Storia di Minzione Carbana, Disastri, è Tours in Pennsylvania

A minitura di carbone hè cuminciata à Pennsylvania in a mità di u 1700, alimentatu da a Industria di coluni. U carbone bitume (suave) hè stata prima in u Pennsylvania circa 1760 à "Coal Hill" (oghje u Monti Washington), solu in u Monongahela da a cità di Pittsburgh. U carbone hè stata sappiutu da fora di u lucali è purtatu da canoa à a guarnizioni militari vicinu à Fort Pitt . Versu u 1830, a cittadinu di Pittsburgh (apodieddu a "Cumpagnia" per u so usura di carbone pesante), cunsumava più di 400 tunnillati di carbone bituminoso per ghjornu.

Storia di a Minería Carbone

U Pittsburgh Coal Seam, particularmente u carbone d'alta qualità da u District di Connellsville, hà avutu u migliore di carbone in a nazione per fà coke, u principalu carburante per furnari di furmali. U primu usu di coke in un furnace di ferru hè devenu in u County Fayette, Pennsylvania, in u 1817. In l'annu 1830 l'adopzione di furmagliu di coque di beehive, chiamatu per a so forma di cupola, stimanu l'utilizzu di Pittsburgh-seam coal in furnari di ferru.

Duranti l'ùrtima mità di u XIXu seculu, a dumanda di l'acciau s'arrizzò dramaticamente, generatu da u crescente explosiu di l'industria ferruviària. U numaru di furmagliu piccatu in a costume di Pittsburgh trà u 1870 è u 1905 scorri da quasi 200 friddi à quasi 31.000 in risposta à l'esigenzi risurenti di a siderurgiale è l'acciaia; U so usu culminaru à u 1910 à quasi 48,000. A pruduzzioni di i minimi di carbone along à a piattaforma di carbone di Pittsburgh aumentava da 4,3 milioni di tunnillati di carbone in u 1880 à u pianu di 40 milioni di tunnghjati in u 1916.

I più di 10 milioni di tunnillati di carbone bitume hè statu minatu in 21 condizioni Pennsylvania (principarmenti cuntene occidenti) durante l'annu passatu di 200 anni di a minera. Questa hè quasi una quarta di u carbonu di sempre in i Stati Uniti. Quelli di Pennsylvania chì cuntenenu mines di carbone, classificatu per l'ordine di produzione, include Greene, Somerset, Armstrong, Indiana, Clearfield, Washington, Cambria, Jefferson, Westmoreland, Clarion, Elk, Fayette, Lycoming, Butler, Lawrence, Center, Beaver, Blair, Allegheny Venanu è Mercer.

Pensioni hè attuali unu di i stati maiori di carbone in Stati Uniti.

Accidentes Minérales Coal in Pennsylvania Occidentale

Unu di l'eventuali disastri in i Stati Uniti hè statu in a Darr Mine in u Cumunitariu di Westmoreland u 19 dicembre di u 1907, quandu una splutazione di gasu è di dust splurge 239 minatori. L'altru disastri più grandi in u Pennsylvania occidintali includenu l'espansione di u Misteru di Harwick Mine di u 1904 chì palesa a vita di 179 minatori plus two salvezza è u disastru di Marianna Mine di u 1908 chì ammazzò 129 minatori di u carbone. L'infurmazioni in questa è l'altri disastri di i mineri di i carbuni di u Pennsylvania si poni truvà in u registru di l'accidentu di minera di carbone, in ligna à l'Archivetti statali di Pennsylvania, documentendu accidenti minari per l'anni 1899-1972. In memoria più recuperente, a Minie Quecreek in Somerset County, Pennsylvania, hà pigliatu l'attinzioni di i persone in l'annunzii cum'è novi minaturi ammazzati sottupulari per trè ghjorni fù rescuvatu vivu.

I Ghjuvelli di u Piastru di u Pensamentu di u Pensamentu Pennsylvania

Semu presu a Mine : Questu mumentu di funziunamentu di u carbone di a moina oghji opera solu com'è un mite turisticu, cù cunferenze subterrani fatti da i minatori chì anu travagliatu in a mioia. U Muvrinu Seale Sittintinu Situatu à Cambria County, Pennsylvania, hè parti di u percorsu di u patrimoniu di u patrimoniu naziunale.

Tour-Ed Coal Mine & Museum: Piglia una visita pedagogica per questa mese di Tarentum induve i minatori cun experientimenti viventi di i diversi tipi d'equipaghji minati per à i visitori un sensu di ciò chì era è hè piacevule à travaglià in una minera di carbone.

Centre Cultural Heritage Windber: Explore a Model Mining Community è scuprite chì u "Gold Black" di Pennsylvania hà influinzatu a vita di i residenti. U Windber Coal Heritage Center hè u solu u museu interattivu in l'Uvestu orientali dedicatu à cuntà a storia di a vita di i minieri è e so famiglie.