 di dicembre. A festa di San Nicola hè una parte di e celebrazione Avventu, chì sò parti integrale di tradizioni Christmas di Natale.

Mercati di Natale in Polonia

I Mercatini di Natale di Pulonia anu avutu quiddi di l'Europa uccidintali, particulari u unu in Cracovia.

In ogni casu, i mercati in altre città è i paesi di u paese utilizanu i so chjavi cintrali è i locu storicu ancu di vede l'ornamenti di vacanze, i rigali è i ricordi. Qualchidunu di i migliori rigali di Natale in Polone pò esse truvatu durante questu tempu di l'annu quandu u pruduttu di staggione è l'articuli puderà vendite o disposti. A diversità di u polu di l'arti pupulati significa chì truvà una cosa specialu per una persona amata, una ceramica, amorfica o figurini di lignu, serà una materia di scelta di una scelta larga.