Una storia breve di Carnaval in u Caribiu

U Carnaval hà travagliatu cù e razzi in a cultura africana è u cattolicu

Quandu u Natale hè in u Natale, hè quell'ora di scavà i vostri pisci di ballu è cumincià à pensà à u Carnaval, a celebrazione hedoniste chì culminava à u Fat Marti, u ghjornu di cumprenda a Carru cambiò à u Miércoles. (In i Stati Uniti, quellu ghjornu è sta celebrazione sò cunnisciuti com'è Mardi Gras).

Sè avete a planificà un viaghju à u Caraibicu in u ferraghju è in u Marchu, quandu Fat Tuesday dimende dipende à l'annu, pudete attruvarà stu festa splendida chì hè una speranza d'una volta di vita.

Trinitati, a so casa originale, hè ancu u più grande è salvaticu, ma sò parechje altre insulazioni induve pudete sperienze Carnaval , quasi annata.

Roots of Carnival

U Carnaval in u Caraibicu hà una nascita di cunclusu complicata: hè attaccata à u culunialismu, a cunversione religiosa è, in fine, a libertà è a celebrazione. A festa principia cù i cattolici italiani in Europa, è sguassà dopu à i Francesi è Spagnoli , chì purtonu a tradizione pre-Lenten cun elli quandu si stabiliscenu (è purtonu esclavi à) Trinidad , Dominica , Haití , Martinica è altre isule Caribbean.

A parola "Carnaval" hè pensatu chì significa "farfantinu à a carne" o "farfantaria per a carne", l'antica referencing a pratica catolica di a dimustrerà di a carne rossa da u Miércoles Cinque à Pasqua . A questa spiegazione, quandu potenzalmentu apòcrifu, si dice chì hè emblematicu di u sensu abbandunatu chì vinia per definisce a celebrazione caribe di a festa.

L'historiatrici dìcenu chì u primu "Carnaval" di u Caribe "mudernu" originatu in Trinidad e Tobago à a fini di u XVIII secolo quandu una inzuccarazione di settlers Francesi purtò a tradizione di festa di a festa di fatta di fatta fatta à l'isula, anche si celebrazioni di Fat Marti eranu guasi chì certeci almenu un seculu prima.

À u principiu di u XVIIIu seculu, ci era digià un grande numaru di negli quand'eddi in Trinità mischieru cù l'immigranti francesi, i tempi settlers spagnoli è i britànici (l'isula hè vinutu sottu cuntrollu britannicu in u 1797). Questu hè stata a trasfurmazioni di u Carnaval da una festa implanita europea à una scogliera culturale più ecunogeneia chì include i tradizioni di tutti i gruppi etichi chì cuntribuiscenu à a celebrazione. Cù u scopu di l'esclavità in u 1834, a populazione di oghje cumpletu d'oghje pò pudere celebrendu in modu nternu a so cultura nativa è a so emancipazione à u vestitu, a musica è a ballà.

Queste trè elementi-vestiti in mascaratura, musica e ballu, anu staghjunate in centru di a festa di carnival. Succuvete in boli elaborate (a tradizione europea) è in i carru (a tradizione africana), cù costumi, mascarati, piume, headdressi, balli, musica, bande di l'azzione è tamburini tutta a parte di l'scena, cum'è incusamentu raucous

A Tradizione Mossa

Da Trinitati e Tobago, u Carnaval hà largatu à parechje altre isuli, induve a tradizione fusiona cù cultures unifamiliali-salsa vetanu in Antigua, per esempiu, è calypso in Dominica. Certi celebrazione anu migliutu di u calendariu di Pasqua è si celebranu à a fini di a primavera o l'estate.

In Saint Vincent e Grenadine , hè Vincy Mas, un carnival iniziale in i tempi di a Carità, ma in una festa di l'estiu. Vincy Mas cumperta i festivals di strada, calziuniu è u tamburinu di u tamburinu, è più famosu, u partitu di Mardi Gras è J'Ouvert i partesi. Hè a tradizione carnival di u stessu ma hà tenuta à un altru tempu.

In Martinica , i viaghji pò verificate u Carnaval di Martinica, chì ghjucè in i ghjorni chì precedenu à a Quaresma, è cunsiste in avvenimenti lucali è lucali. Particularmente in Martinica hè a celebrazione "Re Carnaval" di u Cintru di mumentu chì include una bonfire massiva chì "Re Vaval," u "Re di u Carnaval", hè fatta da cani, legnu è altru materiale bracciale è da quandu hè crede da effigy in celebrazione.

In Haití , i lucali è i visitatori pianu pò celebraru "Haitian Defile Kanaval", unu di i carnaghji maiori in l'isuli di u Caribe chì stende in l'altri cità haiani.

Questa festa di Carnival hà da a so fatta di Fatieria martedì in seriu, cù festa, costumi, musica, è ogni modu di diversione freniiedda.

In l' Isuli Caïmanni , Batabano, unu di i festigli in Carnival chianti di u Caribiu, hè un avvenimentu populari di Maiò chì celebra a storia Afrikana in u Caraibile, è u successu di u situ di l'oghje è di u futuru Cayman. "Batabano" hè interessanti, hè un atturazione à i pidetti chì i pugliesi lucali posti partenu in a sabbia, quandu si andonu da i so nidi à a spiaggia, un termini un spicchulari era chjamatu per rapprisintà u crescenu di e Caigani à e generazioni.