Top 10 Tips per Caminare in u Ponte di Brooklyn

Caminate per u Ponte di Brooklyn hà diventatu unu di e prime attività turistica per i visitori à a New York City. Ma cumu cù qualsiasi attratore turistiche maiò, ci sò cunsiglii per un ponte di Ponte di Brooklyn. Sè vo vulete vede com'è un checku locale per questi deci cunsiglii per godighjà u viaghju.

I Do's and Don'ts di Camin'a À u Ponte di Brooklyn

  1. Pianu pianu di passà almenu una ora in ogni direzzione, cusì ci hè u tempu di firmà è di fighjà. U Ponte di Brooklyn hà parechje spiegà induve pudete leghje e carte historique. Pudete ancu fà un tour guided tour di u Ponte di Brooklyn. Ci hè parechje viaghji informative chì caminavanu circhendu nantu à parechji aspetti di a storia di u ponte. Se vulete impresionarle à i vostri amichi, avemu queste fatti nantu à u Ponte di Brooklyn .
  1. Fate qualcume smarterità di a strada: Go during daylight hours, o quarchi veda è quandu sò parechje altri pedestri. Ancu s'ellu ci hè una forte presenza polizia di u ponte, ùn hè micca sàmpiu per viaghjà à traversu u ponte à u mità di a notte o di fora. In i mesi più caldi, u ponte hà più viande chì in l'invernu. In ogni casu, se truvate u ponte per esse abbandunatu, vi cunzidira à spiegà cunfurmendu in un tempu quandu hè un pocu sicura.
  2. Ùn ponu calzate còmode è micca tacchi alti. I taglioli di legnu catturà i tacchi petite, ma hè ancu un passatu longu è spessu ventoso sopra u ponte, è ùn vogliu fussinu nantu à i vostri pedi, ma l'architettura di stu ponte storicu è a vista insanitadamente attentiva di Manhattan è Circundenti mentre pudete passaghju per u ponte.
  3. Do not realize chì hè un caminu di 1,3 mila, forsi quì più di ellu (o i vostri figlioli) chì spetta. Sì avete i figlioli in tow, pudete fà vulete caminari nantu à una piccula parte di u ponte è tornanu à Manhattan o Dumbo. Sì avete a cura di u caminu di 1,3 chilometri, portanu i manciari è si dete di piglià ritmi. Pettite à u zitellu utilizà u vostru telèfonu per piglià a so propria cartuccia o cumprà una cammilla unibittariu per elli per aduprà per stu viaghju, puderia esse sustegùdinu bellu praticate per fà a traversa u ponte. Inoltre, si tenete un stroller, deve esse ghjustu cum'è avete untu u stroller à traversu u trafficu pè u ponte.
  1. Pigliate un momentu per acquistà una fotografia di u Manhattan skyline. Questu puderia pare avutu un capimuzzelu, ma fate micca è pigliate ritratti. Hè un visu simplicevviu.
  2. Firmate in a carrughja perchè. Sè avete messu in un centru di u bicicletta, perchè sia intesu un ciclistu chì briunate à voi per esse fora di u bicicletta. I ciclisti vanu prestu veloci, cusì hè megliu di evitari u bicicletta.
  1. Attenti à tutte e trafficu. Watch per i ciclisti chì puderanu andà à cavallu in u carru di pedestrianu è a ghjente persighjate à piglià e ritratti.
  2. Ùn aghju micca truvatu bagnu, vinditori di l'alimentazione o l'acqua dispunibule nantu à u Ponte di Brooklyn. Ùn ci hè micca bagnu, alimentu o acqua nantu à u ponte, per esse preparatu.
  3. Ùn piacere micca u Ponte di Brooklyn. Ùn hai micca! Questu hè assai perikulu è stupidu.
  4. Ùn viaghjate micca in u Ponte di Brooklyn in inclement weather. U ponte hè moltu arriccutu, perchè s'ellu ùn hè micca priparatu pè u ventu, è l'esposizione completu à a chjagua è a neve, piglià u viaghju quandu hè bonu.
  5. Ùn bisognu di piglià ritmi . Sì avete un bastimentu struitu, per esempiu da mente di l'altri mentre puderete ritruvà.

Una volta chì travagliate u ponte versu Brooklyn, sarete blocchi da a chic shopping in Dumbo. Pruvate a cresce u tempu di scopra stu Vecchiu industriale chì hè in casa di i galerie, i restaurants è di i cafeti, è di una bella facciata. Eccu un Guidatore Guidanu à DUMBO per guidà nantu à u vostru bighinatu DIY camminendu stu vientu di Brooklyn.

Edited by Alison Lowenstein