Porta d'Etiopia à u infernu

Trasfurmà u vulcano Erta Ale

Sè vo site nantu à l'ultima ricerca di viaghju è, in particulare, l'infurmazione di viaghju off-the-wall -vi d'avè presumibilmente amparatu da a "Porta à l'infernu" di u Turkmenistan (cunnisciuta ancu a "Porta à l'infernu"), un gasnel inferno chì hè stata travaglia finu à i storii di un locu finitu chì ripusenu u gattivu ha perseguitu a Terra. Stu locu hè alluring, senza dubbitu, ma ùn deve micca solu un ghjornu caru nantu à l'arrivu à u Turkmenistan, ma u viaghju assai caru per aduprà, è tutti i pesi di nightmare logistichi chì venenu viaghjà in Asia Centrale.

Per non-viaggiaturi, l'Etiupia probabilmente pare avellu digià visitatu da u Turkmenistan, ancu com'è l'aghju scrittu quì, parte di questu sò veramente assai faciuli. Certamente, bisognu di una visita organizata per visità u vulcanu Erta Ale, a risposta di l'Etiopia à u infernu gasoso di u Turkmenistan, anche chì i costi è e pardonzii assuciati à fà sò più menu di quella chì face in Asia Centrale. Continuate à l'ultima seccia di stu articulu si avete interessatu di viaghjà à Erta Ale, è diventeraghju per voi!

U restu di voi, vi piaceru i beddi stampi è i stori ch'e aghju da dì.

Erta Ale: A Storia

In fattu, a storia di Erta Ale chì i loca, dicenu, ùn sia micca particularmente intrigante, almenu micca in u principiu. A frasa "Erta Ale" vi vede, significa "Mountain Fumare", un monicu quarchi inocuu chì pò esse attribuiti à a maiò parte di qualsiasi vulcano in u mondu.

Ancu certe siti chì dicenu chì l'omi Afar locali (di a so lingua a traduzzione per "Fumarola Mountain" deriva) sò quelli chì anu subitu cù a "Door to Hell" o "Gateway to Hell", pare micca impeditu verificà questu usu una surgente di qualchì prumessa.

In verità, pare micca più prubabblità chì una persona unaffiliata, unu di i scientisti chì scupreru u vulcano in u 1906 o unu di i pruprietà di u turismu chì hà da tandu a tentazione di vende viaghji, dicenu chì seria una bona tacca di marketing, Eppuru sapianu à a sfurtuna di Erta Ale da l'infernu (chì ùn hè micca un vulcano in tuttu) quand'elli elli sanu.

Erta Ale: A Scienza

È ancu mentri a maiò parte di i vulcani nantu à a Terra sò veramente cumune e montagne, u fattu hè chì Erta Ale hè unicu. A funzione chì crea l'illusione di una porta à l'infernu, vedi, hè coloquialmentu cunnisciutu com "persistent lake lava", è si trova annantu à quattro altri vulcanoi in u mondu: Ambrym, in a nazione isulana di Vanuatu; Mont Erebus, in Ross Island in l'Antartida; Kilauea nantu à a Big Island of Hawaii; è Nyiragongo in a Repubblica Democràtica di u Kongu.

(In vista, si avemu da esse tecniche, Erta Ale hà du duie laghi di lava, ma di causa di a treacheressezza di l'aceddi in u cimiteru, l'espedizione turistica in generale sò solu à una visita.

Un'altra fattura interessanti per Erta Ale hè chì hè u vulcanu più attivu di l'Etiopia, chì hè sensu unu chì viaghja in u paese, chì presenta uni pochi di i più antichi monti in Africa-i Semiens. Cù avè dichjaratu, hè improbabile chì una eruzzioni di scala dannuva ovenu avè sempre, certemente chì succidarà cù i turisti à a cima. L'ultima eruzzione maiò di Erta Ale hè stata in u 2005, durante u quale solu u bistiali vittime vittima di a so furore.

Cume a visita Erta Ale

Erta Ale si trova in a Depresioni Danakil d'Etiopia, un estremamente sia (parlu "sottu u livellu di u mari") parte di u paese situatu in a cantu nordu.

Hè micca cusì tantu di elevazioni di Danakil, ma quantu hè più menu di u restu di u paese, chì si trova nantu à un metru di metre di 2 000 metrici, chì face a regione è i so paisaghji parranu cusì incredibly strange.

Aghju fattu a Depresioni più grande di Danakil, perchè se ùn avete un libru à un'altra privata (traduzzione in l'Amharic: $$$$$$), avete bisognu di vedà Erta Ale cum'è una parte di una visita per a sperma dipresiunale, è di solitu a fine di questu. L'altri destinazioni nantu à a tour includenu i campi di sulphur in Dallol , unu di i posti più caliu di a Terra, ancu cù parechji salate è altre attraversu stranu. I costi variaranu, è ponu esse scartutu per, ma in generale ghjunghjenu circa 600 USD per una tour di quattru ghjorni.

(NOTA: Se sti costi parvenite alta, tenendu in mente chì inclusi una scortizza militari, chì hè necessaria da u guvernu autoritariu di u paese cuncepitu di l'Etiopia Eritrea hanu da falà turisti in u 2012.

Eppuru chì i membri militari chì viaghjanu cun voi sò menu di cunvince in a so fidanzità, ponu sandali di gelatina, per una, sò megliu cà certa morte à mani di i terroristi Eritreani.

Quandu vi ghjunghjite à Erta Ale (chì, in novu, duverevvi in ​​u terzu ghjornu di a vostra tour di quattru ghjorni), piglià un caminu di tres giuriani, a mozzia di u fasgianu, à u cima di u vulcano, induve manghjarete a cena è campu. Puderà passà una ora in a Porta verita à l'infernu (e vogliu dì à a porta à l'infernu, più vicinu di quandu avete mai esse permessa in un paese cun qualsiasi normi di salvezza) antes di dorme, diventarà un'ura prima di prima avertiti u sunrise nantu à u fiery pit, prima di marchjarà in daretu, è rivennu in Mekele, a cità più vicinu.

Hè tècnicamente pussibule di visità Erta Ale tuttu l'annu, ma in generale viaghjà in u nord d'Etiopia hè difficiule da ghjornu à settembre, per esempiu, a staghjoni chiuvuta. Ancu quandu a pioggia raramente cascata bè cum'è in a Depresioni di Danakil per riscundà i piani di u viaghju, a vostra diffiultà duranti certi tempi di l'annu sarà à Mekele stessu.