Puderaghju sopra à e crucero?

Quantu hè faciule per fallu in questà in u cruciere?

Ùn hè micca prubabile, malgradu a cobertura di media pesada di l'incidenti "di u maritu". In fattu, u maiori rischiu per a vostra salvezza durante un cruise ùn hè micca cascà nantu à u bastimentu. Hè assai più prubabile di esse malati, particularmente da u norovirus, mentri si trovanu in mare di ciò chì site per fallu in l'oceanu.

Barchetta per barche crucera sò tipicamenti circa quattru pedi altos.

Ancu per una persona alta, chì significheghja i barcune sò o sopra à l'altura cintura. Per quessa, cunduttendu a borda hè assai improbabile chè ùn esse inghjinuchjatu in u cumportamentu risicatu, cum'è l'excevulente o l'escalade da u balcone à u balcone.

Regoli di Segui di Crucera

I battelli di crucera chì imbarcate i passageri in i porti americani sò inspeccionati da a Guardia Cosice di i Stati Uniti durante a so prima portu è di trimestru dopu. Eccu i cuntrolli anu rigalu di struttura e di prutezione di u focu, barche di vita è conservatoriu di vita, e furmazioni in drentu.

Inoltre, i navi di passaghju chì sianu chjamati i porti americani devenu accuntate cun Cumplimentu Internaziunale per i Segni di a vita à u mare (SOLAS). L'Organizazione Maritima Internaziunale (IMO) aduttatu u Cunazzu SOLAS pocu dopu à u disaster Titanic in u 1914. A Convención SOLAS spellarighi i cumplimenti di salvezza di passaghju di passaghju, cumposti numeri è tipu di barche vita è e spicificità per i detector di fume è sistemi di suppressione di u focu nantu à novi è esistenti navi di passaghju.

Inoltre, a Cunvenzione SOLAS detalla i prucessi specifichi di ricerca è salvata di i prucessi di capretti di crucero mudele cuntene à seguità.

L 'IMO hà ancu emessu di normi per a furmazione di u gruppu. Queste standard, chjamatu a Cunsertazione Internaziunale di i Cundinati per Univirsitati, Certificazione è Guardia per i bughjetti di u marzu (STCW), includenu furmazione specializata per i membri di l'equipaggiu di passione di passaghju per a ghjestione, gestione di sicurezza è di crisa.

Staying Safe on Your Cruise

A megghiu modu per evitari di abbracciallu in e vostre vacanze crucidu hè di cumportà capivattamentu. Eccu i nostri cunsiglii di salvezza:

Eviteu bevi à l'eccessi. Ùn aduprate micca drogati illegale.

Ùn ùn viaghjate in cavallu vicinu à e manofra di a barca, o in nant'àutru nant'à u bastimentu, per questu materia.

Sì avete bisogna à piglià un cumbattimentu, affissà nantu à a toca, micca in una baranda o di table. Quandu u pigliendu in un muvimentu nantu à u molu, distendu da u muvimentu di u muelle per avè micca cascata accidentalmente in l'acqua trà u molu è a nave.

Notificà u duttore di u vancu se u vostru cumpagnu di viaghju si esprimi pensioni suicidi. Pruvate a vostra megliu per cunvince u vostru cumpagnu di circà aiutu. Sì avete penseri suicidi, parranu cù u mèdicu di u vancu o chjamanu a Risidenza di Prevenzione Suicida Naziunale à 1-800-273-8255. Pudete ancu testu a linea di testu di criszia; simpricimenti testu CONNECT à 741741 (in i Stati Uniti) per chjassi cù una consiglia di crisi. In Canada, testu CASA a 688868.

Se u vostru cruise ship viaghja in tempore tremu, ùn viaghjanu vicinu à u guardianu. U bastimentu puderia riesce è pruvucà à fallu à questà.

Ùn aghje maiò i passageri, in particulari i zitelli, nantu à retable o tàvule per una vista megliu, è ùn ne scanzà nantu à e rettitali o tàvule tù stessu.

Cosa da fà s'è falà sopra

I vostri chancei di survival crescenu assai si sapevanu ciò chì facenu quandu avete da l'acqua.

Aghjunghjite à a superficie cum'è prima. Chjamate aiutu.

Cerche à qualcosa di puderà quaghjò nantu à u float, cum'è un pezzu di legnu o di plastica.

Ricunnisciute chì u vostru cruciatore hà da turnà per salvà. Se vi vede altri vapuri, pruvate d'atraire l'attenzione, ma mantene e seguenti dui punti in mente.

A Bottom Line

Pagau cura durante a perforazioni salvatichi è seguite tutti e struzzioni di salvezza emissi da l'armata durante u vostru cruise.

Per supra tutti, usanu sensu cumunu. Se ùn avete micca scapene nantu à una barca o una altra struttura nantu à a tarra, ùn fate micca mentre u mare.