Salaverry è Trujillo, Pérou - Sud America Port of Call

Crucera a costa occidentali di u Sudamerica

Salaverry hè u portu più vicinu à Trujillo , a siconda cità più grande in u Perù . Hè situatu à nordu di a capitale di Lima nantu à l'Uceanu Pacificu in u Nordu di u Perù. Certi barche crucera imbarcate o scalu in Lima, prima di vela à u nordu di u longu di u costi uccidentale di u Perù è l'Equadori versu u Canali di Panamà . L'altri navi include Salaverry cum'è un portu di chjama à i crucidi diretti sudu di Californiu o u Canalettu di Panamà à Valparaíso è Santiago, Chili.

Siccomu a maiò parte di i visitori à u Perú scelta di viaghjà à u sud di Lima à Cusco , Machu Picchu è u Lavu Titicaca , a costa nord di u Peruviu ùn hè micca sviluppatu per u turismu. Invece, cum'è a maiò parte di u Perú, hà parechje siti arqueològii interessanti è hà sappiutu di mantene u so sapori coloniali. Comu Lima, Trujillo hè stata fundata da u cunquistadore spagnolu Pizarro.

Per quelli chì volenu passà più tempu in u Peru, l'amatori di crucero pò ancu navigà nantu à u fiumu Amazione à u nordicu di u Perù. I picchi i navi piglianu i visitori di Iquitos per vede una fiora salvatica unica cum'è u delfinu di i fiumi rosoli è meet some local interessanti lucali chì vive in Amazon è i so tributari. Unu di sti cruciere si puderanu fà cumbilitati cù una visita à Salaverry è Trujillo, Pérou.

A maiò parte di l'opere di scursioni di a crucera per l'urighjina in Trujillo rivenna in una parti di i 2 000 siti archeologi in a vaddi di u fiume. Hè abbastatu per mantene ancu u più archeologu dilettante avidatu durante parechji decennii!

I visitori ùn sò micca in u Peruviu assai prima di scopre a grannizza di siti antichi per scopre. U paese hà assai siti archeologichi più cà sulu Machu Picchu. L'antica Chimu capital di Chan Chan hè vicinu à Trujillo è hè u situ più famosu in a zona. U Chimu, chì hè pricidutu cum'è incasciati i Incas è dopu cunquistati da elli, custruiscenu Chan Chan versu 850 AD

À 28 kilometri caduti, hè a cità più grande di u precolombinu in l'Amérias è a cità di mud più grande di u mondu. In un certu tempu, Chan Chan avia più di 60.000 abitanti è era una cità ricca cù una vasta ricchezza d'oru, argentu è ceramica.

Dopu à l'Incas cunquistaru l'Chimú, a cità si manteneva senza tocca finu à chì l'andà spagnolu venenu. Dopu qualchì parechji decennii di i cunquistadori, a maiò parte di i tesori di Chan Chan anu spuntatu, o pusatu da u spagnolu o da i sacchetti. I visitori di oggi sò assurdueddu primariu da a dimensione di Chan Chan è per quale duverebbe bisognu. Comu vistu in a photo above, sta città di fangu era largu assai largu.

L'altri siti archeologi fascinanti sò i Templi à u Sun and Moon (Huaca del Sol è Huaca de la Luna). Li Mochicas custruiscenu in u periodu Moche, più di 700 anni prima di a civilizazione Chimu è Chan Chan. Sti dui tempii sò piramidiali è solu à 500 metri d'appartenza, perch'elli ponu visitate da a stessa visita. A Huaca de la Luna hà più di 50 millioni di brique adobe, è a Huaca del Sol hè a struttura di mud più grande di u cuntinente suramericanu. U clima di u desertu hà permessu di sti strutture di fangu durà duranti centenarji d'anni. Li Mochicas abbandunaron Huaca del Sol dopu una grande inundazione in u 560 dC ma cuntinuavanu a occupari l'ispaziu in Huaca di La Luna finu à circa 800 AD.

Eppuru chì i dui tempii sò stati sacchighjate è sò cinsu cunsulati, sò sempre fascinanti.

Per quelli chì amanu l'architettura è u disignu coloniali, a cità di Trujillo hè un locu interessante per passà u ghjornu. Trujillo s'assetta à a riva di i piani di u Andino è hà una bella setting entre i vastori è i poghji marroni. Comu a cità peruviani, a piazza di Armas hè circundatu da a catedrale è a città. E nummeusi mansioni coloniali sò stati priservati in a cità vechja è sò aperti à i visitori. I fronti di assai di sti edifici sò u travagliu distintivo di grillu di ferru forrajatu è sò dipinti in colori pastel. Quelli chì anu in l'esplorazioni in i cità coloniali amarà un ghjornu in Trujillo quandu u so navi da crucero hè in u portu di Salaverry.