Turismu Naziunale di l'Oceania

I Paesi Indipindenti di Micronesia, Melanesia è Polynesia

I giugrafichi appieghjanu u nome Oceania in una regione enormosa è diversa di u Pacificu. Hà include l'Australia, Papua New Guinea, New Zealand è l'Isuli Pacificu in i genesi Melanesiani, Micronesiani è Polinesi.

Eccu, ci fighjenu nantu à e nazioni indipindenti in i trè gruppi principali di e Pacificu in Oceania: Melanesia, Micronesia è Polynesia.

Per un ochju di e furmazioni turistiche di l'Australia, New Zealand è Papua New Guinea, cliccate qui .

"Oceania" ùn hè micca un tretu precisu. U so significatu deprezente si unu cunzunente geològichi, biugrafichi, ecogeoluggisi è geopulitii. Avemu usatu a definizione geopolitica d'Oceania, usata da e Nazioni Uniti è parechji atlas. Ùn escludiu l'isuli di l'Arcipelagu Indo-Australienu: Brunei, Timor Est, Indonesia, Malasia è Filippini.

Alcune di l'isuli Olandesi sò i paesi indipendenti. L'altri sò pussibili stranieri o territorii d'altri nazioni di nazioni chì l'Australia, Cile, France, New Zealand, u Regnu Unitu è ​​i Stati Uniti. Questa lista centra in i paesi indipendenti di l'Olandesi, solu l'Australia, Nova Zelanda è Papua New Guinea.

In più di u cuntinente australianu, l'Olandesi possi trè regione più grande: Melanesia, Micronesia è Polynesia. E nazioni indipindenti di Melanesia sò Fiji, Papua New Guinea, Isole Salomon è Vanuatu. Micronesia sò Nauru, Palau, Kiribati, l'Isuli Marshall è i Stati Federati di Micronesia (Chuuk, Kosrae, Pohnpei è Yap). La Pulonia accunsi quattru nazioni sovranu: Samoa, Tonga, Tuvalu è New Zealand.

E eruzzioni volcanichi sottuvani creati l'isuli grossi d'Oceania. Parechji di i più crescenu attestatu da coralli viventi. A tarra, u mare, u celu, a biodiversità è a cultura di l'Olandesi teintranu un tapore culuritu, sensuale, chì abbanduneghja u spettru di l'ambiente da u rocca deserta à u paradisu tropicali.

.