Un Geek in Thailandia - Rivista Book

Una guida di viaghju à a psyche tailandese

Cum'è Jody Houton ci dilla, a so trasfurmazioni in un expatriate in Tailanda hè stata accidintali. Houton hà visitatu à Phuket per scumpressà da un stomante tientante in lingua inglese in Corea del Sud. "Mentre ch'e eru à pusà nantu à a sabbia à a spiaggia di Kata ... chì u prusperiu è u lavoru è u prublemu di a mo tempi recenti in Corea, cuminciò à sente l'annu, pocu ghjornu, perchè", spiega in u libru.

Parechji anni dopu, Houton anu rinunziatu i "ruscelli i strati di Manchester " per una carriera cusì in Bangkok.

"Aghju aghju fattu una festa è si ne stete in u stile di vita stata", scrivite. "Ci hè ancu parechji volte ch'elli l'aghju vulsutu trè li capelli cù a manera tailandese di fà e cose, ma a furia è l'incredulità sempre passanu è sò stà persone, cù un surrisu nantu à a mio faccia è un arbre di Natale è acqua di pistola per Songkran in u mo cupboard ".

L'introazione di l'annullamentu di Houton ponja per u restu di a so amica "guida di geek" à u so paese adoptu. L'autore timida un balanistu brutale: in pittura un intrattu ritrattu di a Tailanda per i straneri, Houton combina un rispettu à u rispettu di u sughjettu cù un distrughje feritu.

Retama d'amici à u formatu

Hà compostu di essayze incisive, witful à i temi varii - è crammed with beautiful (spessu strammi) imagine - Un Geek in Thailandia pare avè lettatu in short stizza. U formatu di ricchierru maghjinu di u libru di u libru permette à Houton a scavà i prufundità in i detti senza avvena u lettore.

Ti scapparà di un sugettu à l'altru prima di sapè. Ladyboys. A società girardica tailandese. A dicotomia di a cultura pop tailandese, sia assai tailandese è assai prestu da u strangeru. Un spiete di i trastesi siciliani attuali. È guida di visitante per Bangkok è u restu di u paese.

Sidebars permettenu à Houton a carne à e diventà divertenti, ma si mette à u so megliu utilizandu quandu anch'altra trà l'espatrieri è i razzi francese per piglià a so cattiva di a so sucità.

Houton hè particularmente predilettu à introduscule à u farang (stranieri) chì anu aprezzatu d'avè travagliatu in Tailanda, cum'è a pizza king Bill Heinecke, u khon dancer Benjamin Tardif è u luk thung cantante Christy Gibson.

Fascinanti - se perilous - territoriu

Dopu tuttu, Un Geek in Thailandia ùn hè micca scrittu per i razzi tailandesi, ma per farang : u turistu straneru chì vole di ottene u so superficialità di pocu di ghjorni in Phuket o Bangkok.

Houton hè l'omu perfettu à l'internu per u travagliu, cum'è quellu chì hè parte di u Tailanda è dipoi ancora abbandunatu. Unu di i millaie di farang chì hà stallatu u chjamatu Tailanda, i anni di l'esperimentu di Houton ci permettenu di sfarente di a Tailandia di l'esterniani, tutte e cose senza falli in sentimentali o cinniu.

Un Geek in Thailandia hè megliu cà una guida: hè un scrutinio di a psyche tailandese, un territoriu chì pò esse cusì fascinante (è di manera periculosa) chì u terrenu fìsicu scopre da più pubblicazioni di viaghju di i scogliu.

Per più nantu à u libru, visitate a pagina di Tuttle Publishing. Prima visitori di i visitori si prufiteghjanu di sta guida nantu à ciò chì palesanu per u vostru viaghju in Tailanda .

Una copia era copia da l'editore. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivista, u situ cumu à a divulgazione tutte e pussibuli cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.