Dilli Haat: U più grande di u Mercatu di Delhi hè ancu più grande

Ciò chì toccu sapere di Dilli Haat

Quandu vene di shopping in India, Delhiu locu. A cità hà una multitùdine di mercati cù una diversa varietà di articuli è altri elementi di tutti i paesi. U mercatu maiò u più rinumatu, Dilli Haat, hè statu specificamente stabilitu da u guvernu per furnisce una pratica per l'artisani per vende è vende a so furnara. Hè datu un sensu di un mercatu di vittoria settei tradiziunali (chjamatu chjappu ), è offre renditi culturali è una varietà di a cucina indiana.

U cuncettu hè assai assai popular.

Situazioni Dilli Haat

Ci sò trè mercati di Dilli Haat in Delhi.

Chì Dilli Haat T'hà visitatu?

In questu casu, l'uriginale hè megliu! Ancu si sò più grande, i dui novi Dilli Haats anu falluti per riplicate l'ambienti o successu di u primu INA Dilli Haat. I so spazii sò sottumettezzione è esse bisognu di sviluppu di più, in particulari di u numeru di artighjanali è posti alimentarii. E duie culori sò assai menu varietà chì l'Ina Dilli Haat è i platti sò sughjuti vacanti.

U Dilli Haat à Janakpuri hè più succorsu chì quellu in Pitampura. Inoltre, s'ellu hè un findi o quellu ci hè un festivale chì si trovani, i dui sò state sempri abbastanza.

Dilli Haat Features

Mentre chì ogni Dilli Haat hà un disignu sfarente, i funziunamentu cumuni di ognunu i artighjani artighjanali chì anu manciari artighjani nantu à una basa di rotazione, alcuni tentazioni permanenti è una tribunale alimentaria chì sirve cucina di tutti in l'India.

(I momos da u Nordu di l'India à INA Dilli Haat sò di u megliu in a cità).

Dilli Haat in Pitampura fù custruitu cù l'aghjunzione di un spice market, art gallery è scultura.

A diversità di l'altri dui altri , Dilli Haat à Janakpuri hè statu sviluppatu per furnisce un spaziu di divertimentu assai necessariu per i residenti lucali è ha un tema - musica. Una libreria musica, induve hè pussibule traccia di a storia di a musica indiana per i registri è libri, hè una funzione especial. Ci hè un museu dedicatu, cumparisce i strumenti di musica indiana è altri artifacti relatati di a musica. Spazii di spettaculu interativu sò un grande enfasi. Janakpuri Dilli Haat hà ancu un grande anfiteatro, un auditoriu modernu climatizatu è salone di exhibitu per esibizzjonijiet è i travaglii.

I turisti anu da truvà qualchi attraziati off-vicin'à Janakpuri Dilli Haat. Questi include a Village de Kumhar Gram Potter, Tihar Food Court, è King's Park Street. Tihar Food Court, nantu à a Strada di Ghjacumu, hè un restaurant run da Tihar Jail Internes. Hè una ricerca inspirata di ricerca. King's Park Street, circa 15 minuti da Janakpuri Dilli Haat in Raja Gardens, hè un centru culturale criatu da stazzunità urbana trasformata. Unu di i megliu boutique di Delhi hè ancu in Janakpuri.

Chì Can you Buy in Dilli Haat?

I posti à i posti sò rotati ogni 15 ghjorni per assicurà chì l'articuli nantu à vendita sò fresque è diverse. In ogni modu, assai posti vendenu a cosa, è l'articuli ùn sò micca unicu. Ogni articuli popri include sacchetti, cuscini cummigghiati, tessuti bordati è tessuti, taglioli di lignu, scarpi, catuzzi è tapis, sariarii è altre perspettante eticu, articuli di coghju, ghjuvelli è dipinti. Assicuratevi di migliurà per fà un bonu prezzu. Eccu alcuni consigli.

Sfurtunatamente, i prudutti impalzzi muggini barghjesi venenu esse vinti à Dilli Haat, chì hè disappruvuli è cose. Questu hè stata di fattu chì un numiru di numarosi posti sò stati occupati per intermediunari è i cummercialisti, in quantu d'artiglii genuine.

Sè stati particularmente interessani à cumprà l'articuli è anu cercà per prudutti inudite, pudete truvate l'offerazioni in Dastkar Nature Bazaar per esse più appughjate.

Hè situatu circa 30 minuti sud di INA Dilli Haat, vicinu Qutub Minar è u Parcu Archeologicu Mehrauli. Per 12 ghjorni consecutivi ogni mese, hà un novu tema chjamatu artisans è artighjani. Eccu un calendariu di avvenimenti. Ci hè ancu altri artighjani permanenti è artighjanali.

Festivaghji è Essenzii à Dilli Haat

Festivamenti regulari sò tenuti in ogni Dilli Haat. Questi includenu u Grandi Fiera di l'alimentariu indiana in genna, u Festival Baisaki in Abril, u Festival d'Istambul in June, u Festival Mango Internazionale in u Juliu, è u Festival Teej à Agostu. I dances baneali regiunità sò altri punti di vista. Vede l'identità di l'avvenimenti per scopre ciò chì in quandu è quandu.

Dilli Haat Visitor's Information

Dilli Haat hè apertu à 10:30 a 10 p.m., annantu nè vacanze nazionale. L'accessu à u tarifu per i stranieri hè di 100 rupee per persone. L'indi paganu 30 rupee per adulti è 10 rupee per i zitelli.