Storia di Hong Kong Timeline - da Mao à quì

A storia di Hong Kong à u sensu di Mao à turnà à Chine

Quì sottu trovi i chjassi cume in a storia di Hong Kong in presentatu in un schedellu. Questa seconda parte di u cronograficu elabure à a Second World War à l'histoire de Hong Kong à u ghjornu mudernu.

1949 - I forza communista di Mao vincenu a Guerra Civile Chiana in una inundazione di refugei in Hong Kong. Notably, many of the grand industrialists and businessmen of Shanghai moved to Hong Kong sowing the seeds for future commercial success in Hong Kong.

1950 - A populazione di Hong Kong righjunghji 2,3 milioni.

1950 - Molti rifuggiati da a Cina fornitu u travagliu per a industria manufacturera di rapidità in Hong Kong.

1967 - Quandu a rivoltazione culturale accupa a Chine, Hong Kong hè chjucatu da ribellioni è di una campana di bombardee orquestrada da l'astri isuliani. Malesia milice chinesa, cresce chì avè autorizatu da Pekín, crucciate u cunfini di u Hong Kong, furmendu cinque polizia prima di rimisciu in Chine. I locali inveci fainu fideli à u guvernu cumuni.

1973 - A prima vunedda nova di Hong Kong à u Sta Tin hè custruitu in un tentativu per aiutà à salvà a crisis di l'urbanità di a cità. A industrie finanzatura di a cità si sviluppau, è di i raffi di cumbattini accumincianu a puntà l'orizzonte.

1970 - U guvernu britannicu è chinese cumincianu à negociate nantu à u statu di Hong Kong dopu à l'annullamentu di 99 anni di i Novi Territori esce in 1997.

1980 - A populazione di Hong Kong hà alcuni 5 milioni.

1984 - Margaret Thatcher annuncia chì tutta a Hong Kong hà da esse rimessu à a Cità à a mezzanine da u 30 di giugnu di u 1997. Hà avutu esse praticàbili pussibile per i britannichi di mantene in l'isula di Hong Kong in spedizione di i novi Territori. L'area cuntene a mità di a pupulazione di u Hong Kong è di tuttu u so supply d'acqua.

Hong Kongers accede in parte per u muvimentu, ma ancu esse riservazione.

1988 - Sò e dati di l' Handover di Hong Kong , cumprendu a Legione Funda chì guvernarà a Regione Amministrazione Speziale di Hong Kong. Hong Kong hè pianu di stà u stessu per i cinquanta anni chì seguenu u traspurtimentu. A preoccupazione ferma nantu à l'altri chjina accordu à l'accordu o impone a regula cumunista direttamente dopu à l'1997.

1989 - A massacra di u Tiananmen Square vedi scuntentu Hong Kong. U mercatu di stoccatura hè di 22% in un ghjornu è ghjente formi fora in l'ammaistazione di l'America di u Canadà è l'Australia, cum'è Hong Kongers mirani à migraru à a sicura prima di u traspurtimentu.

1992 - Chris Patten, l'ultimu guvernatore di Hong Kong, vene à piglià u so postu.

1993 - Patten prova à expandà l'alizzione diretta di i regali di u Legco di u Hong Kong in contra di l'accordu Chinese-British in u traspurtimentu di a cità. Pechino uttini ultimamente un numaru di sti elizzioni demucratulati elettu dopu u traspurtimentu in u 1997.

1996 - In una l'urdina limitata urdinata per Pechino, Tung Chee Hwa hè elettu Chief Executive di Hong Kong. Hè scrittu eccezziamente da u publicu Hong Kong.

1997 - L 'Handover di Hong Kong hà realizatu. Prince Charles è Tony Blair portanu u partitu britannicu, mentri a China hè rappresentata da u Premier Jiang Zemin.

U guvernatore Chris Patten vele per Britagna nantu à u reale.

2003 - Hong Kong pèrdite un sviluppu mortu di u virus SARS chì mata 300 persone.

2005 - Tung Chee Hwa hà obligatu di dimissione dopu a prutesta populari. Donald Tsang, un omu lucale chì travaglia in u guvernu cumuni, sustituisci.

2005 - Hong Kong disingenu in Disneyland.

2008 - A populazione di Hong Kong righjunhe 7 miliuna.

2014 - In risposta à Pechino cuntinuà à cuntrollà l'elezzione di u Chjomeu di a cità, migghiurà à a strata per protettini in ciò chì diventà cum'è a Rivoluzione Umbrella. E maiò più attraversu sò occupati parechji misi prima di l'attu di polizia in furmà i campi di prutesta. U duminiu di a demucrazia in Hong Kong resta micca risolvutu.

Retour à Hong Kong Storie Timeline Cumenza à a Second World War